2. Studio

116 8 0
                                    

Divie

Je ráno. Moc jsem se nevyspala. Jsou prázdniny, takže jsem v suchu. Uslyšela jsem klepání na dveře. Moje sestra je nenormální!!! ,,Co je?!" Sedla jsem si do turka. ,,No konečně si vzhůru" protočila jsem očima. ,,Je dvanáct. Za hodinu mám být u Rydel. A ty máš auto... tak jestli by si nemohla, navíc si taky pozvaná" ,,Fajn, ale něco za něco" ,,Co potřebuješ" ,,Jelikoš si chytřejší a já dost flákač..." ,,Co za úkol do matiky to je" začaly jsme se obě smát. ,,Ručíš mi za to, že až vude škola ten úkol z matiky mi uděláš" ,,Ok" na to že je moje sestra mladší je fakt chytrá.

Na místě..

,,Tak tady by to mělo být" řekla Kelly. Podívala jsem se na vilu. Otevřela jsem ústa do kořán. ,,Co si čekala jsou to hvězdy..." zasnila se. Otevřela dveře od auta a vystoupila. ,,Ty nejdeš?" ,,Ne" ,,Pjosím" ,,Nešišlej zůstane ti to" ,,Div" ,,Oukej" pousmála jsem se a taky vystoupila z auta. Zaklepaly jsme na dveře. Otevřela ta holka, co se bavila s mou sestrou. Objaly se a pak přešly ke mě.
,,Ahoj jsem Rydel" ,,Divie, těšilo mě" ,,Pojďte dál, pak půjdem na pláž" Vešla jsem a strnula údivem. Rydel nás zavedla do obýváku. Asi byly rodina, když tu jsou všichni. Jednoho jsem, ale nepoznávala. ,,Kluci!" Zakřičela Rydel a oni se otočily. ,,Tohle je Kelly a její sestra Divie" ,,Kelly, Div tohle jsou moji bráchové Riker, Ross, Rocky a Ryland a můj přítel Ell" všichni postupně zamávaly. Taky jsem jim zamávala. Poznala jsem kluka, se kterým jsem se včera bavila. ,,No tak, kdo půjde s námi na pláž?" ,,Já!" zakřičely na ráz. Uchechtla jsem se nad tím. ,,Ok tak já si du jen pro plavky za chvíly jsem zpět" a odběhla na horu. Ještě, že mám sebou plavky. Po odvezení Kelly jsem si chtěla zaplavat. Kelly je měla taky. Asi už se včera domlouvaly. Všichni se někam rozutekly a já tam zůstala sama. Rozhodla jsem se tedy je začít hledat. Vyšla jsem schody a otecřela první dvěře. Naskytl se mi pohled na úžasné studio. Všechno jsem si s údivem prohlížela. Byla to nádhera. Ty kytary, klávesi, mikrofony... Vím je to neslušné, ale. Došla jsem ke klávesům a začala hrát. Přiblížila jsem mikrofón a začla do něj zpívat. Zpívala jsem písničku od Perri Christen nebo Christen Perri v jménech se moc nevyznám. Písničku Thoursen years. Dozpívala jsem a vrátila vše na svoje místo. Začala jsem couvat. A ještě jednou na posledy se na to studio podívala. Otočila jsem se a narazila do hrudi.

Tak doufák, že se další kapitola líbí ahooj :-D

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat