ı need you girl

5 1 0
                                    

suan kantin sırasında nescaffemi bekliyorum. doğrusu buram buram sigara kokan sıra kavgası yapan ergenlerle sırada olmak sizin de hoşunuza gitmezdi ama burası bir lise ve lise demek eğitim veren ergen barınağı demek. Alışsam iyi olacak.aslında şuan benimde onlardan bir farkım yok çünkü sıramı kapıp duruyorlar.
Sonunda kendi nescaffemi de alıp cam kenarındaki masada oturan dilanların yanına geldim.

DILAN: " oh sağsalim geldin o etekle sana dayıyabilirlerdi "

Dilana göz devirdim.

DILEK: " keşke yoongiye korkunç ve onu vicdan azabına sokacak birşey yapabilsem. Şaka mesela "

JING ME: " aslında benim bir fikrim var "

Işte bizim grubun en kurnazı. Aklında hep tilkilikler döner. Ve bizde bu haline çok sevimli buluruz.

DILAN: " e anlat o zaman.

Dilan bizim grubun lideri.
Genelde onun dediği olur bizden bir yaş daha büyük kendisi.
Benmi? Bense grubun hiç birseyi. Öyle takılıyorum

JING ME : "şimdi iyi dinleyin..."

***

Öğle yemeyi geldi sonunda. Matematik hocası iyi öğlenler dileyip sınıftan çıktı.kitapları çantamıza koyuyorduk.

JUNGKOOK: " sizi yemekhaneye götürmemi istermisiniz"

Dilan soğuk bir şekilde.

DILAN: " hayır dışarıda yiyeceğiz."

Jungkook iyi öğlenler dileyip çıktı.

JING ME: "çıkarın paraları ne kadarımız var?"

Cebimizdeki tüm paraları çıkardık. Toplamda 46 tl (türk lirasıyla söyliyim dedim kore parası bilmiyorum.)

JING ME: " harika gerekli boyaları alabilecek miktarda paramız var."

işte bu oyun başlasın by MIN YOONGI!!!!!!!!

***

DILAN: " oha jing me abartma istersen sanki orasına bakacak! "

kızlar tuvaletinde elimizde makyajlarla boynuma morluklar yaptık. Sanki ısırılmışım gibi. Alt Dudağıma kırmızı ve borda ruj'u birleştirmiş kanıyomuş görüntüsü yaptık.  yanaklarıma ve bileklerime kırmızılık ekledik. Ama jing me abartarak göğsüme sürmeye çalışıyordu.

JING ME: " birşey olmaz biz tedbiri elden kaçırmayalımda..."

Kapı aniden açıldı ve içeri 10. Sınıf olduğunu düşündüğüm bir kız girdi. Yarı çıplak bedenimi süzdü sonra gözü boynumdaki morluklara kaydı. Jing me' ye baktı ve bağırarak dışarı çıktı.

KIZ ÖĞRENCI: " imdaaaaaaat lezbiyenlerr!!!!"

Harika ya bir lezbiyen olmadığımız kaldı.

DILAN: " jing me yeter kanka tamam kaldıralım şu boyaları birazdan kızlar dedikodu için buraya gelirler unutma dedikodu merkezindeyiz şuan."

Jing me ve dilan boyaları kaldırırken ben formamı giyiyordum. Inandırıcı olsun diye iliklediğim yerden birazcık yırttım ve çarşıdan aldığımız pembe atkıyı boynuma taktım. Koridorda çok dikkat çekmek istemiyordum. Amacımız jungkook'un görmesi ve yoongiyi arayarak herşeyi anlatması..

DILAN: " hadi çıkalım. "

JING ME: " biraz ağla "

Dedi ve saçımı eliyle karıştırdı. Artık hazır olduğumu düşündüğümde tuvaletten çıktık.

UMUT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin