19. Fantazy sny

51 5 1
                                    

Riker

,,Nepřežila to" vyslovila Div tyto dvě slova a mě se zhroutil svět. ,,Děláš si srandu viď?" ,,Vypadá na to?" Řekl Ross a přispěchal k ní, aby ji objal. ,,To-to-to to se nemohlo stát" žačal jsem koktat a do očí se mi nahrnuly slzy. Kvůli mě zemřela! Kdybych nebyl debil a s tou nánou se nevyspal všechno by bylo v pohodě. Byly by jsme manželé, měli tři děti... Já ji miloval!

Teď příjde ta část, co je jakoby jako z nějaký fantazy knihy, ale co už :-D . Prostě, teď bude pohled ducha Kelly...

Kelly (duch)

Auto vyrazilo proti mě. Před očima mi proběhl celej můj život. Je možné, že takové věci jsou? Jsem mrtvá, nechci aby se z mé smrti někdo obviňoval. Vyrazila jsem se s nimi naposledy rozloučit do jejich snů...

Rikerův sen...

,,Rikere!!!" ,,Kelly?" ,,Rikere, omlouvám se ti za všechno, tohle je moje poslední sbohem, chci ti jen říct, že tě miluju a navždy milovat budu. Nebuď z toho co se stalo smutný, nemůžeš za to! Buď šťastný, buď šťastný kvůli mě..."

Riker

Probudil jsem se z toho snu s výkřikem Kellynyho jména. ,,Taky tě miluju" dodal jsem tiše...

Div sen:

,,Divie?" ,,Kelly ty žiješ? Ani nevíš jakej jsem měla strach" chtěla jsem ji obejmout, ale nešlo to. ,,Ne, jdu se s tebou rozloučit, chci ti říct, žij na plno ničeho se neboj. Přeju ti to s Rossem a mám tě neskutečně ráda. Jednou až budeš mít děti budeš jim vyprávět, jak teta Kelly byla skvělá. Ještě něco chci aby si byla šťastná. Díky za všechno...."

Divie

Probudila jsem se. Co? Nedokážu žít bez své sestry!! Proč mi tohle udělala!! Slzy se začaly drát na povrch. Začala jsem spomínat na naše Vánoce, vtdycky mi zlepšila náladu. Jak otravovala s koncertem. A kvůli ní jsem poznala Rosse. Děkuju ti Kelly byla jsi nejlepší sestra na celým tímhle podělaným světě.

Tak a jsme zase na konci. U tohodle psaní jsem se musela rozbrečet, možná si myslíte jaká jsem ciťa, ale já taková jsem  :-D

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat