23 dalis

1.2K 57 3
                                    


- Perrie? - vėl pažiūrėjau į jo tobulas akis ir sumirksėjau duodama ženklą, kad jis gali kalbėti..
- Ar būsi mano mergina? - paklausė
- Ką?!!? - nežymiai sušukau. Arba man pasigirdo arba rimtai...
- Ar būsi mano mergina? - jis tai pakartojo.
- Dieve jei tai sapnas, prašau tegul jis nesibaigia - visa išsišiepus sėdėjau.
- Ir Zayn.. Aš.. Taip! TAIP ! Taaaip, aš sutinku - buvau laimės šoke.
- Tu..
- Tu patilėk ir greičiau mane pabučiuok - neleidau jam pabaigt, o gal net ir pradėt?
Zayn mane prisitraukė arčiau ir įsisiurbė į lūpas. Šitas bučinys buvo kažkas wow. Tikrai. Kažkaip daug geriau buvo bučiuotis kai mes jau kaip ir "pora"?
- Dieve... Jūs dar neatsilaižėt? Eikit pusryčiaut - išgirdau Jade balsą. Greitai atsitraukiau nuo Zayn ir pažiūrėjau į Jade.
- Tuoj ateisim - murmtelėjau ir Jade išėjo.
- O Harry su Jade sakysim? - rengdamasi paklausiau Zayn kuris akivaizdžiai mane nužiūrinėjo.
- Kad mes pora? Kaip tu nori - jis nužvelgė mane ir prikando lūpą.
- Tu renkis, o ne žiopsok. - mečiau pagalvę nuo žemės tiesiai jam į galvą.
- Einu einu - tai pasakęs apsirengė.
- Eini? - Zayn atsisuko į mane kai stovėjo prie durų.
- Aha. Ir mes jiems tai pasakysim - išsišiepiau.
*****
-Ooooo.... Pažėkit kas atsikėlė - Harry matosi buvo gera nuotaika
- Tai kaip naktelė ? - Jade pakilnojo antakius ir Harry pažiūrėjo į mane ir Zayn.
- Žinok nuostabi, o Harry tikriausiai geros nuotaikos, nes jam pačiulpei? - nusijuokiau.
- Oj Perrie negražu taip kalbėt - Harry nusišypsojo
- Labai gražu ir beje norim jum kai ką pasakyt - su Zy atsisėdom prie stalo prieš Harry ir Jade.
- Nu skelkit
- Mes pora - pasakėm vienu metu.
- Čia pokštas? - Harry
- Ne
- Nu tada sveikinu brolau - Harry apsikabino Zayn ir patapšnojo per petį.
- O manęs tai nepasveikinsi? - su sarkazmu paklausiau
- Sveikinu sesut - patrynė mano plaukus juos taip suveldamas.
- Neliesk mano plaukų su savo pirštais.. Nenutuokiu ką tu su jais  darai... - nutęsiau ir pasitaisiau plaukus.
- Pavyzdžiui?
- Nu ką žinau.. Gal su Jade išbandot - ir Jade po mano žodžių išraudo.
- Pala.. Jūs rimtai? Viską išduoda Jade veidas - nusijuokiau
- Ką jūs naktym veikiat... - atsidusau
- Tą patį pasakyčiau ir apie jus - Jade nusijuokė
- Ha ha ha juokinga - sarkazmas.
Dabr jau nebešnekėjom, o valgėm, nes Jade's  kepti blyneliai yra wow. Kažkas tobulo.
- Dekavojuuu - pasakiau suvalgiusi savo porciją ir nuėjau į savo kambarį.
Išsitėškiau ant lovos ir tiesiog galvojau kokia šiendien tobula diena... Ir tik pabando kažkas ją sušikt. Pradėjo skambėt Zayn telefonas kurį jis buvo palikęs ant stalo. Greitai paėmiau jo telefoną į rankas. Susiraukiau. Ekrane švietė kažkokios Mijos vardas. Nusprendžiau atsiliepti.
- Labas Zayn!!!! Žiūrėk... Gal pas mane atvyksi? Truputi galėsim pažaist. Ir tikiuosi dabar esi ne su ta kekše Perrie, nes ji mums trukdo... - šitie jos žodžiai tikrai mane supykdė.
- Dabar paklausyk.. Čia ne Zayn ir tu manęs kekše nevadinsi! Žinok jeigu dar nors kartą jam paskambinsi atseksiu per telefoną ir nurausiu visus tavo plaukus, o dabar iki pasymatymo kekše - viską piktai susakiau ir padėjau ragelį. Tik padėjau ragelį Zayn įėjo į kambarį.
- Viskas gerai? - jis paklausė pažiūrėjęs į mane.
- Aha - sumurmėjau
- Pezz sakyk kas buvo, kodėl tu pikta ir kodėl mano telefonas tavo rankose?- atsisėdo ant lovos šalia manęs.
- Kalbėjau su Mija - pasakiau žiūrėdam į vieną tašką.
- Ką? - suraukė antakius.

Bad boy vs Bad girlWhere stories live. Discover now