Divie
Jsem sama doma, když v tom někdo zaklepe na dveře. "Nikonu neotvírej" přikázal mi Ross než odjel. Jenže, co když to je Ross. Samozřejmě, já kráva jsem se nekoukla do kukátka a hned otevřela. ,,Ahooj" řekl. ,,Co tu chceš?" ,,Promiň udělal jsem chybu, chci to napravit, změnil jsem se" řekl ,,Shalle měl si šanci, promrhal si jí" Shall je můj bývalý přítel, ten hajzl. ,,Mrzí mě to, můžu dál?" ,,Ale proč ne" pustila jsem ho dovnitř se vší důvěrou. ,,Tak co novýho" přitom se rozhlídl po našem domě. ,,Tady teď bydlíš?" Sedl si na pohovku. ,,No jo" ,,Ňák si přibrala" ,,Jsem těhotná." ,,Cože?! No nevadí, v kolikátém si?" ,,No už na konci osmého" usmála jsem se. ,,Víš že, budeš muset na potrat" ,,Co?" ,,No, jelikož já nechci dítě" ,,O čem to mluvíš?" ,,O tom, že si okamžitě zbal věci a jedem domů, co si myslíš, že jsem to vzdal? V životě ne! Takže dělej!!" ,,Shalle" ,,Nic nechci slyšet nebo snad chceš aby se běco stalo tomu frackovy?" Přiblížil se. ,,Ne" vyběhla jsem schody ,,Nic neskoušej" podívala jsem se na hodiny. Ross měl přijet za čtvrt hodiny, snad to dokážu zdržet.
O deset minut později..
Shall vkezl do mýho pokoje. ,,Seš už hotová?" ,,Ještě ne" ,,Tak to máš smůlu! Mazej dolů!" Seběhla jsem schody. A nasedla do jeho auta. Ross měl každou chvilkou přijet, ale nikde nebyl. Shall se rozjel směrem ke gynekologii.
Ross
Přijel jsem domů, ale Div nikde. Napadlo mě, že jela třeba na prohlídku. AUTOBUSEM!! Co kdyby se jí něco stalo. Nasedl jsem rychle do auta a jel tam.
Vešel jsem do vnitř a ona tam seděla s nějakým týpkem. Přiběhl jsem k ní. ,,Co tu děláš?" Slzy jí tekly z očí. Něco nebylo v pořádku. Podíval jsem se na chlapa vedle ní. Držel nůž v ruce u jejího břicha a naznačoval ať vypadnu. Narovnal jsem se. ,,Rossi, prosím" zašeptala. Neboj se. ,,Kdo jste!" ,,Já její přítel! A je na mě jestli si to dítě nechá nebo ne!" ,,Je to moje dítě!" Řekl jsem skrz zuby. ,,To si vzal kde?" Zasmál se a přiblížil nůž k jejímu bříšku. ,,Tady" otevřel jsem knížku ve které nic takového nebylo. Chlap vztal a přišel je mě. V tu chvíly jsem mu vzal nůž a žďuchl do něj až spadl na zem, vzal jsem mobil a zavolal policii. Náhodnej kluk ni pomohl a já šel uklidnit Div. ,,Už bude všechno dobrý, kdo to je" ,,To-to-to je ten hajzl" začala se ve mě hromadit zlost. ,,Slečna Divie" vešly jsme do vnitř. ,,Nech amse pro jistotu prohlídnout" usmál jsem se.
Po dvaceti minutách...
,,Všechno je prý v pořádku" řekla s úsměvem a objala mě.
Doufám, že se další kapitolča líbila :-D
ČTEŠ
Ross Lynch FF (Dokončeno!)
Fiksi PenggemarPříběh je o dívce jménem Divie. Kamarádi jí říkají Div. Má mladší sestru jménem Kelly, která miluje skupinu R5. Co se stane když Kelly donutí Div jít na jejich koncert? Tento příběh je vymyšlený!!! A předem se omlouvám za chyby.