yüzük

1 0 0
                                    

DILANIN AĞZINDAN

3

hafta sonra

Jing me kosarak içeri girdi.

JING ME: " onlar kafayı yemişler bu soğukta klübede fantezi yaşamak ah~ deliler "

Yoongi ve dilekden bahsediyor olmalı.

DILAN: " aşk bu bebeğim aşk. "

Haseok içeri girdi ve jing menin omzuna kolunu attı.

HASEOK: " onlarınki aşksa bizimki ne acaba? "

Haseok jing me nin gözlerinin içinde eridi resmen ıy vıcık vıcık aşk. Ah herkesin sevgilisi var ama 5 hafta oldu hala bir sevgilim yok umarım jin veya jungkook eder bana teklifi.

NAMJOON: " e herkez hazırsa çıkalım. "

Üff. namjoon jimin tae jungkook haseok birde jing me bu soğukta lunaparka gideceklermiş. Kar yağıyor ey gençler KAR.

Bırak dışarıda götleri donsun boşver seni ilgilendirmez.

Aynen nuriye haklısın.

JIMIN: " kim namjoon buraya gel! "

Namjoon koşarak dışarı çıktı.

JIMIN: " demek botumun içini karla doldurursun cezalndırılacaksın joon "

Jiminde namjoonun peşinden koştu.

JING ME: " aşkım hadi dışarıda kardan adam yapalım."

HASEOK: " o zaman~ ilk ben gidicem "

Haseok da koşarak dışarı çıktı.

JING ME : " hey hilebaz "

Jing mede koşarak çıktı.

Taede kulaklıkları kulağına takarak dışarı çıktı.

JUNGKOOK: " ben gidiyorum geldiğimde bana pizza yap lütfen biliyorsun hazır yiyemiyorum "

JIN: " kızın mesaisi bitti. Hizmetçi mi köle mi bu kız? Git hazır ye yada hiç yeme! "

Jungkook jin'e göz devirdi ve gitti. Artık jinle baş başaydık. Jin yanıma oturdu ve televizyona bakmaya başladık.

JIN: " niye oraya bakıyorsun? "

DILEK: " televizyon var oraya bakıyorum "

JIN: " dilan~? "

DILAN: " hmm...¿ "

JIN: " televizyon kapalı "

görmüyordum canım saol.

DILAN: " ne istiyosun jin?!"

Jin elini benim elimin üstüne koydu. Noluyo lan?

JIN: " bugün sana hislerimi açıcam ama evde olmaz. "

1 ne hisi 2 asla evden çıkmam.

DILAN: " banane ne söylüyeceksen burada söyle "

Regl olduğum icin çok asabiyim. Buna da engel olamıyorum. Normal bir günümde jin bana bunu söyleseydi. Herhalde heyecandan bayılırdım. Çünkü tıpkı jungkook gibi. Ona bayılıyorum öl dese ölürüm.

JIN: " restorant'a gidicez. Çabuk elbise falan giy ve gel bekliyorum "

Ohfff ama bu nedir ya regl'im oğlum regl. Diyemediğim için koşa koşa odama gittim.
Dolabımı açtığımda. Bende en çok pantalon ve etek kombini vardı bir elbisem vardı ama çok çirkindi. jing me nin dolabına baktım oda hep etek kombini 4 5 pantolon vardı. Ah~ tabi ya dileğin siyah dar elbisesini giyiyim zaten ondan 2 kilo fazlayım bu sorun olmaz.

UMUT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin