Evin önünde boş boş bekliyordum. Yoongiden mi korkucam? Haha saçmalamayın yani.
YOONGI: " DILEK NEREYE KAYBOLDUN LAN SÜRTÜK! "
evet kesinlikle korkuyorum. Huh! Şimdi nereye saklanıcam. Hah buldum BTS'in bahçesimde küçük bir klübe var kışın oraya çok sık giderlermiş oraya gidicem.
Içeriye girmeye çalıştım. Ama nafile. Tahmin edin ne oldu kapı kilitli ne yapmalıyım?!
JING ME: " dilek! Nerdesin? "
Oh jing me beni arıyordu üstelik yalnız. sessizce ona bağırdım.
DILEK: " burdayım noona! "
Genelde noonayı erkekler kızlara der ama ben böyle demeyi seviyorum
JING ME: oh tatlım sen iyimisin?!"
Jing me bana sımsıkı sarıldı. Evet şuan kesinlikle güvendeyim. Jing me nin sorusuna cevap vermedim.
JING ME: " yoongi niye bukadar sinirli "
DILEK: " ona vurdum "
Jing me hızla bedenini benden ayırdı.
JING ME: " NE? DELİRDİNMI SEN? "
Herşeyi anlatıcam. Okuldan eve döndüğümüzde jungkook yoongiye herşeyi anlattı yoongide elimden telefonu aldı ve 2 hafta kullanamayacağımı söyledi. Bende hızla telefonumu aldım ve cebime koydum ' lider olan namjoon sana ne oluyor? ' dedim namjoon sana göz kulak olmamı istedi seni hizmetçi. Diye bağırdı böyle böyle baya kavga ettik bir ara bana avazı çıktığı kadar bağırdı. Bende ona tokadı yapıştırdım sonra saçını çekip evden çıktım. Ve tüm bu olanlar 7 dakika ay pardon 6 dakikada gerçekleşti. Şuan bu haldeyiz.
JING ME: " özür dilerim! "
DILEK: " ne için "
Jing me hızla kolumu tuttu ve bağırmaya başladı.
JING ME: " SUGAA DILEĞİ BULDUM "
bir andan elimi bırakması için uğraşıyor bir yandanda hayriyeyle uğraşıyordum
DILEK: " yapma jing jing "
YO YONGI YO SENIN YO AĞZINA YO SICACAk YO
Sussana seni aptal.
Yo karşıya bak yo dimdirek bak yo yo yo yongi geliyo.
işte şimdi sıçtın znsnzjdj.
YOONGI: " seni küçük sürtük şimdi cezanı çekeceksin! "
Yoongi küçük anahtarla klübeyi açtı. Ve beni klübeye ittirdi.
Jing meye döndü ve.
YOONGI: " siktir git burdan. "
İçersi şirindi 2 kişilik yatak ve yatağın yanındada büyük bir cam vardı camın ūstünde noel perdeleri vardı ve yatağın yanındada küçük masa vardı. Yoongiye döndüğümde elinde bir kırbaç birde kelepçe vardı.
*NOT: bundan sonrası smuttur rahatsız olanlar okumasın.
adım serenay smut yazarıyım smut lazımsa bana ulaşın 12seranay_bts_armys
Hesabım bu +18 *dilek: " y-yoongi onlarda ne? "
Yoongi: " cezan için kullanıcağım araç gereçler "
Dilek: " ne o beni kırbaçlıyacakmısın. "
YOONGI: " öyle sayılır seni yaramaz kedi. Kediler dövülmez kedilere süt verilir. "
Beni hızla yatağı attı. Gömleğinin düğmelerini açtı ve gömleğini fırlattı.
DILEK: " y-yoongi yapma ben çok özür dilerim. "
Yoongi kolumdan tutarak beni kaldırdı ve tişörtümü eteklerinden tutarak çıkardı. Karşısında sütyenle durmak çok utanç verici. Neyseki pembe hello kity li sütyenimi giymedim. Siyah dantelli daha iyi. Bidakika ya korkudan saçmalamaya başladım.
Elimi kendi pantolonunun kemerini koydu ve omuzlarımdan tutarak beni yere çömeltti.
YOONGI: " çıkart "
Korkuyordum bu yüzden dediklerine itaat etmeye başladım. Kemerini çıkarıp yatağın üstüne koydum. Ve sessizce beklemeye başladım.
YOONGI: " ne bekliyosun kurtul şu pantolondan "
Pantolununun fermuarını indirdim ve pantolonunun dizine kadar indirdim. Onunda yardımıyla kumaş parçasından kurtuldum. Siyah boxerı ustünde olmasına rağmen çok büyüktü.
Fikrimi değiştirdim smut yok yazar benim alev.
Korkuyordum ilkimi sevdiğim adama versem bile bunu sinirliyken yapması korkunçtu.
YOONGI: " ağlamayı kes "
Ağlıyormuyum? Ellerimi yanaklarıma götürdüm ağlıyordum ben ben ağlıyordum.
DILEK: " beni affet. "
Yoongi beni ayağıyla ittirdi ve popomun üstüne oturmamı salladı. Hızla yerden pantolonunu aldı ve bir hışımla giydi. Kendini yatağa attı ve bana sırtını dönerek uyumaya başladı.
bende kapıya giderek kapıyı açmayı denedim.
DILEK: " kapıyı açamıyorum gitmeliyim. "
Yatağın üstündeki tişörtümü aldım ve giymeye başladım.
DILEK: " by yoongi? Uyudunuzmu efendim? "
Yoongi hızla bana döndü.
YOONGI : " sana kaçkere diyeceğim resmiyet yapma diye?! "
DILEK: " peki y-yoongi "
YOONGI: " ağlamayınca çok güzel oluyorsun. "
Yatağın yanını pat patlayarak beni yanına çağırdı çekinerek yanına oturdum.
Sadece yere bakıyordum.YOONGI: " özür dilerim sinirlenince tamamen değişiyorum pisikolojik birşey. "
DILEK: " seni tanıyorum yoongi. Hemde herşeyini biliyorum dışarıdan saplantılı bir fan gibi gözüksemde...ben...ben daha fazlasıyım suga. "
Yoongi sadece gözüme odaklanmıştı. Öylece birbirimize bakıyorduk. Yoonginin gözleri dudaklarıma kaydı. Ve tekrar gözlerimi buldu yavaş yavaş yüzünü yüzüme yaklaştırıyordu. Burnumuz deyecek kadar bana yaklaştı. Istemsizce gözlerimi kapattım. o beni öpecekti.
YOONGI: " sen...gözümde sadece bir fan değilsin. Sen gözümde..."
Fısıldayarak konuşuyordu ve bu beni çıldırtıyordu.
Konuşunca dudakları dudaklarıma deyiyordu.Has*ktir yanlış zamanlama ben yokum gibi davranın.
Of hayriye romantik ortamın içine ettin.
yoonginin dudakları sonunda dudaklarmı bulmuştu. O kadar yumuşaktı ki bu bana huzur veriyordu. Asla benden ayrılmasını istemiyordum. Dudaklarını yavaş hareketlerle oynatmaya başladı. Bense acemi bir şekilde ona karşılık veriyordum. Nefes almak için ayrıldığımızda derin bir nefes almıştım.YOONGI: " sen gözümde dünyanın en sevimli, en güzel, en tuhaf, en karmaşık, en...sen rüya gibisin dilek. Sanki tanrı seni benim için göndermiş. Sen muhteşemsin. 2 hafta tam 2 haftada bana kendini aşık ettin. Ki ben şu hayatta sadece 1 kıza aşık olmuştum oda 3 senemi aldı. Ama sen bunu 2 haftada başardın. Olağanüstüsün. dilek-ah
Sevgilim olurmusun? "