Aşk kaçan bir trene benzer çünkü hiçbir zaman aynı istasyona uğramaz.
Alıntı
Yine bir yıl olmuştu .Aynı
ara sokağa gittim.O benden önce gelmişti. Yüzünde beti benzini atmıştı.Birşeylerin ters gittiğini anladım.Koşrak yanına gittim.Boynuna sarıldım .Onu çok özlemiştim.Annemin gidişinden sonra ona ihtiyacım vardı.Birkaç saat olsada acımı dimdirmek istemiştim.İçimden ağlamak gelmişti.Neden bilmiyordu ama kendimi tutamadım ağlamaya başladım.Ona annemin öldüğünü, neden, kimin öldürdüğünü bilinmediğini ama asla bu cinayetin peşini bırakmayacağını söyledim. Bunu söyleyince o daha kötü olmuştu.Neden böyle olduğunu anlamadım. Bana- Benim gitmem gerek.Çok geç kaldım." dedi.
- Neden ama daha iki saatiz var." dedim.
O ise sadece:
- Öyle olması gerekiyor. Beni daha fazla zor duruma bırakma." dedi.
Yanımdan kalktı. Birkaç adım attı ve bana baktı. Sadece tatlı bir gülüş attı.Ama acı dolu bir gülüştü. Bu gülüşü sadece onda bir kez görmüştüm. Gerçekten birşeyler çok ters gidiyordu. Sanki bir daha gelmeyecekmiş gibi bir düşünceye kapıldım. Ve hayatımda hiç yapmıyacağım. Bir şey yaptım. Daha on yedi yaşımdaydım. O benden sadece beş yaş büyüktü . Ama yinede birbirimizi seviyorduk. Çünkü aşkın yaşı yoktu bizde .Ayağa kalktım. "Dur" dedim, beni dinlemeye başladı yeniden:
_ Sana dur dedim çünkü sana diyeceklerim var. " Son bağırmamda durdu.
- Ne var başımın belası."dedi
- Kulağını aç beni iyi dinle."
Çok heycenlandım kalbim yerinden çıkacakdı. Nerden başlıyacağımı bilemedim. Yanına gittim. Yüzüme baktı.
- Bak benim , burada olmam başlıca hata neden buraya her sene geldiğimi bilmiyorum. Ama kalbimi esir alan birşey var beni hep buraya çekiyor anlıyor musun? Beni daha fazla zorlama " dedi.
Ve ben başladım:
-Sen deniz ol
Ben ise içindeki canlılar,
Sen gökyüzü ol
Ben ise dibinden ayrılmaz bulutlar,
Sen trafik ol
Ben ise trafiği karıştıran arabalar,
Sen ağaç ol
Ben ise yeşile burunmuş yapraklar,
Yada şöyle olsun
Sen ne bir deniz ,ne bir gökyüzü ,ne bir trafik,ne de bir ağaç. Bütün benliğimle beni kabullenen bir bütünüm olup , BENİMLE
EVLENİR MİSİN ?~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Çok şaşırdı. Hiç beklemiyordu. Bana nutluluğunu belli etmeye çalıştı. Ama ben bir bayanım. Bayanlar duygulardan anlarlar.
Ben bile kendime şaşırmıştım, o nasıl şaşırmasın. Yani bir kız size çıkma teklifi değil evlenme teklifi ediyor. Hem çok saçma hemde seven ne yapmaz kelimesini haklı çıkartıyordu. Teklifimi kabul edeceğinden çok emindim. Kendime güvenim tamdı. Ona döndüm.- Evet ne diyorsun ?
- Bak kızım seni tanıyalı yaklaşık dokuz , on yıl oldu. Oda sadece yılda birkezdi. Seni sevebileceğimi nasıl düşünebildin. Sen kimsin daha küçüksün büyü bence.
Bedenin büyümüş ama aklın çocuk kızım. Ben senle oynadım farkında değil misin ? Sen sadece hayatımdaki onca kızdan bir tanesisin. " dedi.- Sana inanmıyorum. Bunların hepsi yalan , yalan söylüyorsun. Sana inanmıyorum. "dedim.
Onun teklifimi çocukça bulacağından emindim. Ama yine kabul eder diye umutlanmıştım. Yanılmışım oda yetmezmiş gibi bir ton laf etti. Ben gururumu aşkımın önüne katıp ona evlen benimle demişim. Ama o ego tavan çocuk bana sadece hayatımdaki onca kızdan birisin demişti. Benim duygularımla oynamak neymiş ona göstereceğime yemin etmiştim.
- Ne yalanı kızım sen salak mısın ? Evkenmekmiş bana göre işler değil bunlar. Bir daha buraya gelme çünkü ben asla gelmeyeceğim. " dedi ve gitti.
- Yalan ,yalan ben geleceğim seni hep bekliyeceğim ve her geldiğimde sana evlenme teklifi yine edeceğim.
Bunu kafana sok ,beni ciddiye al yoksa olacaklara ben karışmam pişman olursun. Duydun mu beni, duydun mu ?Arkasını döndü ve gitti.
Duydum benim küçük sevgilim, ama böyle yapmak zorundayım. Senin hayatını tehlikeye asla atamazdım. Beni affet , ama böyle olmak zorundaydı.
Çok kötü hissediyordum. Ağlamamak elde değildi. Sadece arkasından bakakaldım. Hiçbir şey yapamadım. Annemin gidişine ,onun gidişine artık kalbim aşka kapanmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seni yüzünden aşka küstüm.
Kendime küstüm, hayata küstüm, ama yinede sana küsemedim.
Olmadı.
Yapamadım.
Senin yokluğuna alışamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BEKLEYİŞ
ChickLitGüzel gözlüm senden gitmeden önce Yani ölmeden önce Hep isimin hayelleriyle yaşadim sana hep isimler taktım. Söyler misin güzel gözlüm sen kimsin adın nedir Lütfen böyle söyleme sen kurtulacaksın. Benim adim ........