1 dalis

4.7K 151 7
                                    

TAIJ VAA!! PIRMA DALIS. SORI UŽ KLAIDAS :)

*Rugsėjo 3.d*

*Perrie*

Ooooo...taip! Šiandien į mokyklą. Nu šiaip turėjau į mokšee eit jau rugsėjo 1.d, bet tingėjau labai... Pala... Dėl ko aš taip į mokyklą noriu? Aaaa... Jo tiesa.. Pamatysiu tą čiuveką apie kurį visi tik ir čiulba, ir dėl kurio visos mergos alpsta. Galvojau važiuodama į shl su savo nauju mašinuku.
Kai atvažiavau į mokyklą, pasistačiau maške į vietą ir prie manęs iš karto prisistatė draugelkos - Jesy, Jade ir Leigh Anne.
- Labaass!- visos apsikabinom.
- Naujas mašinukas??! Iš kur parovei?!- apipylė mane klausimais
- Tėvai....nupirkoo..- pasakiau svajingai, nes kitoje aikštelės pusėje statėsi žiauriai gerumo Bemwas ( stalkinau tą gerulę maške). Po kiek laiko iš jos išlipo vaikinas - juodi "Nike" batai, juodi džinsai, balta maikė ir juoda koža ant viršaus. Nužvelgiau jį visą, o kai mano akys atslinko iki jo veido, vos neapalpau - šokoladinės akys, tamsūs plaukai, o apie šypseną tai nebekalbu...Pizdiec koks sexius...
- Kas jis per vienas? - paklausiau merginų
- Taigi čia tas gražuoliukas dėl kurio visos panos miršta - atsakė visos choru
- Nesistebiu, kad miršta - nusijuokiau - beje, koks jo vardas? - again paklausiau.
- Zayn. Jau nužiūrėjai? - pradėjo kudakuot kaip vištos :D
- Nu kaa... Vardas gražus, raumenuku yra, feisas gražus ir pats visas sexsovas. Gal ir nužiūrėjau - nusišypsojau pedo smile.
- Uuuuu...- pradėjo vėl...
Oky jau greit skambus. Atsisveikinau su merginomis ir nuėjau į dailės kabinetą. Kai tik į klasę įžengiau kaip tik suskambėjo skambutis ir mokytoja sušuko.
- Taigi šiais metais merginos sėdės su vaikinais.
Po šių žodžių visi vaikinai atsisėdo po vieną. Aš ėjau į patį galą kur sėdėjau praeitais metais. Kai priėjau prie savo suolo išsišiepiau kaip pede ir atsisėdau šalia to sexsovo bruneto. :D
Jau praėjo daugaiu nei pusė pamokos kaip aš sau piešiu ant rankos, nes neturiu ant ko piešt. Piešiau ir svajojau ką valgysiu gryžus namo, bet mano mintis nutraukė to sexsiaus burbtėjimas, bet gaila nk nesupratau.
- Gerule - jis pasakė
- Kažką sakei? - greit atsakiau
- Ne nieko - nusisuko žvengdamas
Ot kaušalija kažkoks... :D Vėl pradėjau svajot, bet vėl man sutrugdė ir tai buvo Zayn ranka ant mano šlaunies. Aš tik nusisukau į kitą pusę ir sau nusišypsojau, tada atsisukau į jį ir paklausiau lyg nežinodama
- Ką čia darai dabar?
- Nu kaip matai tavo koją liečiu - nusijuokė
- Šiaip aš akla nematau - pasakiau ant prikolo "dza" balsu.
- Mat kaip.... Tai kaip tada taip gražiai pieši? - paklausė ir parodė į mano ranką ant kurios buvo pripiešta įvairių raštų.
- Oky aš neakla! - užrėkiau ir net nežinau kodėl, bet greit užsičiaupiau, nes visa klasė atsisuko į mus su Zayn. Ups... Pergarsiai tikriausiai.. Kai visi nusisuko Zayn suspaudė mano koją stipriau.  
- Šiaip skauda - pasakiau
- Žinau - nusišypsojo bedo smile.
- Tu iškrypęs labai, žinai tai? - pasakiau
- Ačiū, kad pagyrei - mirktelėjo ir išėjo, nes tas skambutis suskambėjo.. Taip dar norėjau su juo pašnekėt...
Šiaip man dar reiktų atbūt 5 pamokas, bet tyngiuuu labai. So.... Varau link mašinos ir pizdinu namo. Belipdama laiptais per langą pamačiau Zayn su visa šaika prie mano mašinuko... Ir dar tas kaušas ant kapoto sėdėjo. Kai išėjau iš mokyklos ėjau link jų visų.
- Kur eini? - išgirdau Zayn balsą
- Namo - nusijuokiau
- Nereiktų tau į pamokas eit? - paklausė
- O tau? - paklausiau aš
- Ne, nes laukiu to kuris turi šitą mašiną - nusijuokė
- Kodėl? - paklausiau
- Nes aš norėjau tokią mašiną pirkt, o dabar jau nebegaliu, nes jau kažkas ją turi - parodė į mano mašiną. Jis tikriausiai nežino, kad šita mašina mano.
- Nori sužinot kieno šita maške? - paklausiau  Zayn. Jis tik palinksėjo.
- Oky. Tada nulipk nuo kapoto - pasakiau for Zayn. Tada išsitraukiau mašinos raktelius ir atrakinau mašiną.
- Kažka man padarysi, kad nukopinau tavo mintis? - paklausiau Zayn nusijuokdama
- Kas tau toke maške nupirko? - Zayn
- Tėveliai - nusijuokiau
- Mat kaip. Ne tau nk nedarysiu - nusijuokė.
- Oky tada. Asta lavistaa! - sušukau ir išvažiavau.
Važiavau labai greitai ir šiek tiek nervinausi, nes...

Bad boy vs Bad girlWhere stories live. Discover now