SAFİNAEvimde oturuyordum. Ali ve Tuğçe bir şeyler bulduklarını ve annemin cinayetiyle alakalı olacağını söylediler. Bende onların gelmelerini bekliyordum. Ve kapı çaldı sonunda
-Ali ,Tuğçe nerde kaldınız kimse görmedi değil mi sizi. Takip edilmediğine emin olsaydınız. Hadi gelin içeri.ALİ :
-Sakin ol Safina kimse yoktu. Dikkatlice geldik merak etme."dedi. Elinde birkaç dosya vardı.SAFİNA :
- Nedir o elindeki Ali hadi anlatmaya başlayın. Hem siz ayarlarken bende sizede kahve yapıp geliyim. "dedim. Onlar odaya geçti. Bende mutfakta kahveleri hazırlayıp yanlarına gittim. Tuğçe anlatmaya başladı.-Bak safina ,Melsum aslında tanıdığımız biri değilmiş. "Dedi
-Ne demek kızım onca yıllık arkadaşımızı tanıyamamışız mı?"dedi.
TUĞÇE :
-Evet yavrum anlatıyımda dinle Melsum'un gerçek kimliğini Melsum'un babası Türkiye'nin en önlerinde gelen mafya hırsız babası,Melsum'da babasının yerine geçicek kişi yanı mafya adamı sonra annesi kadın bir pazarlamacı yurt dışlarına kadınları satıyormuş.
Babası uyuşturucu satıyor. Birde hırsızlıktan da birçok suçlama var ama delil yetersizliğinden bir türlü tutuklanamamış.
Sonra Melsum 'un bir ikizi varmış.Melek adında onun hakkında pek bilgi yok ama oda annesinin işini yapıyormuş edindiğimiz sonuçlarına göre.'dedi.-Lan biz nasıl bir kızla arkadaşlık etmişiz. Maşallah aile değil suç örgütü evi ,neymiş lan bu. Eee.. peki benim annemin cinayeti ilgilendiren nedir."dedim.
- Keşke annenin cinayetini ilgilendirse o da iyi. Babanın ölümünüde ilgilendiriyor. 'dedi
-Kızım ne demek lan bu benim ölmedi, öldürüldü mü onumu demek istiyorsun.'dedim. Gözlerim dolnuştu.
Kim ne ister benden ailemden anlamıyordum. Bir mutluluğum vardı onuda çok gördüler.
-Şimdik Safinacim,baban zehirlenmedi,zehirlendirildi bi şunu anla. Bundan iki ay önce bir ötelde fuş baskını yapıldı. Ve o baskında çok şaşıracaksın ki Melsum'un annesinin pazarladığı kadınlardan bir tanesiymiş. Ve annesi göz altında alınmış ama ne tesadüftür ki delil yetersizliğinden serbest bırakılmış.
- Ne demek istiyorsun anlıyacağım şekilde konuş Tuğçe.
-Yani diyeceğim şu ki annenin ölmesinde Melsum,babanın ölmesinde ise Melsum'un annesinin parmağı var.
Oklar Melsum'un ailesini gösteriyor.Çok şaşırdım. Melsum'un benle alıp veremediği nedir ki ben ona ne yaptım aklım almıyor. Aklımda binlerce soru ama yanıtı kimdeydi. İş iyice çıkılmaz hal aldı. Geç saatlere kadar oturduk. Herşeyi yeniden göz geçirdik. Onlar kaltığında saat on ikiye geliyordu. Bende baya bi yorulmuştum. Nasıl uyuduğumu bilmiyordum.
Tabi Safina ,Ali,Tuğçe,Melsum'un onları dinleme cihazından dinlediğini bilmiyorlardı.
MELSUM;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BEKLEYİŞ
Chick-LitGüzel gözlüm senden gitmeden önce Yani ölmeden önce Hep isimin hayelleriyle yaşadim sana hep isimler taktım. Söyler misin güzel gözlüm sen kimsin adın nedir Lütfen böyle söyleme sen kurtulacaksın. Benim adim ........