Divie
Konečně jsem byla v koupelně hotová a šla do kuchyně se nasnídat. Cestou jsem přemýšlela jak to teď bude, se mnou a Rossem. Vzala ksem si chleba a nakrájela ho na plátky. Přidala se ke mě Rydel. ,,Ahoj" řekla vesele. ,,Čau" ,,Co se děje?" Rychle jsem vymýšlela výmluvu, abych se nemusela bavit o včerejší noci. ,,Pořád mě trápí moje sestra" ,,Ale už si vylezla ze svýho pokoje" ,,Hmm" ,,Všem nám tu bude moc chybět" vešel Riker a Ross. Sedly si ke stolu a čekaly, že se jim něco dá podnos. To se ale nestane. Sedla jsem si naproti Rossovi. Začala jsem snídat, a napila se čaje, který mi udělala Rydel. Žaludek se mi obrátil vzhůru nohama. Vztala jsem rychle ze stolu a běžela do koupelny.
Ross
Sedla si na proti mě. Je tak krásná. Jak to teď mezi námi asi bude? Div se zakousla do chleba. Měla by přibrat je opravdu hubená, ale ne hubená, jako štíhlá, ale extrémně hubená, klouby na prstech jí vylízají ven, to samý žebra a další. Napila se čaje a rychle vztala ze židle. Co se děje? Začala utíkat. ,,Rydel, co si jí dala do čaje?" ,,Nic" zvedl jsem se a běžel za ní. Doběhl jsem až do koupelny, kde seděla na zemi a zhluboka dýchala. ,,Co se stalo?" Sedl jsem si k ní. ,,Asi jsem chytla střevní chřipku. Neměj starost." ,,Dobře" usmál jsem se a ona taky.
O týden později.
Seděl jsem u stolu a Div se vracela z koupelny, opět zvracela. Už to trvá týden. Vymlouvá se pořád na chřipku, ale já jí nevěřím!
Divie
,,Ahoj lidi" řekla jssm vyčerpaně ,,Už zase?" Řekla Rydel ,,Jo"sklopila jsem pohled ,,Dneska půjdem k doktorovy a nechci nic slyšet!" Rozkázal Ross ,,V žádným případě! Kvůli chřipce nepůjdu k doktorovy" ,,Tak to máš smůlu"
U doktora
Můj obvodní lékař mě poslal ke gynekologovi. Půl hodiny jsme čekaly a nakonec vešly do vnitř. ,,Tak copak se stalo?" ,,Div pořád zvrací" odpověděl Ross za mě ,,Váš lékář vás jsem poslal?" ,,Ano" ,,Jak dlouho už to trvá?" ,,Týden" řekl Ross opět za mě. ,,Kdy jste naposkedy měla pohlavní styk?" ,,Ehmm, cože? To je moje věc ne?" Začala jsem počítat kolik je dní od toho, co jsem spala s Rossem. To snad ne, snad si nemyslí, že... Nešťastně jsem se podívala na Rosse. Taky mu to došlo a dal si hlavu do dlaní. ,,Ano to ano, ale myslím si že jste těhotná, máte přítele?" ,,Ne!" Ross chtěl odpovědět za mě, ale předběhla jsem ho. ,,No dobře, chcete si udělat těhotenský test? Nebo půjdete na ultrazvuk a nebo ještě je možnost oboje" ,,Chci si být stoprocentně jistá, asi obojí"
Ross
Odešla do kabinky. Jak se to mohlo stát?
Po chvilce vyšla jsem slzami v očích a celá se klepala. Přešly jsme teda k ultrazvuku. ,,Gratuluji maminko" usmál se doktor a utřel jí bříško. Hned jak to udělal tak mi Div padla kolem krku. Zničil jsem mladý holce život, kterej měla celej před sebou.Doufám že se vám další část líbila :-D
ČTEŠ
Ross Lynch FF (Dokončeno!)
FanfictionPříběh je o dívce jménem Divie. Kamarádi jí říkají Div. Má mladší sestru jménem Kelly, která miluje skupinu R5. Co se stane když Kelly donutí Div jít na jejich koncert? Tento příběh je vymyšlený!!! A předem se omlouvám za chyby.