27 dalis

1.1K 66 11
                                    

Atsiprašau dėl klaidų. Xd

Dabar sėdžiu su Zayn ir ta mergina ligoninėje, visi laukėm atsakymų. Ta mergina visą laiką šypsojosi... Ji nesveika... Gal ji bando tiesiog mus išskirt??
Visi atsisukome į daktarę kai ji išėjo iš kabineto. Mano širdis pradėjo daužytis. Ta pati mergina kuri teigia, kad Zayn tėvas pažvelgė į daktarę ir šypsodamasi jai linktelėjo. Kas per....?
- Taigi, tyrimai parodė, kad Malik yra būsimas tėvas - daktarė tai ištarė lyg jai nerūpėtų, ta mergina stovėjo išsišiepusi, o buvo šoke? Išplėšiau visus popierizmus iš tos daktarės rankų ir į viską žiūrėjau susikaupusi. Pusė užrašų buvo atspauzdinti, pusė parašyti ranka, vienoje vietoje viskas užbraukyta tušinuku.
Susinervinau dar labiau. Visus popierius mečiau ant žemės ir išėjau į lauką. Atsisėdau ant suoliuko ir viską apgalvojau.
Čia kažkas ne taip... Netrukus prie manęs jau sėdėjo ir Zayn.
- Klausyk Pezz.. Aš nežinau kas tai merginai ir daktarei užėjo, kad ji taip pasakė, bet prašau patikėk, tai netiesa- Zayn žiūrėjo į mane.
- Nežinau Zayn... Viskas čia atrodo netikra...- sumurmėjau
- Tai tu netiki tuo?- Zayn paklausė su viltimi
- Nežinau - papurčiau galvą ir pažiūrėau į jį. Na... Neatrodė, kad meluotų. Bet viską reikia išsiaiškinti iki galo.
- Aš einu, dar bandysiu kažką išsiaiškinti - pasakė Zayn
- Gerai. Aš būsiu pas Jade - atsakiau ir abu pasukome į skirtingas puses.

*Pas Jade namuose*

- Pezz?? Sveika, užeik - Jade pasakė, kai atidarė namo duris. Aš iškarto nuėjau į svetainę ir atsisėdau. Jade atsekė paskui.
- Kodėl tokia sunerimus ar labiau pikta? - Jade paklausė.
Papasakojau jai visą istoriją su ta mergina.
- Kaip tai įmanoma... Kiek buvau su Zayn jis tikrai pasikeitė. Jis negalėjo tavęs išduot - Jade kalbėjo.
- Man pačiai viskas atrodo keista, netikra, o gal visa tai netikra? - pasakiau liūdnai.
- Pezz nekalbėk taip... Beje pas kokią daktarę jūs ėmėt tuos tyrimus? - Jade paklausė
- Pas Hawkins lygtais, o kas?
- Dieve... Čia ta pati daktarė kuri tik ir viską klastoja už pinigus, tik įkišk pinigus į rankas - visą padarys - Jade pasakė. Šiek tiek palengvėjo.
- O kaip mes išsiaiškinsim, kad tai tiesa? - paklausiau.
- Senas draugas dirba ligoninėje prie kamerų, o jeigu ji paėmė pinigus kabinete tai tikrai pamatysim - Jade šyptelėjo.
- Gali tam draugui paskambint ir paklaust ar galim apsilankyt pas jį? - paklausiau.
- Žinoma, tuoj gryšiu - Jade pasiėmė telefoną ir išėjo į kitą kambarį.
***
- Pezz, važiuojam aiškintis tiesos - Jade pasakė gryžus ir šyptelėjo.
Aš nieko nesakiau tiesiog nuėjau į  Jade mašiną. Jade atėjo su Harry... Tikriausiai dabar ir jam viską papasakojo.

*Ligoninėje*

Visi keturiese susitikome ir nuėjome peržvelgti vaizdo įrašus.

***
- Taip, čia ta mergina - pasakiau žiūrėdama į vaizdo įrašą.
Bet toliau nebegalėjau nei žiūrėti, nei kalbėt. Mane staigiai supykino.
- Pezz tau viskas gerai?!- Jade paklausė.
- Ne - sumurmėjau kažką panašaus į šį
žodį ir greitai užsidengiau burną ir išbėgau iš kabineto. Bėgau tiesiu taikymu į tualetą.

***
- Kas čia buvo? - Jade sunerimusi paklausė kai skalavausi burną vandeniu.
- Jad neklausk, pati nežinau, tiesiog supykino ir net neįsivaizduoju dėl ko - pasakiau
- Dabar viskas gerai? Galim eit? - Jade
- Taip, galim eit - pasakiau ir vėl su Jade gryžom į tą patį kabinetą.
- Tau viskas gerai? - Zayn priėjo prie manęs.
- Dabar taip - šyptelėjau pusę lūpų.
- Kas tai buvo? - dabar jau Hazza prisikniso.
- Nežinau net pati... Supykino
- Ta mergina papirko daktarę - Zayn pasakė.

Pala
Ką??
- Tu čia rimtai?- atsisukau į Zayn. Jis tik linktelėjo galva ir šyptelėjo.
- Tai ta kekšė melavo?!?
- Taip, viskas buvo melas - Harry.

Bad boy vs Bad girlTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon