18 dalis

1.3K 57 3
                                    

Nu skaitykit :D

Išsišiepiau kai Zayn gryžo. Iš kažkur. :)
- Viskas gerai? - Zayn nusijuokė
- Nu ką žinau - žiūrėjau į jį
- Meile kaip seile.. - Jade nutęsė šypsodamasi
- Niekas tave neklausė - burbtelėjau
- Meile kaip seleee - Jade pasakė garsiau
- Nenervuok - pasakiau
- Meiii... -Jade nebaigė sakyt, nes aš ją nutraukiau
- Tuoj tau bus meiles. Su Harry į miegamajį galit eit - pasakiau
Jade neteko žado. Tikrai nesitikėjo, kad aš tai pasakysiu.
- Sori - išmečiau nekaltą feisą kai Jade pasiėmė lėkštę ir pradėjo eiti link manęs
- Aš gi atsiprašiau.. - sumurmėjau ir pradėjau bėgt nuo jos, nes ji mane pradėjo vytis. Prabėgau pro Harry, Jade bėgo pro jį.
Pradėjau žvengt kai lėkštės jau nebebuvo Jade rankose. Harry ją paimė.
- Blem. Lūžtu.. - pradėjau dar garsiau žvengt. Nes Jade mimika mane žudė.
- Atiduok - Jade suzyzė
- Galvoji leisiu namus jum abiem nusiaubt. Pff.. Ne - nusijuokė
- Taij, kad pats šiandien vakarėlį rengi- nusijuokiau
Harry užtilo susipratęs. Bet lėkštės neatidavė. Ačiū dievui.. Kitaip Jade mane būtų negivai uždaužius.
- Manau aš varau namo persirengt. Nu vakarėliuj - Jade pasakė
- Aš tave nuvežiu. Tolokai gyveni - Harry pasakė
Aš tik pakilnojau antakius.
- Piliksim jus abudu vienus - Jade pradėjo mane erzint. Aš tik pavarčiau akis. Jade su Harry išvažiavo.
- Taij.... Aš gal irgi einu persirengt tada.. - nutęsiau ir pradėjau eit link laiptų. Kai jau buvau savo kambarį atsidariau savo spintos dureles ir pradėjau ieškot rūbų.
Suknelė? Nah... Geriau džinsai. Pasiėmiau šviesiai mėlynus plėšytus, aptemptus džinsus ir baltą maikutę. Juk jau vasara kažkur už 2 sav. Apsirengiau. Jau ėjau prie veidrodžio bet...
- O tu kurrrrrme.. - nutęsiau kai pamačiau Zayn stovint tarpdurį su sukrižiuotom rankom ir šypsantis.
- Iškrypėlis... - nutęsiau
- Taij ką man daryt, kad tu durų neužsidarei - nusijuokė
- Nu tai vistiek negražu nužiūrinėti merginas kai jos rengiasi - pradėjau pamokslaut.
- Viskas praeitį jau... - nutęsė
- Nu va... - pasakiau žiūrėdama į save veidrodyje.
- Žinai... Tavo kūnas dar labiau išgražėjo - Zayn veide žaidė šypsena.
- Nu va matai kaip gerai - pasakiau atsisukdama į jį. Šiek tiek krūptelėjau, nes Zayn buvo priartėjęs prie manęs.
Zayn norėjo prieiti dar arčiau ir mane nugriau ant lovos, nes tiesiai ji už manęs buvo. Aš jį sustabdžiau
- Mums geriau reiktų eiti tvarkyti... - nespėjau pabaigti
- Ne nereikia. Dar daug laiko - pasakė
- Bet kurią akimirką gali gryžt Jade su Harry - pasakiau
- Koks skirtumas. Tikriausiai jie abudu dabar glomonėjasi - pasakė
- Kas per mintys.. - nutęsiau
Zayn tik nusišypsojo pedo smile ir pervertė mane ant lovos. Taip pats atsidurdamas virš manęs.
- Kodėl tu taip darai? - nusijuokiau
- O ka? Negalima? - nusišypsojo ir įsisiurbė man į lūpas. Aš atsakiau. Ir kokio velnio? Mes net ne pora. Aš net nežinau tiksliai kas mes esam? Darugai? Draugai su privalumais? O gal kažkas daugiau, bet tai neišreiškiama žodžiais? Zayn atsitraukė nuo mano lūpų ir pradėjo atakuoti mano kaklą. Atlošiau galvą suteikdama jam daugiau vietos. Kai Zayn sukąsdavo mano silpną kaklo vietą mano lūpos išskleisdavo tylią dėjonę. Mačiau pasitenkinimą Zayn veide. Pasiilgau akimirkų kartu su juo. Velniškai pasiilgau jo lūpų.. kūno..
- Pezz!? Zayn!? - išgirdau Jade balsą iš apačios. Greitai atstūmiau Zayn ir nulipau nuo lovos.
- Einam greičiau. Paėmiau jį už rankos ir pradėjau tempt laiptais žemyn.
- Kas? - prisistačiau prie Jade ir Harry.
Jie į mane žiūrėjo išpūtę akis.
- Kas? - paklausiau
- Am.....

Bad boy vs Bad girlWhere stories live. Discover now