11. Turné, Londýn

70 5 0
                                    

Divie

Stojím u autobusu a objímám Rosse. Nechci ho pustit. Bojím se, že už se nevrátí. Nebo zapomene. Jedno horší než druhý. Za ten měsíc se mi ten kluk fakt dostal pod kůži. Možná ho taky miluju, ale jen si to nechci přiznat. Odtáhla jsem se od něj. ,,Tak ahoj" pousmála jsem se a sklopila hlavu. ,,Ahoj". Pomalu šel do autobusu.

Ross

Vešel jsem do vnitř. ,,To jí nedáš ani pusu?" Křikl Rocky ,,Včera jsme si to vyjasnily". Sedl jsem si ke stolku a zamával jí. Co když zapomene? Co když uteče! Rocky má pravdu. Může to být naposledy. ,,Máš pravdu, Zastav na chvíly autobus" vyběhl jsem z něj a utíkal k ní. ,,Div, čekeej" Div se otočila. ,,Rossi, co to dě.." nedořekla to. Přisál jsem se jí na rty. Začalo pršet. Odtáhla se. ,,Včera si mi slíbi.." opět to nedořekla jelikož jsem jí dal prst na ústa. ,,Slib mi, že nikam nezmizíš a nezapomeneš" ,,Rossi, to bych ti neudělala, teď už běž, čekají na tebe miliardy fanoušků. Tu pusu si s tebou ještě vyřídím!" Otočila se a šla. ,,Mám tě rád Divie!" Zakřičel jsem. Ukázala na mě fakáče a z autobusu se ozvalo ,,Ooouu" zasmál jsem se tomu a vběhl do autobusu.

Divie

Rydel nám dala klíče od jejich domu, takže máme teď na tři měsíce velkou vilu. To je bezva.

O měsíc později

,,Tak čau Rossi" ,,Čau" zamávala jsem na displej svého notbooku a vypla ho. Zapla jsem si televizi, protože Kelly odletěla za Rikerem. Bude tam s nimi. Já nemůžu i kdybych chtěla. Kdo by jim tu hlídal dům. V televizi dávaly zprávy.

,,Konečně si zpěvák Ross Lynch našel přítelkyni! Podlw informací se dívka na fotce jmenuje Divie Jacknová. Jeden z reportérů je právě na jejich turné. Podíváme se na jeho reportáž...

V telce se oběvil Ross.

,,Tady Herold Wish z celosvětových zpráv, z neznámých zdrojů jsme se dozvěděly, že máte přítelkyni jménem Divie Jacknová. Je to pravda?" ,,Samozřejmě že ne, nic s ní nemám ani nebudu!" ,,Ale na téhle fotce je něco jiného" ,,Byla to chyba"

,,Tak toto byla reportáž Herolda Wishe. Chce Ross svou dívku jen ochránit, nebo je pravda, že s ní nic nemá. Další inform..."

Víc jsem neslyšela, protože jsem televizi vypla. Byla to pro něj chyba? Já vím řekla jsem, že s ním nic mít nechci, ale to neznamená, že ho nemiluju. Slzy mi opět vytriskly do očí. Někdo klepal na dveře. Šla jsem tedy otevřít. Byla to holka, tak v mým věku. ,,Jsem Milada!" ,,Ehmm, těšímě, ale nikdo z nich není doma." ,,Já jdu za tebou! Ross je můj přítel a chci aby si věděla, že mě miluje! O takovou nicku jako seš ty nemá zájem! Takže tě slušně prosím, drž se od něj dál. Nebo spíš už s ním neudržuj kontakt. mě o hlídání jeho domu. Tak naval klíče a běž." Sbalila jsem si tedy věci a šla na pláž. Viděla jsem ji na časopisech v ségřiným pokoji s Rossem. Asi jsou vážně spolu. Zašla jsem na naše míto, kde mi Ross zazpíval tu písničku. Nikdo tam nechodí. Vyndala jsem krabičku, papír a tužku. Začala jsem psát dopis.

Rossi,
Jestli si našel tuhle krabičku, tak pravděpodobně sedím v letadle a letím do Londýna, chci ti jen říct, že tě asi miluju. Za ty dva měsíce si mi přirostl k srdci. Vím že spolu nikdy nebudeme a ty vpoctatě na mě zapomeneš. Vždy si tu pro mě byl a toho já si vážím, nevím jak ti poděkovat. Ty si hvězda, užívej si tvýho života, já bych ti v něm jen překážela. Taky ti to přeju s Miladou otevřela mi oči a já se probudila do reality. I když mi tě všechno bude připomínat, musím se přes to přenést. Možná už to tu melu pořád dokola no, ale nevadí. Máš svý sny a se mnou by si je nemohl uskutečnit.

Miluju tě Rossi, Divie.

Dopis jsem vložila do krabičky, krabičku zavřela, dala jí na viditelné místo, na ní napsala pro Rosse a jela domů, kde si obědnala letenku do Londýna.

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat