7. Němůžu být na něj naštvaná...

76 7 1
                                    

Předem se omlouvám za chyby=

Divie

Probudila jsem se u sebe v posteli. Vzpoměla jsem si na to, co se včera stalo a taky na to, že jsem tam nechala svou mladší sestru! Mamka mě zabije! Vyletěla jsem z postele a běžela k autu jen v pižamu. Podívala jsem se na mobil. 10:59 a jeden nepřijatej hovor od Kelly. Venku se na mě lidi dívaly dost vyděšeně, ani nevím proč. Nasedla jsem do auta.

O hodinu později

Jsem tu! Zaklepala jsem, ale nikdo neotvíral. Tak jsem si teda otevřela sama. Bylo tu naklizeno. Na to, co se tu včera dělo.... no divím se. Vyběhla jsem schody, ale nikdo nikde. To už budou asi na pláži. Včera se Rydel o něčem zmiňovala. Jedu tam!

Kelly

Vztaly jsme a šly jsme na tu pláž. Včera jsem se snažila Div dovolat, ale nezvedala  to. ,,Země volá Kelly. Kell jakou tu zmrzku chceš?" ,,Jen vanilku" odpověděla jsem Rikerovi. ,,Počkej ne, nechci žádnou!" Riker se začal smát a podal mi kornout s vanilkovou zmrzkou. Ostatní už byly ve vodě. Je na čase jít taky.

Ross

Nechápu, co do Div včera vlítlo. Je mi líto, že odjela kvůli mě. Všichni už jsou ve vodě, jen já sedím tady v písku a přemýšlím nad životem. Kecám! Ne nad životem, ale nad Divie. Když v tom se oběví drobná postava vedle mě. ,,Kde je moje sestra" řekla klidným hlasem. ,,Ahoj taky tě rád vidím" usmál jsem se. ,,Kde je" zvýšila hlas. ,,Hned ti ukážu kde"  zvedl jsem se rychlostí blesku z písku a chtěl ji chytit do náruče a jít s ní do vody, což se mi nepovedlo. Uhla. Tak jsem se po ní rozběhl. Začala utíkat. Chytil jsem ji za ruku a ona se prudce otočila. Spadl jsem na ní do písku. ,,Rozdrtil si mi všechny kosti." Řekla se smíchem ,,Nevážím sto kilo" ,,To si myslíš ty" začaly jsme se smát. ,,Už nejsi naštvaná?" Slezl jsem z ní ,,To je blbý téma" zvedla se a rozhlídla se po pláži.

Divie

Uviděla jsem mou sestru ve vodě. ,,Kelly!" Zakřičela jsem. Neslyšela. ,,Budeš muset za ní" křikl Ross. Nechápavě jsem se na něj otočila a než jsem se nadála už jsem byla ve vzduchu. ,,Neeeee" smála jsem se. Na něj nejde být našrvaná. ,,Prosíííím, mám na sobě pižamo!" ,,A?" Došel k vodě. Já se ho však držela jako klíště. Pustil mě, ale já nespadla. Držela jsem se ho zuby nehty, jen abych si nenamočila svoje medvídkový pižamo. ,,Tak se pusť" ,,Ani mě nenapadne" ušklíbla jsem se. ,,Ok" potopil se. ,,Nee..." vynořil se a já s ním ,,Debile!" Křikla jsem na něj.

,,Čau Div, proč mi nezvedáš telefon?" ,,Kelly,jedeme domů cestou ti to vysvětlím." ,,Ještě neeee" ,,Smůla" pokrčila jsem rameny, i když to v tý vodě nešlo vidět.  ,,Fajn, ale počkej" Šla za Rydel a něco jí řekla. Uslyšela jsem jen ,,Pamatuješ?" A potom jsme jely domů.

Tak a je tu neděle a s ní další díl, snad se vám díly líbí. Tak zatím ahooj :-D

Ross Lynch FF (Dokončeno!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat