SORI UŽ KLAIDAS :D IR GERO SKAITYMO.
Tai buvo Luke... Mano buvęs vaikinas.
Iš vis ką jis čia veikia?? Juk jis gyvena kitame mieste. Ir bleee, tas kaušas sėdėjo mano vietoje..
- Gali pasitraukt iš mano vietos? - paklausiau ir kai jis atsisuko nustebo, o poto nysišypsojo.
- Labas ir tau Pezz - jis mane nužvelgė ir vėl prabilo
- Išgražėjus, karšta, labai graži ir begalo seksuali - apsilaižė savo lūpas. Kaip aš jo nekenčiu....
- Nu supratau taip, kad nesitrauksi.. Nu ok. - sarkastiškai pasakiau ir atsisėdau į tapatį suolą šalia jo, nes šiaip aš visada viena sedėdavau, o kiti suolai užimti.. Susiambėjo skambutis. Puiku... Kuo greičiau pradėsim tuo greičiau ir baigsim. Į klasę suėjo paskutiniai mokiniai tarp jų buvo ir Zayn. Jis atsisėdo už mūsų su Luke. Atsisėdęs piktai nužvelgė Luke.
- Sveiki mokiniai. Šiandien turime naujoką iš kito miesto. Tai yra Luke. Prašau gerbkite jį ir bendraukite su juo. - mokytoja pristatė Luke ir pradėjo pamoką. Įpusėjus pamokai pajaučiau ranką ant savo šlaunies. Atsisukau pikta į Luke.
- Kas? - nusijuokė srkastiškai
- Nieko - nusišypsojau dirbtinai. Paėmiau jo ranką ir į jo tą ranką suleidau savo nagus. Jis tik cyptelėjo kaip mergaitė. Nusijuokiau iš jo tokios reakcijos. Toliau visą pamoką jis prie manęs nebelindo. Ir ačiū dievui.. Na va ir siambutis...
Visa diena praėjo nuobodžiai, bet praėjo. Po visų pamokų ėjau link mašinos ir staiga išgirdau greitus žingsnius už savęs. Greitai apsisukau, pro mane perėjo Luke su visu kruvinu veidu.
- Luke! Kas tau buvo?! - sušukau, bet negavau atsakymo. Nu ok. Kadangi aš labai smalsi aš pradėjau eiti link tos vietos iš kur atėjo Luke. Paėjusi kelis žingsnius pamačiau Zayn kruvinais krumpliais.
- Zayn! - sušukau ir pribėgau prie jo.
- Kodėl sudaužei Luke? - paklausiau
- Nes jis man sakė, kad aš prie tavęs nelysčiau ir panašiai - atsakė.
- Ir dabar dėl pasakymo tau reikėjo jį sudaužyt? - paklausiau jo
- Jo. Nes tu esi mano ir daugiau niekeno - nusišypsojo
- Ir beje šiandien prie tavo namų būsiu 9 val vakaro. - pridūrė ir nuėjo savo keliais man nieko nespėjus pasakyti. Na, o aš gryžtu prie savo mašinos ir varau namo...
- Ma-am! - surikau per visus namus kai jau buvau juose.
- Kas atsitiko? - atėjo mama iš virtuvės.
- Žeeee... Galėsiu į vakarėlį šiandien? - paklausiau meluodama. Juk nesakysiu mamai, kad einu susitikt su vaikinu. Paskui prikišinės, kad į pasimatymą eisiu...
- Nu galėsi, o kas tave nuveš? - paklausė
- Klasiokas - dirbtinai nusišypsojau ir užbėgau į savo kambarį. Pasiėmiau juodą apatinį trikotažą ir nubėgau išsimaudyti. Išsimaudžiusi kūną išsitepiau vanilės skonio kremu ir apsirengiau apatinį trikotažą. Nuėjau į savo kambarį atsidariusi spintą žiūrėjau ką apsirengti.
- Hm... Ką čia tokio sexy apsirengt, kad Zayn sugundyt... - nusijuokiau iš savo minčių. Po 1h pagaliau išsirinkau rūbus. Kadangi buvo šilta diena tai apsimoviau šviesiai mėlynus aptemtus džinsus, baltą maikę su užrašu "I'm happy" , mini kožą kuri nesusisega ir baltus konversus. Ble... Jau aštuonios... Kaip ilgai užtrukau...Oky skubam. Išsidžiovinau plaukus ir juos palikau palaidus. Pasidariau makiažą ir pasikvepinau. Kai vėl žvilgtelėjau į laikrodį. Jis jau rodė be 5min devynios. Išgirdau mašinos pypsenimą lauke. Greitai nulipau laiptais žemyn ir ir išbėgau į lauką. O ten...prie šviežiai nuplauto BMW stovėjo Zayn. Jis atrodė....GALE INTRIGA ;) KITĄ DALĮ PASISTENGSIU ĮKELTI KUO GREIČIAU :D
BINABASA MO ANG
Bad boy vs Bad girl
RandomJi - tai mergina, naujokė mokykloje. Jau prasideda antrieji metai naujoje mokykloje. Ji yra viena iš „Bad bitch". Ji žino, kad vieną vaikiną pašalino iš mokyklos vieniems metams ir šiais metais jis turi grįžti atgal į mokyklą. Jis - tai merginų numi...