3 dalis

3K 127 3
                                    

NUJAAAA DALIS! SORIUKS UŽ KLAIDAS IR GERO SKAITYMO! :D

- Pezz! Einam! - pašaukė mane Ty. Ir nuėjo už kažkokio namo, kurio pirmai nepastebėjau. Bet kai sušuko net krūptelėjau, nes buvau per daug užsisvajojusi. Greitai nušokau nuo mašinos kapoto ir pradėjau greitu žingsniu eiti link to kampo už kurio nuėjo Tyler ir tikriausiai visi kiti. Ėjau nuleidusi galvą ir kai užsukau už kampo atsitrenkiau į kažkieno tvirtą krutinę.
- Atsiprašau - greit sumaliau ir pakėliau savo akis į viršų.
- Aij čia tu... Tai tada neatsiprašau - pasakaiu ir nusijuokiau, nes prieš mane stovėjo Zayn. Praėjau pro jį ir ėjau tolyn, bet toliau eiti nebegalėjau, nes Zayn mane prirėmė prie sienos.
- Tai neatsiprašai?...- pasakė savo gundančiu balsu.
- Nea - ir bandžiau pasprukt, bet niekaip... Jis mane prirėmė visu kūnu.
- Aš noriu iš tavęs išgirsti žodį "atsiprašau", o ko aš noriu tą ir gaunu-    pasilenkęs prie mano ausies sumurkė ir pabučiavo mano kaklą palikdamas žymę..
- Šiaip skaudėdo - pasakiau, nors nelabai, nes esu tai jau jautusi.
- Žinau, kad turėjo skaudėt - Zayn nusivaipė ir apsilaižė savo lūpas.
Blem...Jis toks karštas... Aš jo noriuuu. Nu fuuu ble Pezz apie ką tu galvoji... Dar geriau, su savim pradėk šnekėtis. Nusišypsojau nuo savo minčių.
- Tai atsiprašysi? - vėl sumurkė Zayn.
- Ah...- atsidusau - atsiprašau - dėjuodama pasakiau.
- Nedejuok, taupyk jėgas - mirktelėjo man
- Ha! Fuck you !! - iškišau fakus jam prieš veidą ir nusijuokiau.
- Oky... Žaisim pagal mano taisykles - pasakė Zayn ir suspaudė mano riešą.
- Gerai, gerai tyliu- pasakiau ir pajutau palengvėjimą ant riešo.
- Gera mergaitė - nusijuokė Zayn ir pradėjo mane tempti link namo įėjimo.
- Mane išpriervartaus! - surėkiau ir dėjau žvengą...
- Raminkis..Nieks tavęs nepriervartaus... Tik į namo vidų tave vedu. - nusijuokė Zayn.
- Pirma tai tai, kad aš nesiraminsiu, o šiaip mane ir išpriervartautum namo vidui, plius kai tu toks iškrypęs tai..- nusijuokiau
- Šiaip jei tavo brolio čia nebūtų, tai tave kaip reikiant patvarkyčiau - šelmiškai nusišypsojo.
- Auč.. - susiraukaiu nuo jo minčių.
Pamačiusi namo duris įbėgau į namo vidų taip pasprukdama nuo Zayn. Tada pamačiau visus vaikinus ant sofos žiūrint teliką. Ir dar pastebėjau vietą prie savo brolio tai nuėjau ten ir atsisėdau.
- Laikyk - pasakiau Ty kai užkėliau savo kojas ant jo kelių. Jis tik atsiduso.Tada pro duris įėjo Zayn ir jo žvilgsnis atklydo iki manęs ir jis į mane žiūrėjo lyg kažką galvotų...Tada priėjo prie manęs mane pakėlė kaip plunksnelę ir pats atsisėdo mane pasisodindamas ant savo kelių.
- Niaa-a- pasakiau ir tiesiogine to žodžio prasme nusivartaliojau nuo jo kelių ir tėškiaus ant grindų.
- Man ir ant žemės gerai- nusijuokiau. Visi, kad dėjo žvengą iš mano tokio elgesio. Toliau visas vakaras (arba naktis) praėjo žiauriai kūl. Žaidėm tiesą drąsą. Ždž tiek prisižvengėm..
*Rytas* jau namuose

-Bleee...- nusikeikiau kai pabudau, nes galvą belenkaip skaudėjo.. Nu biški vakar padauginau.. :D
- Vėl į tą mokyklą...- suburbėjau. Ir nuėjau iki brolio kambario. Ir pradariau duris.
- Žeee.. Gal vaistų turi nuo galvos skausmo? - paklausiau
- Antras stalčius - suburbėjo
- Ač - padėkojau ir pasiėmusi vaistus išėjau iš jo kambario. Išgėrusi vaistus atlikau visą rytinį ritualą. Apsirengusi, pasidažiusi ir susidėjusi pamokas į kuprinę lipau žemyn į virtuvę..

ŽINAU, KAD NELABAI ĮDOMI, BET KITA BUS ĮDOMESNĖ!! LAUKIT KITOS DALIES! :D

Bad boy vs Bad girlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang