2 dalis

3K 132 1
                                    

SORIUKS UŽ KLAIDAS :D

Važiavau labai greitai ir šiek tiek nervinausi, nes šiandien vakare mano brolis mane vešis į savo draugų susitikimą kurie užsiiminėja "mafija". Ir ten bus tik bernai... Wow man bus labai linksma - viena merga tarp bernų. Ir kodėl aš sutikau važiuot su savo bratūha...
Gryžusi namo žiūrėjau filmus ir tiesiogine žodžio prasme ėdžiau popkornus. Šiek tiek užsnūdau, bet mane prikėlė brat rėkdamas per visus namus:
- Pezz! Ruoškis, jau greit važiuosim! Ir beje mamai šiandien naktinė, o tėvas kitam mieste tai galėsim ilgai pabūt
- Aha. Tuoj susiruošiu. - užlipau į savo kambarį ir pažėjau į laikrodį. O jėzus marijaaa jau dešimt valandų.. Negi aš tiek laiko miegojau? Nu aij pom..
Apsimoviau juodus plėšitus džinsus, baltą maikę su užrašu " Cool kids" ir kožą. Juk nebūsiu su mini sijonėliu tarp bernų reikia tada ir pačiai kaip bahūrui būt. Nusijuokiau iš savo minčių. Kai nusileidau į apačią pamačiau bratūhaa savo stovint ir laukiant manęs.
- Pagaliau tu jau - nusižiovavo - varysim su mano mašina, nes jei važiuosim atskirai tu pamatysi kokią naują rūbų parduotuvę ir nusuksi ten kur nereikia - nusijuokė
- Haha- nusivaipiau ir išlėkiau į lauką. Įsėdau į Tyler ( brolio) mašiną ir jo laukiau.
- Nu varom?- paklausė manęs Ty(Tyler) kai įsėdo į vairuotojo vietą.
- Jop - išsišiepiau
*Po 30min*

- Jau greit vidurnaktis... Kada atvarysim? - paklausiau brolio, o vidurnaktis dėl to, nes šiaip aš ilgai ruošiausi ... :D
- Mes jau čia, elkis normaliai, nes žinau, kad mėgsti išsipisinėt iš manęs ir kitų žmonių - sudraudė mane Ty prieš išlipdamas iš mašinos.
- Ooo..Žėkit kas atvažiavoo. Zdarova! - išgirdau kažkur pažystamą balsa, bet neprisimenu kieno jis.
- Svečių turim? - paklausė mano brolio tas balsas
- Jokie čia svečiai. Sistra mano čia - nusijuokė Ty.
Wow koks gražus mano pristatymas. Jaučiuosi pamaloninta- nusijuokiau.
- Tai tegul pasirodo ta tavo sistra - again prakalbo tas balsas ir patrankė mašinos stogą - blem niekaip negaliu prisimint kieno tas balsas... Teks išlipt ir pačiai pamatyt kas jis toks.
- Netrankyk maškes su savo purvinom letenom... Žinai kiek jin kainavo?!- typo užrėkiau, išlipau iš mašinos, bet neatsisukau į tą pusę kur visi buvo.
- Raminkis Perrie, čia vistiek mano mašina savo juk turi. - ramiu balsu pasakė bratūha.
- Perrie? Gražus vardas - gundančiai pasakė tas balsas kurio niekaip vis dar negaliu prisiminti...
- Žinau, kad mano vardas gražus - vis dar nusisukusi nusimaiviau.
- Tai gal atsisuksi? Manu graži esi - vėl tas balsas sumurkė.
- Tu gal pedofilas? - nusijuokiau, bet neatsisukau
- Aš tai ne pedofilas, o vat kas tu esi man tai įdomu- nusijuokė
- Atsisukau- pasakaiu jau atsisukusi ir..
- Aik tu naxui..- nusikeikiau kai pamačiau kas stovis kitoje mašinos pusėje. Jop ten buvo Zayn...Tas neišsivystęs ir iškrypęs pedofilas - again nusižvegiau iš savo minčių.
- Ko čia isterikuoji- paklausė manęs brolis žvengdamas.
- Neisterikuoju - sarkatiškai nusijuokiau.
- O tu ko čia spoksai į mane? Negi nematęs? - pažėjau į Zayn
- Pala pala... Tai jūs pažystami? - pažėjo Ty į mane, o paskui į Zayn.
- Nu biški... - nutęsiau - į tapačią klasę einam - nusijuokiau.
- Aaaa mat kaip - nusijuokė brat
- Oky. Gal varom prie reikalo - paklausė Ty visų.
- O ji niekam nepasakys apie mus? - kažkoks bernas paklausė.
- Aik tu - nusijuokiau.
  Jie visi kalbėjosi apie kažkokias siuntas, o aš stalkinau Zayn... Kas man beliko? .....



KITĄ DALĮ PASISTENGSIU ĮKELTI KUO GREIČIAU!!

Bad boy vs Bad girlWhere stories live. Discover now