budamı aşk?

1 1 0
                                    

DILANIN AĞZINDAN

DILAN: " dilek'e bak nekadarda mutlu gözüküyor. "

JING ME: " evet buna sevindim. "

DILAN: " bende "

Jing me ile oturmuş jing me nin türkiyeden getirdiği çekirdekleri yiyiyorduk tam karşımızda duran dilek ve by min yoongiye bakıyorduk. Ikiside mutlu gözüküyordu aslında by yoongi mutsuzdu ama dilek sayesinde o da mutlu olmuşdu.

JIN: " o elinizdeki tuhaf ses çıkaran şeyde ne?! "

e yemek nerde jin orda jin nerde yemek orda.

JING ME: " çekirdek. "

Jing me çok açıklayıcı konuşmadığı için konuyu ben devraldım.

DILAN: " türkiyede yenilen bir çeşit kabuklu yiyecek işte. Çok güzel gel sende ye. "

jin yanıma geçti ve bir tane çekirdek aldı. Ağzına atmasıyla ona bağırdım.

DILAN: " ya o öyle yenmez tükür boğazında kalacak."

JIN: " bana bişey olmaz. Ayı gibiyim ben "

Ayı gibi olduğun doğru

Hayriye senin burda ne işin var?!

Gittim say.

JIN: " ya bırak yicem "

iyi be ölürsen öl demek isterdim ama bu tipe yazik çok yakışıklısın maleseef.

JIN: " b-beni yakışıklımı buluyorsun? "

Evet...bidakika yoksa biraz önce seslimi düşündüm?

JIN: "evet ve hala devam ediyorsun "

Yanaklarımda yanma hissetmemle yüzümü ellerimle kapattım. Jin ellerimi yüzümden indirdiğinde dudaklarını araladı.

JIN: " sende çok güzelsin. "

Allahım napıcam şimdi utançtan gebericem şuracıkta.

JIN: " ama ben daha yakışıklıyım "

Dediği şeyle ağzımı bir karış açmak zorunda kaldım. Eliyle ağzımı çenemden ittirip kapanmasını sağladığında gülmeye başladık.

JING ME: " haseook o elindeki benim olmalııı "

Jing me koşarak haseoku koşturmaya başladı.

JIN: " şunlara bak herkez çok tatlı. Bence jing me ile haseok çok yakışıyor."

Haklı. Bunu jing me duysa. Eminim ki haseok'a çıkma teklifi ederdi zaten ondan hoşlanıyor. Ayrıca...

DILAN: " dilek ve yoongide öyle. "

Jin kafasını salladı.

DILAN: " jimin ve namjoonda "

Çok tuhaf bir erkeğin aynı cinsle ilişki yaşaması. ne biliyim türkiyede böyle değildi. Shipperların hayalleri. Gerçi bende de birazcık shipperlik vardı jikook üzerinden dilekte ise yoonmin.

JIN: " ayrıca jungkooklada bize yeni gelen bir çalışan var dansta yardımcı. Seni birgün tanıştırırım çok iyidir kendisi. Neyse işte jungkooklada jesmina çok yakışıyor. "

Yemin ederim kalbime birşey battı. Bu acı...bu acıda ne?! Neden hep jungkooky düşününce batıyor kalbime bu acı. Yoksa ben ona aşıkmı oluyorum?.

JIN: " senlede ben. "

Söylediği cümleyle fal taşı gibi açılmış gözlerimi ona çevirdim.

DILAN: " n-ne?! "

Fısıldarcasına çıkmış sesime karsılık verdi.

JIN: " b-belki buraya geleli 1 hafta bile olmadı. A-ama ben... bensenden çok ho- "

HASEOK: " hadi tembeller evlere dağılma zamanı hyung daha yemeğini yicez dimi?. "

Kalbimi ve beynimi..ay pardon hiç bir organımı hissetmiyorum peki buna ne deniyor budamı AŞK ?

UMUT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin