*Rytas*Pabudau nuo saulės spindulių šviečiančių tiesiai man į akis.
Kodėl tie saulės spinduliai turi šviest... Ir tiesiai man į akis.
Apsidairiau.
Pala. Aš ne namie. Kur aš randuosi...
Dar šiek tiek pasėdėjau lovoje ir stengiausi prisiminti kas vakar buvo.
- O dieve.... - užsidengaiu delnu savo burną.
Greitai pažiūrėjau į lovą.Visa sujaukta...
- Fak.. Fak, fak faaak...- numykiau
- Kodėl aš tai padariau...- murmėjau panosėj.
Pala, pala... O tai kur Zayn? Susimąsčiau... Jeigu jis pabėgo? Sunerimau....
Kodėl?
Kodėl aš dėl jo rūpinuos...
Man patinka kai jis būna šalia..
Blem...
Išgirdau kaip kažkas lipa laiptais iš pirmo aukšto į antrą. Staigiai vėl kritau į lovą ir apsiklojau kaldra ir žiūrėjau į kambario duris su viltimi, kad tai būtų Zayn.
Ir taip... Tai buvo Zayn. Kai tik jis pamatė, kad aš į jį žiūriu nusišypsojo.
- Labas rytas - vėl jis šyptelėjoNesitikėjau iš jo švelnios šypsenos.
Ir net nepanašu, kad jis būtų sunerimęs dėl vakar nakties.
- Labas - pasisveikinau ir aš
- Kaip miegojai? - paklausėSumišau... Prisiminiau vakar naktį.
- Amm... Gerai- nusišypsojau
- Turi gal ko nors valgyt? - paklausiau, nes tikrai buvau alkana.
- Yra likę keli gabaliukai picos nuo vakar - atsakėTu rimtai???
Zayn, tu rimtai elgsies taip lyg nieko nebuvo??Svarsčiau savo mintyse.
Nu ok...- Gerai, pasiimsiu prieš išeinant - sumurmėjau
- Galėsi, gal mane namo pervešt? - paklausiau
- Tai aišku - nusišypsojo.Stojo nejauki atmosfera.
- Ok. Varau aš persirengt. - pasakiau ir pasiėmiau savi drabužius, ir nuėjau į vonią. Susitvarkiusi išėjau iš vonios. Nuėjau į kambarį. Kambaryje Zayn nebuvo. Taigi pasiėmiau savo kuprinę su savo daiktais ir nulipau laiptais į pirmą aukštą. Kol lipau laiptais vos nenusivartaliojau nuo laiptų kelis kartus, nes ant jų gėjo dahuja paauglių. Matos, kad geras tūsas buvo.
Apačioje pamačiau Zayn laukiant manęs. Pasiėmiau picos gabaliuką ir apsimoviau savo batus.
- Galim važiuot? - pilna burna paklausiau Zayn.
- Jo - atsakė. Ir praėjo pro mane link mašinos.Am... Oky... Kas jam darosi?
Įsėdau į jo mašiną ir jis užkūrė mašinos variklį, ir išvažiavo iš kiemo.
Visą laiką kol važiavom, nesikalbėjom. Aš tik stebėjau skriejantį vaizdą pro mašinos langą.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad boy vs Bad girl
AcakJi - tai mergina, naujokė mokykloje. Jau prasideda antrieji metai naujoje mokykloje. Ji yra viena iš „Bad bitch". Ji žino, kad vieną vaikiną pašalino iš mokyklos vieniems metams ir šiais metais jis turi grįžti atgal į mokyklą. Jis - tai merginų numi...