Kringgg~
"Yeay rehat" Afina bersorak gembira.
"Childish" Ammar mentertawakan Afina yang perangainya seperti kanak kanak.
"Lantak lah aku nak childish ke apa bkn urusan kau pun. Mind your own business please" Bebel Afina.
"Hahahaha, padan muka kau". 4 Devil terkenal dengan perang mulut. Siapa yang berani lawan, berani lah tanggung akibat.
Mereka memilih meja yang terletak di hujung kantin yang berdekatan dengan sinki.
"Ainish, Amyra, Lysa korang nak makan apa?" Soal Afina.
"Kau nak belanja ke?" Soal Lysa teruja.
"Kalau aku tak nak belanja, takde maknanya aku nak tanya korang" Jawab Afina dengan suara nya menekankan perkataan belanja.
"Aku nak sandwich and milo kotak" Jawab Amyra selamba.
"Aku pun nak sama mcm Amyra" Giliran Ainish pula 'mengorder'.
"Aku nak diet lah" Lysa mulai risau dengan berat badannya yang hampir mencecah 45 kg.
"Okay" Jawab Afina sepatah.
Semasa mereka berempat seronok makan, datanglah empat jejaka tak lain tak bukan Bad Boys.
"Kalau kitorang nak duduk kat sini boleh tak?" Tanya Luthfi penuh sopan. Sopan lah sangat, mata ke atas tangan ke bahu. ( fikirlah sendiri ya 😹 )
"Duduk jelah" Amyra pantas menjawab. "Kau biar betik? Kau demam eh?" Mereka bertiga pelik dengan sikap ketua mereka.
"Aku dah malas nak gaduh dengan diorang" Terang Amyra sambil menggigit sandwich nya.
"Thanks wey" Ucap Luthfi.
"Korang ada tornament bulan depan kan?" Ammar bersuara apabila cengkerik lalu di meja mereka.
"Ha'ah" Jawab Lysa sepatah.
"Erm.. Amyra, aku nak mintak maaf dekat kau pasal kes haritu" Adrian memandang Amyra.
"Dia mintak maaf kat aku ke? Dia ikhlas ke? Serious laa orang mcm dia yang berlagak tiba tiba jadi baik? Manusia berubah, betul tak?" Gumam Amyra di dalam hati.
"Kau dengar tak apa yang aku cakap tadi?" Soal Adrian apabila Amyra tidak menunjukkan sebarang reaksi.
"Yelah yelah, aku maafkan kau". Amyra hanya menayangkan innocent face.
"Takgune kau Amyra! Berani kau rampas bae aku. Aku akan buat hidup kau terseksa". Marah Reen yang mengintai mereka berlapan bersama dua orang pengikut setianya Sarah dan Masyi.
Enjoy!
YOU ARE READING
Raden & Hendry Heirs [ H ]
FanfictionRaden's Company dan Hendry's Corp adalah sebuah syarikat yang terkenal seluruh Asia. Raden's Company diurus oleh Tengku Adam Alexandra iaitu papa kepada Tengku Raden Elmyra. Tengku Adam terpaksa menguruskan syarikatnya di luar negara manakala Raden...