telefon

2 1 0
                                    

DILANIN AĞZINDAN

Mutfakta by haseok için yemek hazırlıyoruz. Evet yanlış okumadınız yemek.
Ki ben ve yemek asla yan yana gelmez bir örnekle anlatıyım.

BEN + YEMEK = kötü yemek.

JIN + yemek = müthiş yemek.

Yemekleri sadeleştirirsek.

BEN           JIN
---------   +   -------- =
Kötü          mütiş

Uyumsuz.

Jungkookla deneyelim.

BEN+ yemek =kötü yemek.

JUNGKOOK +  yemek= kötü yemek.

Yemekleri sadeleştirelim

Ben         jungkook
-------   +  --------------=
Kötü        kötü

Uyumlu

Ah jungkookla uyumlu çıktım. Biz ç-

JIN: " ne düşünüyorsun bakalım. "

DILAN: "  jin-ah bugün bana nediyecektin? "

Aslinda bana ne diyeceğini anladım ama onu utandırmamak için bilmiyomuş gibi yaptım.

JIN: " bunu sana daha sonra yalnızken söylemek istiyorum. Şimdi clarayı çağırda sofrayı hazırlasınlar.

Clara BTS'in hizmetçisi. Çok iyi kalpli biri.

DILAN: " claraaa gelirmisin bir canım. "

CLARA : " hemen efendim. "

### 1 hafta sonra

Okulda...

DILEK: " sahiden~ doğruymuş söylenenlerde bir defa~ çıkmamış adım ağzından. Sahiden~ bir hiçmişim nazarında. Öylesine geçmiş zaman.

bu gece tutmayın ateşi yanacak biraz daha birazdaha cehennem olsun hayat. kurtulurum sabaha bu gece tutmayın beni denizleri yakarım bel- "

DILAN: " hey! Salakmısın sen okulda bağıra bağıra türkçe şarkı söylenirmi?! "

Koridorda bağıra bağıra burayın sahiden şarkısını söylüyordum ama dilan malesef şarkımı böldü ne var yani kimse bişey anlamıyor ki alla alla.

DILEK: " of dilan dilime takıldı. Ne yapıyım? "

DILAN: " hem sen bu şarkıyı nerden biliyon ki? "

DILEK: " youtube "

DILAN: " ah neyse biran önce gidelim şu okuldan "

Iyide benim bir saatim daha var!

DILEK: " dersim var "

Aslında yokta tiyatro hocası tuttu prova yapacakmışız.

DILAN: " vallaha ben gidiyorum. Senin telefonunu da alıyorum. "

Jin hyung bize geçen hafta telefon aldı. Çok güzeller. Bi dakika o telefonunu mu alcam dedi!

DILEK: " hayır busefer telefonumu götüremessin. "

DILAN: " yoongi hyung beni geçen hafta uyardığı. Gibi  bu haftada uyardı. Alıcam yani ver şu telefonu "

DILEK: " asla! "

Koridordan çıktım ve koşa koşa bahçeye gittim. Dersin başlamasına daha 15 dakika var nede olsa.

DILAN: " dilek yorma beni eninde sonunda alıcam o telefonu "

DILEK: " bokumu alırsın "

Alamaz ki alamaz~ hem ne var yani twitterdan sapık hesapları takip ediyorsam ben daha ergenlikten çıkmadım bir kere gayet normal bunları izlemem. Ama by yoongi veni izlerken gördü ve telefonu elimden aldı. Sadece okulda veriyor oda dilan ve jing me gözetimindeyken ama yook busefer olmaz vermiycem bu telefonu.

Sert bir bedene çarptım ve kendimi yerde buldum.

JUNGKOOK: " niye kaçıyosun ufaklık? "

DILEK: " jungkook-ah b-beni dilanin gazabından koru. "

Dilanın bize doğru yürüdüğünü gördüm ve jungkooku kolumla dürtüp bana bakmasını sağladım.

DILEK: " işte bak onu koşturduğum için dövücek beni + telefonumu alıcak ya. "

DILAN: " kookie tut şu cadıyı! "

Jungkooka yağmurda ıslanmış köpek yavrusu gibi bakmaya başladım.

JUNGKOOK: " ah~! Bana öyle bakma ama..."

Dilan yanımızda bittiğinde jungkookun arkasına geçtim.

DILAN: " jungkook bırak şunuda beni koşturmak nelere sebep oluyomuş öğretiyim. "

DILEK: " acı bana. "

DILAN: " kes sesini "

Dilan hızlı hızlı soluk alıp veriyordu.

JUNGKOOK: " tamam eve gidiyoruz. Dilek sende yoongiye hesap verirsin. "

DILEK: " ama dersi- "

JUNGKOOK: " arabaya~ "




UMUT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin