10. Usmíření...

70 7 0
                                    

Divie

Vběhla jsem k nim do domu a narazila do Rydel. ,,Co se stalo?" Zeptala se. ,,Nic" ,,Tak vidím, že brečíš. Kde je Ross?" ,,Nic se nestalo a nevím, někde na pláži." ,,On to posral že?" ,,Ty si věděla, co má v plánu?" ,,Pojď" vyšly jsme nahoru k ní do pokoje asi. ,,Tak co se stalo" ,,Udělal toho pro mě hodně, všechno bylo perfektní až... až se pak zeptal jestli s ním nechci chodit. Já...já, víš ono by to nefungovalo, pořád by byl pryč. Navíc se známe jen měsíc"  ,,To není ten hlavní důvod že?" ,,Ne" vzlykla jsem. ,,Měla jsem kluka, nechtěl nic jinýho než to jedno. Ukončila jsem to. Já kvůli němu stratila důvěru ke klukům." ,,To je mi líto" řekla smutně a objala mě. Do dveří vešel Ross. ,,Rydel?" ,,Nechám vás tu osamotě" odešla.
,,Je mi to líto Rossi" sklopila jsem hlavu. Sedl si na postel vedle mě. ,,Chci si promluvit" ,,Není o čem. Nevěřím ti" ,,Proč?"

Začala jsem mu vyprávět, co se stalo. ,,Ou, to jsem neběděl kdyby si mi to řekla nespěchal bych na to tolik" Začaly se mi kutálet slzy po tvářích. Možná jsem cíťa. ,,Mě věřit můžeš.... Kámoši?" ,,Jen ti nejlepší" objala jsem ho. ,,Vím teď se to nehodí, ale musím ti něco říct" vyděšeně jsem se na něj podívala. ,,Zítra odjíždím na tří měsíční turné" ,,Zítra?" Kývl hlavou na znamení souhlasu. ,,Můžem si volat, psat ne, na to jsem moc línej" začala jsem se smát.

Tenhle je trochu kračí, ale snad líbí. Dnes jich bude trochu víc. Jo jo nuda je svině. Taky se omlouvám za chyby v textu. :-D

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat