Divie
Jsme už doma a vše je v pohodě. Toho hajzla zavřely na doživotí, protože se zjistilo, že s ním mělo problémy víc žen a několik z nich i zabil. Jsem ráda, že tam Ross byl. Je fakt skvělej. ,,Rossi?" Vlezla jsem do jeho pokoje. ,,No?" Rozzářily se mu oči. ,,No víš musím odjet za rodiči, není jiné řešení. Nechci aby Wesly hrozilo nebezpečí" ,,Jsem tu s tebou, navíc si slíbila, že už neodjedeš" ,,Já vím, ale život jde dál" ,,Divie, nemůžu bez tebe žít" ,,Nech toho, hold nám není souzeno být spolu" ,,Vždyď jsme to ani nevyskoušely" ,,Jdu si zbalit odpoledne už budu pryč" s tymahle skovy jsem odešla. Začala jsem si balit. ,,Divie?" ,,Rossi já už řekla svý" chytla jsem se za břicho, protože mě začalo bolet. ,,Vezme..." víc jsem neslyšela.
Ross
,,Vezmeš si mě?" Klekl jsem si a ona spadla. Co se děje? Okamžitě jsem volal sanitku. Byla v bez vědomí. Ještě jednou co se tu děje? ,,Co se stalo?" ,,To bych chtěl taky vědět" řekl jsem vyděšeně.
Po dvaadvaceti minutách
Sedíme s Delly v nemocnici. Zjistilo se, že Div už bude rodit.
Ve 23:56
,,Miminko je na světě!" ,,Můžu za ní" hned jsem vystartoval ,,Její přítel" ,,No dobře, ale ne moc dlouho. A co vy?" ,,Jsem sestra Rosse" ,,Jestli chcete tak můžete tam jít taky" ,,Děkuji"
Divie
Otevřely se dveře a v nich byl Ross s Rydel. Já už držela čisté miminko v ruce. Každý šel z jiné strany. ,,Je nádherná" vydechl Ross. ,,Chceš si ji pochovat?" ,,Můžu?" ,,Jasně" pomalu jsem mu ji podávala. Rydel to jen tiše pozorovala. ,,Můžu potom taky?" ,,Jo" usmála jsem se. Ross ji podal Rydel a klekl si ke mě a přitom sledoval Rydel. ,,Jak se jmenuje?" ,,No přece Wesly" vyhrkla jsem bez pčemýšlení. ,,Vážně?" Rozzářil se. ,,Jo, na co ses mě to ptal, než jsem spadla?" ,,No to je jedno" ,,Ne není, chci to vědět než odjedu" ,,Ty odjíždíš?" ,,Jo za rodiči" ,,Škoda" ,,Chtěl jsem se zeptat jestli si mě vezmeš" šmátral v kapce a vytáhl nádherný prstýnek. ,,Ro-rossi já-já prostě nemůžu." Vyhrkly mi slzy. Ross sklopil hlavu. ,,Už takhke jsem ti zničila život" ,,Koneec, maminka s mimčem se musí vyspat takže" ukázala sestřička a převzala si Wesly.
Doufám, že se další díl líbil. :-D
ČTEŠ
Ross Lynch FF (Dokončeno!)
FanficPříběh je o dívce jménem Divie. Kamarádi jí říkají Div. Má mladší sestru jménem Kelly, která miluje skupinu R5. Co se stane když Kelly donutí Div jít na jejich koncert? Tento příběh je vymyšlený!!! A předem se omlouvám za chyby.