<-------Po dviejų mėnesių-------->
**Katerina pov**
Prabudusi savo pataluose nerangiai išlipau iš lovos ir pasikrapščiusi akis nupėdinau vonios link.
Kai grįžau pažvelgiau į savo atvaizdą veidrodyje ir nutariau pasikeist. Nuo šiol, kaip ir kitos naudosiu kosmetiką mokykloje bei pradėsiu reguliariai dažytis. Ir viskas tik dėl žaliaakio, tik dėl jo. Taip, aš svaigstu nuo jo kai pamatau. Manau, myliu Harį.
Nors vargu ar jis pastebės, bet visviena darysiu savo ir tapsiu drąsesne mokykloje. Man jau pabodo būti neišsiskiriančia pilka mase.
Na ne ant tiek drąsia jog šokinėčiau su guma ar su slydėmis leisčiausi nuo aukščiausio kalno. Bet drąsia kitais atžvilgiais.
Pasiriškinau veido bruožus, pasidažiau blakstienas ir nusidažius lūpas rausvo atspalvio lūpų dažais patraukiau pro duris prieš tai apsirengusi bei prigriebusi mokyklinę tašę.
Kai pasiekiau mokyklą Haris mane išvydęs neteko amo. Tiesiog jutau jo aistringą žvilgsnį.
**Harry pov**
Akinukų ant jos veido nebebuvo, tad supratau jog ji bus įsidėjusi lęšius, nors ji man patiko ir su akinukais. Plaukai nebebuvo supinti į kasą, jie buvo pagarbanoti ir šiai einant spiruokliavo, tarsi jie šokinėtų kviesdami juos paliest. Jos perlamutrinės lūpos atrodė taip gundomai, tarsi prisirpusios vyšnios. Išlenktos blakstienos klapsėjo, o mano širdis rodės sustos nuo šitokio dieviško grožio.
Jos nemažą krūtinę išriškino prigludusi balta palaidinė, ir jos dailias, ilgas kojas vos dengė juodas mini sijonėlis, kuris atrodė lyg peršviečiamos medžiagos gabalėlis.
Tiesiog išsižiojęs stebėjau ją, žingsniuojančią mokyklos foje. Tai taip erzina, ir vos alsavau nuo to vaizdo, kuris džiugino mano akį ir mano žalios akys spindėjo kaip kokie du smaragdai.
Louis man kažką sakė ir baksnojo į petį, bet nereagavau, nes buvau užsiėmęs svarbesniais reikalais – tai Katerinos stebėjimu.
Kaip norėčiau ją pabučiuot ir užvertęs sandėliuke taip pamylėt, jog ji net nenorėtų į kitus dirsčiot. Ir tektų jai vaikščiot išsiskėtusiai, nes užmylėčiau taip, kaip nieko dar nesu pamylėjęs. Ji man patiko iš pirmojo karto, bet ši jos išvaizda mane gundė dar labiau.
Tu būsi mano. Žinok, aš ko įsigeidžiu tą gaunu. Ir geidžiu tavęs.
Taip, aš esu blogiukas, bet dėl tavęs galėsiu vaidinti, kad ir meiliausią kačiuką, bei leisiu save glostyt. Netgi ir plaukus taršit leisiu, nors niekam to neleidžiu. Kad tave užkariaučiau esu pasirižęs viskam, tiesiog bet kam.
Tad vaikinai, nelįskit, ji jau mano, nors to dar ir nežino pati.
Tiesiog buvau pasinėręs savo galvoje ir apart Katerinos niekas neberūpėjo, tiesiog neteko prasmės.
Mergina praėjo, o mano širdis vis dar pamišusiai baladojos.
- Tai, ar eisi šįvakar į vakarėlį?,-prabilo Louis. – Pas Zayn, pameni. Juk ir tu esi pakviestas.
- Am..nežinau, brol.,-atsiliepiau ir iš mano burnos išėjo gilus atodusis.
- O aš manau jis įsimylėjo.,-iš niekur prišokęs sukalbo Zayn. – Senai tokį jį mačiau. Ir tikrai atskiriu kuomet jis įsižiūri mergelę. Kada nuskinsi jos vainikėlį?
- Ei, pabaik taukšt pievas.
- Tu ją myli. Ir neneik to kas akivaizdu.
- Net ne. Nesu aš nieko įsimylėjęs.,-tiesiog teisinausi, nors ir akivaizdžiai matėsi iš rausvų skruostų bei spindinčių akių.
- Nesigink. O be to ji ir man krito į akį.
- Ei, nedrįsk nė piršteliu jos paliest, girdi. Nes ji bus mano. Antraip.
- Kas antraip? Pakiši po velėna.,-prasišiepęs kalbėjo rudaakis. – Ir štai tiesa išlindo iš maišo tu ją myli. Argi reikia daugiau įrodymų, nes tu jos pavydi.
- O kas, jei ir myliu. Koks tavo reikalas, mergišiau.,-atsikirtau ir sužaibavau akimis į jį.
- Ei, skiriatės.,-bepradedančius muštis sudrausmino priėjęs Liam. – O be to ir man ji patinka.
- Na ir dar vienas. Kas nejau jums maža panų, kad dabar imsit ir susipešit dėl vienos.,-prabilo šalia stovėjęs Niall. – Kaip kokie darželinukai.
- Cit, blondinuk. Pakol neatsidurei nosim į grindis.,-atsiliepiau, o akyse lakstė velniukai.
**Louis pov**
Bet jie teisūs. Dėl jos lengva pamesti galvą.
Man irgi ji patiko, bet niekam nesakysiu. Kas žino, o gal ji man atiteks. Juk laimi kantriausi.
Tiesiog nuo visų slėpsiu susižavėjimą ja.
Per mokyklą nuaidėjo skambutis, kviečiantis į pirmąją pamoką. Visi suskubo į pamokas, tik mes penki draugai dar nesiskubinom niekur eit ir vilkomės koja už kojos. Pro mus prazvimbė žmogaus siluetas.
Ir kai pasisukome pažiūrėt kas, tai buvo Katerina. Ir ji išskubėjo į pamoką.
**Harry pov**
Jai praėjus širdis kaipmat šaukėsi jos ir net virptelėjau pereinant geismo bangai.
Negalėsiu šiandien išsėdėt nė vienoj pamokoj, nes mintys bus tik apie Kat. Aj velniop tas pamokas.-pamaniau.
Pasisukau į priešingą pusę ir lėkiau išėjimo link.
Išėjęs į kiemą įsėdau į savo automobilį ir pasileidęs muzikos linksėjau į taktą bei buvau užmerktomis akimis. Kai staiga išgirdau žingsnius ir iškart prasimerkiau, nes maniau jog tai gali būti Katerina.
ESTÁS LEYENDO
O kas jei tai meilė_H.S (short)
FanficPagrindiniai veikėjai: mergina Katerina(Miley Cyrus) vaikinas Harry(Harry Styles) 1 vieta in Meilė 2019-01-09