14. Pět minut

68 6 0
                                    

Divie

Přešla jsem k Rossovi. ,,Jméno?" ,,Divie Jacknová" podávala jsem mu papír  s jeho podpisem a číslem, který mi dal, když jsme se poprvé potkaly. Chvilku se zarazil, ale nakonec to podepsal. Když psal "pro Divie Jacknovou" se znovu zeptal na jméno.

Ross

,,Pro Divie si říkala?" ,,Jo" ten hlas, jméno. Může to být schoda náhod takhle přece Divie nevypadá. ,,Chceš i fotku?" ,,Ne, už mám" usmála se. I ten úsměv. Ne to je blbost. Ale počkat říkala, že bydlí v Londýně. ,,Div?" Šeptl jsem. Jenže to už byla pryč. ,,Ne já jsem Lola" řekla cizí dívka, která se sem připletla.

Divie

Nepoznal mě? Asi na mě zapoměl. A pak se kluci díví, že jim nevěřím. Šla jsem tedy do Rydeliny šatny.

Po hodině

,,Sorry dřív jsem nemohla" ,,Nevadí" usmála jsem se na ni. ,,Hele musíš s námi zpět, všem se nám moc stýzká" ,,Ani nevíte jak mě, ale nemůžu, kvůli Miladě je jí to nepříjemný" ,,Celý to na tebe hrála, můžeš se v klidu vrátit" ,,Pořád to nejde nemám kam jít. Mamka s tátou se přestěhovaly sem ke mě a já dům prodala. Navíc se mamce a tátovi tu líbí." ,,Můžeš bydlet u nás" ,,Vážně?" ,,Vážně" ,,Tak jo" pokrčila jsem rameny, usmála se a objala jí.
,,Tak jdem to oznámit ostatním" řekla se smíchem. Já se taky zasmála a my vyrazily.

V letadle
Ross

Seděl jsem u stolku, jelikož letíme soukromákem. Do letadla jako poslední vešla Rydel s tou holkou. S Div. Nejsem si jistý. Všichni se k ní seběhly. Asi to bude Div. Celý čtyři měsíce čekám na tuhle chvíly, a když je tu, tak. Ani nevím co říct. Vyndal jsem z kapsy dopis, který mi napsala. Znovu jsem si ho přečetl. ,,Div?" Šeptl jsem, nebo spíš řekl.

Divie

,,Div?" Řekl Ross. Prodrala jsem se skrz ně a podívala se na něj. Seděl tam jak hromádka neštěstí, v ruce mě můj dopis. Schoval ho do kapsy a pomalu vztal. Popošla jsem k němu. Nevydržela jsem to, a i když se to nemá rozběhla jsem se přes celé letadlo a skočila mu do náruče. Zatočil se mnou ve vzduchu. A objal mě. Objímaly jsme se tak pět minut. Bylo by to i dýl, kdyby nám hlas řidiče neporučil ať si sedneme.

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat