20. Noc a den

54 5 1
                                    

Ross

Už je to týden, co tu s námi Kelly není. Riker není vůbec v pohodě, ale oproti Div? Divie celých sedm dní sedí zamčená v pokoji. Ven vychází se na pít a najíst, ale jen v noci, aby nikoho nemusela potkat. Mám oni strach, s nikým se tu nebaví, ani se mnou. Ale dnes si s ní promluvím! Zůstanu vzhůru! Sedl jsem si v kuchyni na židly ke stolu a čekal.

Divie

Nedávám to! Všechno mi jí tu připomíná! To není možný...

Už mám, ale docela hlad i žízeň. Podívala jsem se na hodinky. Jedenáct? Je čas se najíst. Smutně jsem se zvedla a odemkla dveře. Seběhla jsem schody do kuchyně a rozsvítila. Uviděla jsem spícího Rosse na stole. Chtěla jsem se otočit a jít zpět do pokoje, ale hlad byl silnější. Otevřela jsem tedy lednici a viděla tam salát. Jenže, když jsem si ho vzala do ruky, vyklouzl mi a spadl na zem. V tu chvíly se Ross probudil. ,,Div?" ,,Ještě spíš" mávala jsem rukama kolem sebe ,,Pořád si ve snu, tohle se ti jen zdá" ,,Ne nezdá" sjel mě pohledem. Musím vipadat hrozně. Pytle pod očima, oči červené od probrečených dnů. ,,Co-co se stalo?" Řekl zmateně. ,,Já vím vipadám strašně" sklopila jsem hlavu. ,,O to nejde, i kdyby si měla prostřelenou hlavu, v sobě máš takovou něžnost, magorost, laskavost, a kdo ví co ještě, mohl bych o tobě mluvit hodiny, ale ty si šíleně hubená!" ,,Divíš se jim jednou denně! Rossi já to nezvládnu!" ,,Ale zvládneš, já ti věřím" přišel blíž a chytil mě za pas. Byla jsem uplně mimo. Začal mě líbat a já mu to začala oplácet. Přesunuly jsme se až do pokoje.

Asi víte, co se později stalo. Přesuneme se k ránu.

Odemčený dveře, teplý dech na mým krku. Sakra, co se to stalo? Podívala jsem se za sebe, kdo mi funí za krk. Ross. Byl už vzhůru. Já se od něj rychle odlepila a tím spadla z postele i s dekou. Ross se sladce rozesmál. ,,Co je tady k smíchu!" Řekla jsem rozzuřeně. ,,Ale nic" a smál se dál. Uvědomila jsem si že jsem nahá. ,,My jsme to...?" Ross pobaveně kývl. Vyděšeně jsem se na něj podívala. Obalila jsem se do deky a utekla do koupelny. To snad ne horší to být nemůže!

Doufám, že se další díl líbí. Ahojky :-D 

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat