18. Osudné auto

61 5 0
                                    

Divie

Odešel z mého pokoje a já byla neskutečně šťastná. Vyšla jsem ven omluvit se Kelly. Uslyšela jsem dva hlasy jak se hádají. Kelly s Rikerem. ,,Nechápu proč si naštvaná." ,,Nechápeš?" Řekla Kelly se slzami v očích. ,,Nrní k tomu důvod, spletl jsem se stačí, udělal jsem chybu! Chtěla si abych k tobě byl upřímný!" ,,Ano ale..." Riker se na ni podíval tázavým pohledem. ,,Prostě je konec!!!" Zakřičela Kelly a s pláčem utekla. Chtěl jít za ní, ale já mu to překazila. ,,Můžeš mi říct co si udělal?" Zeptala jsem se. ,,Ne" ,,Tak jinak. Řekni mi to" protočil očima. ,,Vyspal jsem se s jinou, ale byl jsem na mol. Ona dnes přišla a ptala se proč jsem odešel, všechno jsem jí vysvětlil ona mi dala facku a odešla, jenže Kelly všechno slyšela" dala jswm mu facku, jelikož Kelly by toho nebyla schopná! ,,Ani nevíš jak si jí ublížil!" ,,Promluvíš s ní?" ,,Děláš si srandu? Ne nepromluvím!!!" ,,Tak mě pusť!" ,,Opovaž se za ní lízt!" řekla jsem výhružně a odběhla k ní do pokoje. Nikde nebyla. Věci tady nebyly. Věděla jsem, že není daleko. Koukla jsem se z okna a viděla, že je na chodníku. ,,Kelly!" ,,Nech mě být, objednávám si první let za mámou a tátou do Londýna!" ,,To nemůžeš, nemůžeš mě tu nechat s tou partou" ,,Ty si mohla?" Teď mě dostala.

Vyběhla jsem ven a ona vztala a rozběhla se do vozovky. ,,Kelly, nedělej blbosti!" Rozběhla jsem se za ní. Byla jsem na chodníku a vyrazilo auto. Zastavila jsem se v čas. Jenže Kelly nedoběhla na druhou stranu a auto jí srazilo. ,,Kelly" vyjekla jsem vyděšeně a rychle zavolala záchranku. Přiběhla jsem k ní auto ne auto. Řidič vyběhl z auta a hned začal s první pomocí. Omlouval se mi při tom, ale on za to nemohl. Kelly mu tam vlítla nestačil zabrzdit. Zachvíly dojela záchranka a mě i ji odvezly do nemocnice. Pisla jsem Rossovi, že jedu s Kelly ke špitálu a soustředika jsem se jen na ní. Slzy se nedaly zastavit.

O den později

Seděla jsem na gauči a čekala, kdy zazvoní můj telefon se zprávou, že bude v poho. Sedím tu tak už půl dne. Lidi se na mě vyděšeně divají a ptají se jestli nechci něco k pití nebo jídlu. Ale já odmítám. Zazvonil mobil a mě se na tváři vykouzlil úsměv. Rychle jsem ho zvedla. ,,Ano tady Jacknová" ,,Sestra Kelly Jacknové?" ,,Ano" ,,Je nám líto, ale Kelly operaci nepřežila" úsměv mi nahradily slzy. ,,Co-cože?" ,,Je nám to váž..." nic jiného jsem neslyšela. Típla jsem to a hodila s mobilem o zem. Vyběhla jsem do pokoje. V hlavě mi pořád znělo "nepřežila". Do pokoje vběhl Ross, Riker, Rydel, Ell, Rocky a Ryland. ,,Co se stalo?" zeptal se opatrně Riker. ,,Nepřežila to" vzlykla jsem.

Tak je tu trochu tragický díl, ale snad se aspoň trošičku líbí.

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat