7 dalis

2.1K 95 0
                                    

SORIUX UŽ KLAIDAS ;)

Suradau tūziką ir įėjau. Wow... Čia buvo žiauriai gražu.. Baltos sienos lubos... Didelis veidrodis, atskirai didelė vonia ir dar dušas yra...
Persirengusi nužvelgiau save tam dideliame veidrodyje.
- Nu dabar Zayn laikykis - nusijuokiau. Užsivilkau maikę ir išėjau iš tuzikinio. Kam tos kelnės... Svarbu maikė bent biški užpakaliuką dengia ir psio. Priėjau prie kambario durų iš kurių išėjau ir pabeldenau.
- Tu apsirengęs? Nes aš ateinu - perspėjau Zayn ir įėjau į kambarį. Vos įėjus į kambarį vos neapalpau. Zayn buvo tik su šortais. Pabrėžiu žodį "tik". Ir tai reiškia, kad be maikės...
Blem koks presiukas... Lydaus. Zayn mane nužvelgė ir paklausė :
- Galim varyt maudytis?
- Aham.... - nutęsiau, nes vis dar buvau apakusi nuo jo presiuko.
Kai nuėjom prie ežero aš iškart bėgau prie tramplyno ir šokau į vandenį. Išnėriau ir nuplaukiau arčiau kranto, kad liesčiau kojomis dugną. Na vanduo man buvo iki krūtinės. Staiga pajaučiau šaltas rankas sau ant liemens ir staigiai apsisukau.
- Fu... Čia tu - nusijuokiau
- Jau galvojau pedofilas koks nors - nusijuokiau again.
- Nu kaip matai čia aš - šelmiškai nusišypsojo
- Baik - pasakiau
- Ką baigt? - nusijuokė
- Baik šypsotis ta savo pediška šypsena - nusijuokiau
- Negi nepatinka? - sumurkė ir vėl lyg specialiai nusišypsojo pedo smile
- Tu nesveikas..- atsidusau
- Žinau - nusijuokė.
Dar gal 10 min paplaukiojom ir aš pasireiškiau :
- Noriu gert
- Vandens ar alko? - nusijuokė
- Aišku, kad alko - nusišypsojau
- Taij varom
Išlipom iš vandens ir nuėjom iki to kambario kur palikom rūbus.
- Yap! - surikau ir pasiėmusi savo rūbus išbėgau persirengt. Persirengusi įėjau į kambarį ir Zayn čia nebuvo... Keista...Apsisukau ir jau norėjau eit, bet ne... Turėjau atsitrenkt į kažkieno tvirtą krutinę... Yap.. Ir tai buvo Zayn. Jis mane priremė prie sienos ir žiūrėjo į mane. Na... Tikslaiu nužiūrinėjo ir dar prikandęs lūpą.
- Ką čia dabar darai? - sarkastiškai paklausiau
- Nužiūrinėju tave - sumurkė man į ausį. Blem... Kaip man patinka kai jis taip daro...
- O tai išgert neisim? - paklausiau "typo" nuliūdus.
- Nu tai einam - ir pradėjo mane temt į pirmą aukštą.
- Čia visi jau gatavi - nusijuokiau
- Nu tai mes irgi tokie būsim - nusivaupė
- Oky.. - paėmiau plastmasinę raudoną stiklinę ir išgėriau jos visos turinį.
- Blem kas ten buvo? Net galva apsisuko - nusijuokiau. Su Zayn dar pirmam aukšte prabuvom gal kokią valandą. Buvau žiauriai išsitaršius. Buvau beiveik gatava, nes išgėriau gal 6 stiklines alko. Staiga pajaučiau ranką ant savo riešo. Apsisukau ir tai buvo Zayn. Jis sutikęs mano žvilgsnį tik nusišypsojo ir pradėjo mane tempt link laiptų į antrą aukštą. Pradėjo tempt į antrą aukštą.
- Am.. Ką darai? - paklausiau kai jau buvom antram aukšte.
- Pamatysi - šelmiškai nusišypsojo ir prirėmė mane prie sienos. Aišku man tai patiko ir plius neturėjau jėgų jį atstumti.

AČIŪ, KAD SKAITOT !!! ;D

Bad boy vs Bad girlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang