DILEK KOVULDUN!

2 2 0
                                    

DILANIN AĞZINDAN

Dilek ve jing me gözlerinden ne kadar k orttukları anlaşılıyordu ama ben korkmuyordum

Korkuyorsun

Korkmuyorum

Korkuyorsun

Evet karşımdaki lanet olası adını hooktae olarak öğrendiğim koca oğlandan korkuyordum.

Evet kocaman kasları vardı ve bu onu oldukça güçlü gösteriyordu. Ayrıca, kocaman olan tek şeyin kasları olduğunu sanmıyorum.

HOOKTAE: " ne oldu güzelim korktunmu?"

Iyy senden mi korkucam?

Evet korkucam

Dilan: " ah dilek bitti sıra bana mı geldi"

JUNGKOOK: "kesin sesinizi ve benim her sorduğuma cevap verin"

Jungkookun sakin sessi tüylerimi ürpertti.

yavaşca ilk başta olan jing me nin yanına geldi.

JUNGKOOK: " neden...neden dersten kaçtınız?

JING ME: "dersten kaçmadık. Tenefüsteydik çimlerde oturuyorduk sonra dilek yanımıza geldi sonra dilan '3'e kadar sayıcam kaçıcaz' dedi sonra bunlar yüzünden kaçmaya başladık bizi koşturdular sonra buraya bişeyler atıştırmak için geldi-"

Işte korktuğum o soru geldi.

JUNGKOOK: "bir dakika, siz parayı nerden buldunuz?"

Jing me gerizekalısı eliyle beni göstererek

JING ME: "bizim dilekle bir alakamız yok parayı senden alan dilan"

Jungkook bana baktı ve elini göt ceplerine soktu.

Hızlı adımlarla yanıma gelip bana bağırmaya başladı.

JUNGKOOK: "CÜZDANIMI VER!"

oha ya ne var yani biraz cüzdanını aldıysak? Güçsüz çıkan sesimle karşılık verdim.

DILAN: " be-ben özür dilerim jungkook cüzdanın şurdaki masanın altında"

Jungkook elimle gösterdiğim yere koşar adımlarla gitti.

HOOKTAE" aoww biri hırsızlık yapmış"

Harika ya bir hırsız olmamıştım o oldu.

DILAN: " ben hırsız değilim"

Jing mede bana destek olmaya çalışmıştı

JING ME: "bilmeden konusuyorsunuz sizi aptallar!"

tabii ki dilek eksik olsaydı küserdim.

DILEK: " jungkook dinlersen herşeyı açıklayabiliriz eache-"

JUNGKOOK: " KES SESINI DILEK!"

jungkook'un dileğe bağırması hiç hoş değil.

JUNGKOOK: " DILAN NIYE ALDIN LAN SEN BENIM CÜZDANIMI"

ağlama dilan sakın ağlama yoksa onların karşısında suçlu gözünde olursun. Hem okula rezil olur hemde işinden olursun!

Gözlerim dolduğunda saklamak için başımı yere eğdim ve ağzıma araladım. ama hiç beklemediğim bir şey oldu, DILEK SUÇU ÜSTLENDI.

DILEK: "senin cüzdanını ben aldım jungkook, çok özür dilerim beni bağışla"

Jungkook hiddetle dileğe döndü ve yanına gitti.

JUNGKOOK: "sana sadece bir şey soracağım dilek neden?"

Dileği kırmamaya çalışıyor gibiydi ama yanıldım.

JUNGKOOK: " NIYE ALDIN LAN BU SİKTİĞİMİN CÜZDANINI?"

Dilek korkuyordu bir an bana baktı ve birşeyler geveledi sessizce sadece benim duyacağım şekilde

DILEK: " elveda "

Elveda mı? olamaz!

Jing me de duymuş olamlı ki ağlamaya başladı.

JUNGKOOK: "dilek kovuldun"

Jing me öne atıldı ve jungkookun önünde diz çökerek

JING ME: "by jungkook lütfen onu kovma.döv,söv,hırpala hatta okula bile gönderme ama kovma lütfen."

Jungkook jing me nin haline üzülmüş gibi gözüküyordu.

JUNGKOOK: "k-kes sesini"

Jing me okadar çok ağlıyordu ki etraftaki seyircilerden 2 kızda ağlamaya başladı ben sessiz kalamazadım.

DILAN: "jungkook dileği içeri al ve benden istediğini iste hatta bugün okulda yaşadıklarımızla olgili bile iyi düşün...lütfen"

Jungkook kafasını reddederek sallayınca jing me nin ağlama şiddeti arttı.

JUNGKOOK: "kes şunu jing me. Arkadaşınızla vedalaşıp dışarı çıkın 5 dakikanız var"

O...o nasıl bu kadar kalpsiz olabiliyor.

Jing me koşarak dileğin boynuna sarıldı.

JING ME: " napıcaksın?"

bize sıcacık gülümsedi.
Bende sarıldım ve sarılma fastını bitirdik.

HOOKTAE: "duygasallığa gelemiyorum gidelim şurdan!"

Adını hooktae olarak öğrendiğim şahıs ortamı yumuşatıp bizi güldürmüşdü.

Jing me soruyu tekrarladı

JING ME: "napıcaksın dedim"

DILEK: "kızlar beni hiiiç merak etmeyin. Shimyoong'a okuldaki arkadaşlarından ulaşıcam ve onda kalıcam. Sizle arasıra yine buluşuruz ben kendime başka iş bulucam."

Uzülmüştüm.

DILAN: "bende istifa edicem."

DILEK: "
Hayır bunu bana lütfen yapma dilan jungkook sana birşeyler hissediyor bundan eminim sana bagarmaya kıyamazken jing me ile bana bağırıyor.ve seni öpmesi sevgilim diye tanıtması bunlara işaret. Ama sadece hissediyor ona kendini aşık et ve ondan intikamımı al. Jing me seni seviyorum hoşcakalın."

Jing me gülerek bize döndü.

JING ME: "AH-ABARTMAYIN NAMJOON DİLEGİ SEVİYOR LIDER O."

DILEK: "EEE?!!"

JING ME: "APTALMISIN KIZIM SEN SENCE NAMJOON SEVDIĞI KIZI ELIN ERKEĞIYLE YALNIZ BIRAKIRMI 1-2 GÜNE KALMAZ SENI ALMAYA GELIR MERAK ETMEYIN."

tabii ya by namjoon!

UMUT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin