15. Hádka

67 6 0
                                    

Divie

I přes to jak jsem mu přes dopis vyznala lásku, jsme pořád kamarádi. Nechci nic urychlit je mi teprve 19 let a nevím, co mě v životě potká.  Právě teď sedím s Rossem na našem místě na pláži. Opět začalo pršet. ,,Počkej tady chvíly." Řekl Ross a odešel. Dala jsem si na uši sluchátka a zapla písničky. Začala moje oblíbená. Začala jsem na ni tančit a dotoho zpívat, muselo to vypadat komicky, ale co tancovala jsem dál.

Ross

Přišel jsem s kytarou, že jí něco zaspívám, ale strnul jsem úžasem. Ta holka tady tančila. V uších sluchátka a tancovala přitom si zpívala. No hlas měla pěknej. Je to blázen. Můj blázen. Položil jsem kytaru na deku, na které jsme seděly. Přišel jsem k ní. Sundala si sluchátka. ,,Co je?" Začal jsem se smát a ona zčervenala. Pochvíly se ke přeci jen mě přidala. ,,Z týhle trapný situace se musím odkutálet" čupla si a udělala dva kotouly. A potom začala utíkat. No to snad ne. Běžel jsem za ní. Smála se při tom jako ten největší pošuk. Nakonec jsem ji chytil. ,,Co to zase děláš?" zasmál jsem se i s ní. Jenže jí ten úsměv dlouho nevydržel. ,,Že tahle chvíle nikdy nezkončí" ,,Všechno krásné jednou končí" pohladil jsem jí po vlasech. Sklopila hlavu. Chytil jsem jí kolem pasu a ona se na mě podívala. Začal jsem se přibližovat.

Divie

Chytl mě kolem pasu a začal se přibližovat. Vzpoměla jsem si na tu reportáž. "Byla to chyba" rozeznělo se mi hlavou. ,,Ne! Aby si pak neudělal další chybu, o to by určitě Herold stál" odsekla jsem a dala jeho ruce pryč z mého pasu. ,,Cože?" ,,Tobě to nic neříká? Trochu ti napovím turné, autobus, pusa, reportér" ,,Chtěl jsem tě jen chránit před těma hyenama" ,,Ne, moc dobře víš, co by se pak stalo" ,,Jak jako stalo" ,,Začaly by sme spolu chodit, a já bych se pak musela přispůsobit tvýmu životu!" ,,Na co narážíš?!" ,,Na to že ty si hvězda a já s tebou být nemůžu. Já nechci, aby po mě novináři roznášely drby!" ,,Za prvý, bych o tobě nikomu neřekl a za druhý, proč mě bereš jako toho ze showbysnisu! Nejsem jen to asi mě neznáš!" ,,Nikdy by si nevydržel to nikomu neříct! Asi ne neznám!" ,,Byla chyba se snažit tě poznat, akorát jsem z tebe na dně!" ,,Byla chyba se nechat přesvědčit od ségry a jít na ten koncert, který mi změnil život od základu..." odmlčela jsem se ,,...k horšímu!!!" Zakřičela jsem. A začala utíkat.

Doběhla jsem domů do pokoje pro hosty, kde teď momentálně bydlím. Šla jsem do sprchy. Hned jak jsem vylezla, jsem zajela do postele.

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat