O kadar soğuktu ki tıpkı kabulede yasayanlar gibi birbirimize sarılarak ısınıyorduk.YOONGI: " ay niye hırkanı almadın gerizekalı? "
DILEK: " aşkım bana gerizekalı deme! Sende almamışsın. "
Yoongi kafama hafifçe vurarak.
YOONGI: " akıl mı bıraktın bende. Telefonun çalıyor şu aramaya bak. "
GELEN ARAMA
Gizli numara arıyor..
Ekrana kilitli kaldım kimdi ki bu hem neden gizli numara acaba sapıkmı?
YOONGI: " bir sorunmu var? "
Yoongiye telefonu gösterdim. Elimden aldı ve açtı.
YOONGI: " alo? Sen kimsin?
***
YOONGI: " neden gizli numaradan arıyorsun o zaman? Numarayı nerden buldun ? "
***
YOONGI: " hmm... anlıyorum. Bir saniye bekle veriyorum. "Yoongi telefonu uzattı. Telefonu elinden aldım ve 'kim bu? ' dercesine kafamı salladım.
YOONGI: " okuldan arkadaşın. Hadi kız hatta kaldı. "
DILEK: " alo? "
SOO JEN : " alo dilek benim soo jen "
DILEK: " ah korkuttun beni! Bir sorunmu var? "
SOO JEN: " yoongi dinliyormu? "
Yoongiye baktığımda telefonuna odaklanmıştı.
DILEK: " sanmıyorum. Söyle bir sorunmu var? "
SOO JEN: " kızım biz sıçtık sıçtık. Hani okula büyük yaşlarda bir çocuk geliyordu. Sarı saçlı. "
Son zamanlarda okulun bahcesinde çok sık gördüğüm biri vardı büyük biriydi. Hep gözleri bizim üzerimizdeydi soo jen dilan ve jing meden sonra en yakın arkadaşım oldu tanışalı 2 hafta olacak. Neyse işte biz dörtlü çimlerin üstünde oturuyor bir yandan sohbet edip bir yandanda kahve içiyorduk. adam yanımıza yaklaştı ve jing me ye döndü.
ADAM: " jing me senmisin? "
Jing me şaşırmıştı ama kafa sallamakla yetindi. Adamda ona gözleri kısık bakarak. Yanımızdan uzaklaşmıştı. Bu olayı hafife almıştık. Bizle ne alakası var be? Veya belkide jing me tanıdık biri olduğu için biliyordur falan demiştik ama hadi hayırlısı.
DILEK: " eee? "
Jing me bağırdı.
SOO JEN: " MAFYA! JING MENIN PEŞINDE! "
Olduğum yerde kaldım yalan söylüyordur değilmi beni kandırmıştır. Şaka yapıyordur.
DILEK: " NE?! "
bağırmamla yoongi bana döndü ve tek kaşını kaldırdı. Harika artık bizi izliyor toparlamalıyım.
DILEK: " off kimyadan nasıl 46 alırım çok çalışmıştım. "
Kandırmak adına böyle birşey yapmıştım. Yoongi kafasını ikiyana sallayıp gülerek telefona döndü. Oh işe yaradı.
DILAN: " biz geldik mütişim çiftler. "
DILEK: " soo jen beni seni akşam ararım kanka numaranı mesaj at. "
Soo jen onaylayıp telefonu kapattı. Dilana döndüğümde bir oraya bir buraya sallanıyordu. Içmişmiydi o?
JIN: " yardım edin benden gizli içeeğine alkol atmış böyle sarhoş oldu napıcam? "
Yoongi koşarak dilanı kucağına aldı ve jine döndü.
YOONGI: " kapıyı aç hyung. "
Jin koşarak kapı deliğine anahtarı sokup çevirdi. Kapı açıldığında kapıda duran bir adet jimin beklemiyorduk.
DILEK: " ah tanrım siz içerdemiydiniz. "
JIMIN: " siz dışardamıydınız "
Ay inanamıyorum kapıyı bile çalmadık. Enayi çift dilek ve yoongi.
JUNGKOOK: " hey dilan bu ne hal "
Yoongi dilanı koltuğa uzanır vaziyette bıraktı.
JIN: " aşırı alkol diyelim biz ona. "
Dilan jing me nin elini kavradı ve yanağına koydu. Sonrada bağıra bağıra türkçe şarkı söylemeye başladı.
DILAN: " MUTLUYUM IÇELIM HADI MILLET BORCU VAR IÇELIM NEYE MINNET? KORKMADAN UÇALIMMI BIR MUDDET AŞK IÇIN IÇELIM IÇELIM IÇ- "
jing me: " içmeyelim bebeğim "
Haseok hızla jing menin boştaki elini kavradı.
HASEOK: " benim olanı alamazsın "
Dilan iğrenç bir kahkaha attı. Sarhoşken gerçekten çirkin oluyor. Hayır anlamadığım niye bu kadar mutlu?
DILAN: " niye sen gay mısın bir erkek bir erkeğe aşık olunca gay olur. "
Jimin lafa atlayarak.
JIMIN: " alınıyoruz ama noona! "
Diyerek namjoonun koluna sarıldı
dilan jingmenin elini öptü. Jing me yüzünü buruşturarak haseoka baktı.
DILAN: " ah aşkım jin bizi çok kıskan- "
DILEK, YOONGI, JIMIN,NAMJOON, JUNGKOOK, HASEOK, TAEHYUNG JINGME: NE AŞKIMMI? "
Yeter artık kalbim bu kadar şoka alışık değil.