Uzun bir bölümün sizi bekliyor. Arkadaşlar bölümun şarkısı Emre Aydın'dan "BENİ VURUP
YERDE BIRAKMA"Safina'nın gözlerini bağlayıp bir odaya götürdüler. Sonra gözümdeki kumaşı aldılar. Gözümü açtıktan sonra gözlerime inanamadim. Karşimdaki hiç beklemediğim insan Melsum'du.
Melsum 'un beni kurtarmaya geldiğini düşündüm.-Melsum iyi ki geldin. Hadi ellerimi çözde kurtulalım. Kaçalım ikimizide almasınlar. Hadi ne duruyorsun orda. Gelsene. "Diye bağirdim.
Melsum derin bir kahkaha attı.
-Neyi anlamadın Melsum. Hadi çözsene ellerimi.
-Ellerini çözecekmişim. Kızım seni ben kacirdim. Farkinda değil misin?
-Melsum farkindayim. Ama inanmak istemiyorum. Senin bu kadar kötü aşşağılık bir insan olduğuna inanmak istemiyorum.
-Oy kıyamam küçük prenses. Annenin ,babanın ölümü seni incitti mi? He bide arkadaşlarinin ölümü tüh ne kadar acı kiyamam sana. "Ve derin bir kahkaha attı.
-Ne diyorsun ya arkadaşlarım ölmedi. Onlar beni kurtaracaklar ,yalan söylüyorsun? Sana inanmıyorum. "Dedim.
-Peki o zaman sana fotağraflarını göstereyim.
Melsum telefonu çikartip fotograflari gösterdi. Safina bağirarak ağladi.Melsum'dan o kadar nefret ediyordu ki ,nefretini nasil çikartacağini bilmiyordu. MELSUM;
-Sizin yaptiğiniz planları biliyordum. Ve bende size bir plan yaptim.
-Ne plani ,anlamiyorum seni.
-Anlatayim küçük prenses.Biliyor musun seni hep kiskandim. Aileni , arkadaşlarini,senin bu kadar iyi olmani hep kiskandim.Sana olan kıskançlığım nefrete döndü. Neden biliyor musun?
Senin ailen seni seviyor sende onları seviyorsun. Babanin hergun seni okula birakması sonra gözümün içine baka baka seni öpmesi çok zoruma gidiyordu. Benim ailem böyle değildi. Bir kızları var mı?Yok mu bilmiyorlardı. Önce senin evine hırsızlık yapmak için gittim ama asıl amacım anneni ve babanı öldürmekti. Tabi annen bizi fark edince kafasına bir vazoyla sertçe vurduk. Babanada vurduk ama o bayılmıştı. Sonra ertesi sabah annenin öldüğünü duydum sevindim. Belki annesiz kalırsan mutsuz olursun diye düşündüm. Ama bu kez baban seni mutlu ediyordu. Sonra olay yerinde bilekliğimmi bulduğunuzu öğrendim. "DediAma benim tanidiğim Melsum bu degildi. Bir anda değişmişti.
-Ama nasıl ögrendin Melsum. "
-Aliyle sevgiliyken ona bir kol saati almıştım. Ne yaptığını kızlarla konuşuyor mu konuşmuyor mu diye dinlemek için. Tabi bu benim işime yaradı. Benim hakkımda yaptığınız bütün planları ögrendim. Ve bende size plan hazirladim.
- Sen ,sen ne kadar aşağlıksın. Ne istedin benim masum annemden,babamdan,arkadaş-larımdan , beni öldürseydinya onların günahı neydi.
-Şşşş yok öyle deme prenses. Onların değil,senin acı çekmeni istiyordum. Senin acı çekmenden ben zevk alıyordum. Ve arkadaşların herşeye bununlarını sokmasalardı ,ölmezlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BEKLEYİŞ
ChickLitGüzel gözlüm senden gitmeden önce Yani ölmeden önce Hep isimin hayelleriyle yaşadim sana hep isimler taktım. Söyler misin güzel gözlüm sen kimsin adın nedir Lütfen böyle söyleme sen kurtulacaksın. Benim adim ........