22 dalis

1.5K 77 3
                                    

- Pezz kelkis - mane papurtė Ty.
- Jau atskridom - pridūrė.
Lėtai pramerkiau akis, apsidairiau, pasiražiau ir atsistojau.

Mūsų visų mašinos buvo jau čia. Net nežinau kaip jos čia atsirado.
- Sėskit į savo mašinas ir sekit mūsų mašiną. Važiuosim į savo naujus namus. - mama pasakė ir įsėdo į tėčio mašiną.
Vis dar buvau mieguista. Bet miestą apžvelgt spėjau. Įvažiavom į didelį nuosavo namo kiemą. Tas namas buvo didesnis ir už senąjį. Mes gal turčiai? Arba čia gyveno turčiai.
Namo išorė graži. O vidus dar gražesnis. Čia buvo žiauriai daug vietos. Vakarėliai čia būtų nuostabūs.
Bet. Aš čia neturiu nei draugų nei giminaičių...
Nuostabus tas mano gyvenimas sakau...
- Išsirinkite kambarius antrame aukšte - mama parodė į antrą aukštą.
Greit užbėgau laiptais į antrą aukštą. Greitai peržiūrėjau visus kambarius ir pasiėmiau visai didelį kambarį. Kambario langas buvo tiesiai į kito namo antro aukšto langą. Per langą patėsi, kad ten vaikino kambarys, nes visur išmėtyti rūbai, energetinio bonkės ant stalo. Ok. Viskas. Šitas mano kambarys.
Į mano kambarį atėjo keli vyrai tempdami mano lagaminus. Negi mano lagaminai tokie sunkūs?
Beje. Šitame kambaryje buvo didelė dvigulė lova, didelė spinta, kelios lentynos ir stalas kompiuteriui. Na nežinau ar tas stalas kompiuteriui, bet aš jį panaudosiu kompiuteriui. XD
***
Stengiausi sau kažkaip pakelt nuotaiką dėliodamasi savo daiktus į tam tikras vietas.
Bandžiau prisiminti juokingus įvykius, bet visi tie įvykiai buvo su mano visais draugais.
- Perrie? - mama įėjo į kambarį
- Mm? - sumurmėjau
- Viskas gerai? - paklausė
- Taip. Bet mam...- nutęsiau
- Kas? - pakėlė antakį
- Sakau gal galėčiau čia mokyklos nebaigt? Juk vistiek šitie paskutiniai metai... - sumurmėjau
- Ah... Na.. Gerai. Bet baigiamuosius testus turėsi parašyti - mama nusišypsojo.
Pala?
Ka?
Ji sutiko?
Neisiu į mokyklą?
Yas!!
- Ačiū mam - nusišypsojau ir apkabinau ją.
Mama išėjo iš kambario.
Na dabar jau nuotaika šiek tiek pakilo. Bent tiek gerai.
Pažiūrėju į jau pakabintą laikrodį.
Jau vakaro vienuolikta?
Wow.. Kaip ilgai tvarkiausi.
Reiks filmą pažėt.
Bet juk čia neturiu maisto.
Teks eiti iki parduotuvės.
- Mam! Tet! - sušukau
- Jų nėra. Išėjo pas naujus kaimynus - Ty išdygo prie manęs.
- Aa.. Tai aš iki parduotuvės - nusijuokiau. Ir išėjau. Įsėdau į mašiną. Įsijungiau maps ir ieškojau arčiausiai esančios parduotuvės.
***
Jau nebetoli parduotuvės. Na ji labai didelė. Dar dirba... Oky. Bet...

Parduotuvės stovėjimo aikštelėje stovėjo trys juodos mašinos.
Ka?
Čia irgi tas pats?
Irgi gaujos vakarais?
Nu pom.
Aš gi į parduotuvę atvažiavau.
Įvažiavau į aikštelę ir pasistačiau mašiną.
Išlipau.
Prie tų mašinų buvo tik bernai.
Dar geriau....
Užrakinau mašiną. Ir nuėjau į parduotuvę. Jaučiau tų vaikinų žvilgsnius į save. Pasijaučiau kaip kokia įžymybė. Xd
Šitoj parduotuvėj tikrai visko daug. Didelis pasirinkimas. Pliusas.
Iš karto variau prie guminukų. Pasiėmiau kelis pakelius ir tada nuėjau prie čipsų. Pasiėmiau biginį paką ir dar gerti bonkę.
Nuėjau prie kasos, joje sėdėjo miela moteris. Viską padėjau. Ir laukiau saskaitos.
- Maišelio reikės? - moteris paklausė
- Ne - mielu balseliu pasakiau
Kai už viską susimokėjau, viską susėmiau rankomis ir ėjau kaip koks šrekas. Išėjusi iš parduotuvės vėl jaučiau tų vaikinų žvilgsnius.
Atrakinau mašiną, visą maistą sumečiau gale. Uždariau galines dureles ir atsisukau į tuos vaikinus.
Jie vis dar į mane žiūrėjo.
Aš nugara atsirėmiau į mašiną ir laukiau...

Bad boy vs Bad girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora