-2-

163 8 2
                                    




Na een korte discussie met Argis loop ik en Nikoletta de poorten uit.

" Soms kan hij echt wel op mijn zenuw werken " vertelde ik geïrriteerd.

" Oualfa, zeg dat nou niet.. je weet dat hij een goede jongen is! Broer hij was er altijd voor je toen je maanden niet meer jezelf was.. "

"Ik weet het wel! ik ben hem daar super dankbaar voor natuurlijk.. maar nu gewoon gaat het minder Nikoletta neem me dat niet kwalijk jullie weten dat ik van jullie hou!"

" Dat weet ik gek" zegt ze terwijl ze me knuffelt.

i'm blessed for real with people like her!

"Maar hé Oualfa.. nu we toch onderweg zijn naar het centrum wil ik je wat vragen.. beloof me niet boos te zijn Oualfa?" vroeg ze.

" Uhm... ja vraag maar Nik wat is er aan de hand?" vroeg ik afvragend.

" Nou uhm.. ik weet wel dat je je nu veel beter voelt dan toen.. maar waarom wil je er niet over praten hbiba? als je er niet over praat ga je je jezelf gek maken.. " vertelde ze bezorgd.

" Alsjeblieft Nik, doe dit niet wollah.. Kijk sommige dingen vind je gewoon eenmaal zo erg dat je er niet over kan praten. Neem dit als voorbeeld.. ik werd dus bedrogen door iemand die totaal geen genoeg heeft met 1 ? wat wil je dat ik daarover vertel broer? wat wil je horen? Het heeft mij echt kapot gemaakt.. geen enkel vrouw verdient bedrogen te worden! een man moet de vrouw haar waarde en eer kennen" antwoordde ik.

" Uhmmm.. sorry Oualfa sorry dat ik je dat vroeg.. ik weet dat het pijn deed maar zie het als een positieve manier om verder te leven met je leven! je hebt geleerd hoe slecht mannen kunnen zijn en denken, en ja hoor ik weet best wel dat dat jou eerste vriendje is.. maar er zijn genoeg mannen die jou zullen waarderen! want schat? zeg nou zelf je bent niet alleen knapper dan  hem maar ook nog is beter" zei ze gemotiveerd.

We stappen beide de shopping center in, en gaan onmiddellijk naar de Albert heijn.

Ik glimlachte naar haar en ik wist dat ze me wou helpen en motiveren, en dat deed ze ook. Ze herinnert me elke dag wat voor meisje ik ben en wat ik verdien.

" Sooo in wat heb je zin broertje? " vroeg ze me.

" Ik eet alles, kies en ik trakteer "

" Ben je zeker? ik kan ook betalen hé? " vroeg ze.

" Nee kijk hou je geld voor iets anders, vroeg of laat gaat er nog wat door ons hoofd komen dat we gaan willen doen of moeten halen of wat dan ook "

" Oke Oualfa " ze kijkt me aan en lacht.

" Waarom lach je ?" ik kijk haar aan met een kleine glimlach.

" Je bent zo sterk Oualfa en je hebt het niet eens door.. ik bewonder je ! wij allemaal bewonderen jou om je kracht en moed! meiden die het zelfde mee maken als jou zouden verdwaald zijn.."

ik glimlachte en knuffelde haar super hard!

" Safe safe stop nu met emo doen broer, laten we nu genieten van de zoetigheid en laten we kiezen wat we willen" vertelde ik haar lachend.

Ik liet mijn tas plots vallen.. en rende naar iets..

Ik zag een gigantisch groot pot nutella met allerlei nutella hapjes en koekjes! ik was zo blij!

" HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA " hoorde ik achter me.

Ik zag nikoletta lachen..

" Waarom lach je dombo nutella is life " vertelde ik enthousiast.

Laat helenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu