Divie
Vzhlédla jsem na člověka, do kterého jsem vrazila. Byl to Ross. ,,Moc hezky zpíváš" ,,Ou, promiň chtěla jsem to jen zkusit. Doma mám jen kytaru a tady ten výběr..." ,,Sklonil jsem ti poklonu a ty se omlouváš?" ,,A ne? Jsem v cizím domě. Nemám tu na nic sahat." Chtěla jsem projít kolem něj, ale on mě zastavil. ,,To je fuk. Ale od znova moc hezky zpíváš" ,,Díky'' usmála jsem se. A proběhla kolem něj zpátky do obýváku, kde už byly všichni nachystaní. ,,Můžem?" zeptala se Rydel. ,,Jo" seběhl Ross schody.
Na pláži...
Rozdělala jsem si ručník, vyslíkla se z oblečení, abych na sobě měla jen plavky. Vážně Divie, to je asi pochopitelný. A lehla si na ručník. Podívala jsem se na Rikera a Kelly. Ňák moc se k sobě mají. Usmála jsem se. Prvně jsem se rozhodla nachytat ňákej bronz. ,,Ty nejdeš do vody?" Přiběhl Ross. ,,Možná potom" usmála jsem se. ,,Potom se nebude chtít mě" ,,A?" ,,A, nic" vzal mě do náručí a nesl přímo do vody. ,,Néééé!!" Křičela jsem a u toho se smála. ,,Pusť mě" ,,Dobře jak si přeješ" pustil mě a já spadla do vody. ,,Tak to ti moc děkuju" řekla jsem se smíchem. ,,Rádo se stalo" pak jsme posobě stříkaly, házely si s míčem a takový ty kraviny. Vylezla jsem konečně z vody. Ross tam ještě zůstal s ostatníma. Lehla jsem si na ručník a odpočívala. Jenže se vedle mě přistěhoval host. ,,Jakto že už nejsi ve vodě." řekl otráveně. Divím se byl veseleší, když nás Rydel přectavovala. ,,Nevím" pokrčila jsem rameny. ,,Rylande?" Přiběhla Rydel ,,Dej to prosímtě do tý taš... Co ti je" ,,Co by bylo" vytrhl jí sluneční krém z ruky a hodil ho do tašky.
Ryland
,,... Co ti je?" ,,Co by bylo" ušklíb jsem se a hodil ten krém do tašky. Rydel jen pokrčila rameny a odešla. Ještě mi stihla vjenovat pohled "O tomle chování si stebou ještě promluvím" ,,Stalo se něco?" Zeptala se oro jistotu ještě Div. Na ní být hnusnej nemůžu. ,,Vážně nic se nestalo" řekl jsem neutrálně. No... nestalo. Dost mě štve, že se Ross kolem Div tak motá. Div se mi líbila už před třema hodinami doma. Při našem prvním setkání. Jenže přišel Ross a celý to zničil. Já jí chtěl vzít do vody a pak jí s tý vody zase vynýst. Jenže Ross to stihl dřív... Jak mě to štve!
Snad se i další kapitola líbí. No nebudu to protahovat ahooj :-D Jo a ještě dneska není neděle tak to nebudou jen neděle ted už vážně ahooj
ČTEŠ
Ross Lynch FF (Dokončeno!)
FanfictionPříběh je o dívce jménem Divie. Kamarádi jí říkají Div. Má mladší sestru jménem Kelly, která miluje skupinu R5. Co se stane když Kelly donutí Div jít na jejich koncert? Tento příběh je vymyšlený!!! A předem se omlouvám za chyby.