NE OLACAK ŞİMDİ ?

70 20 2
                                    

Ne sırlar vardır ,sahipleriyle ölür.
Ne sırlar vardır ki ,sahiplaerini öldürür.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Safina, Tuğçe ve Ali yaptıkları planı kusursuz bir şekilde işlemeye başladı.  Tabi her kusursuz sanılan şeylerin illaki bir kusuru olur. Melsum kendisi için yapılan planı öğrenmişti.  Ve kendisinin ne kadar Aptal olduğunu bunları nasıl inandığını hala inanamıyordu.  Safina'dan kurtulmak için çok güzel bir plan hazırladı ve plan uygulamaya başladı.

Safina'ın babası;

-Safinacım Ben evlenmeye karar verdim.  Yine Senin fikrini almak isterim."dedi.

-   Babacığım ben seni üzmek istemem ama Ben annemden başkasına ne diyemem. "Dedim.

- Biliyorum kızım ama ona anne demek zorunda değilsin." dedi.

-Ama baba."dedim

-Tamam yeter bu kadar Safina ister kabul et ister etme ben onunla evleneceğim. "Dedi

Safina'nın babası çok sinirlenmişti ama elden anne gelirdi babası kafaya koymuştu bir kere evlenmeyi.

- Ha bu arada bu akşam bize yemeğe gelecek hazırlık yap seninle tanışmak istiyor. " dedi.

- Tamam baba. "Dedim

Safina akşam onlara gelecek misafire hazırlık yapmaya başladı.  Babası alışverişe alınacak malzemeleri almaya gitti.  Safina 'da ortalığı toparlamaya başladı.  Babası için çok önemli ama Safina için çok önemsiz bir misafirdi.  Babası marketten geldikten sonra yemek yapmaya başladı.  Babası da odasında akşama hazırlanmaya çıktı.  Her şey hazır olduğunu zaman Safina'da hazırlanmaya gitti.  Evde herkes hazırladıktan sonra Safina son bir kez her şeye göz  atmaya gittim.  Safina  kapıyı açtı işte beklenen üvey anne geldi Safina kapıyı açtı.

- Hoş geldiniz efendim. "dedi. 

- Hoş bulduk tatlım baban nerede. " dedi.

-Efendim o sizi Oturma odasında bekliyor." dedim.

  Kadını görür görmez ondan gıcık kapmıştım giyinişi, konuşması çok havalı bir kadına benziyordu benim annemin yerine asla kadın tutamazdı.

Ve  babası ;

-Hoş geldin aşkım Gel otur yanıma dedi. "

-Aşkım Seni çok özledim evin çok tatlı gözüküyor evlendikten sonra da sonra da mı burada oturacağız."  dedi kadın.

- Sen nasıl istersen tatlım istediğin yerde otururuz.  "dedi.  Safinanın babası

- O zaman benim Evde otururuz. Ne de olsa geniş aile olacağız."dedi.

-Nasıl istersen tatlım." dedi adam.

Kadın adamı avucunun içine almış artık iyice adamla kukla gibi oynuyordu, her istediğini yaptırıyorldu. Ona şimdi ise bir sorun çıkmadan evlenmekti tek çabası sonra gelişecek olayları izlemek.  Ve herkes sonra yemek masasına geçti Safina ikramları yaptı babasına ve kadına resmen kendi evinde hizmetçi gibi hissediyordu. Ama yapacak bir şey yoktu, babasının mutlu olmasını istiyordu.  Gece yarısı kadar oturdular sohbet ettiler.  Sonra misafiri yolcu ettiler. Derin bir  of çekti, kadın resmen çekilmezdi. Babasına nasıl buna aşık olduğunu anlayamamıştım.Benim tahminime göre bu tür kadınlar ,zengin adamlarla paralarını sürmek için evlenirler ama benim babam zengin değildi. Belki de gerçekten sevmiştir diye düşündüm.  Ama ne olsa da bu kadını çok yapmacık bulmuştum.  Hal ve hareketleri hiç doğal değil.  Biri onu  uzaktan kumandayla kontrol ediyor gibiydi.  Artık  hayır olur inşallah yine bir yıl olacaktı bir hafta sonra.Onu görmek istiyor muydun bilemiyordum, o kadar dediği laflar gelmeyişi beni ondan soğuttu gibi düşündüm. O bunları duysa sevinir diye düşündüm.

SON BEKLEYİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin