- 3 -

132 5 0
                                    




Nassim's ogen waren ook gericht op de mijne.. Ik moest diep van binnen glimlachen maar hield me in.

"Wat kijk je debiel?" zei ik stoer.

" Zo zo ze gaat stoer praten na wat ze 2 jaar geleden heeft gedaan heeft ze het lef om stoer te praten soowwww jij hebt lef dame "

Ik bekeek hem scheef aan en zei " Ik heb lef."

Hij glimlachte en zij het eerste woordje die hij jaren lang zou herhalen

"Domme kleine "

" Uh hallo 1 meter 60 is niet klein hoor wat denk je wel dat jij 1 meter 80 bent? wie ben jij hulk? "

Nassim lachte me uit en zei leuk tegen Jolien..

"Jolien hou je agressieve vriendin in bedwang voor ik haar in vuilbak steek."

Ik bekeek hem heel serieus aan met mijn wenkbrauwen en dacht in mezelf ..

Wat denkt deze zeekoe wel? Hallo jij komt hier wel naartoe en je wilt niet dat je op je plaats word gezet je moet maar niet denken dat elk meisje simpel is idioot.

Na paar minuten stilte tussen mij en Nassim begon ik te praten met Jolien.

" He Jolien waarom gaan we niet naar buiten? je kan hier ergens toch ijsjes ofzo kopen laten we dat doen?"

"Ja ! super idee. laten we naar buiten gaan, het is toch hier maar saai.. "

Nassim kijkt mijn kant op en blijft maar kijken..

Deze idioot heeft echt wel lef om nog te kijken hoor ..

"Wat kijk je?" komt er uit mijn mond.

" Uhm mag ik niet kijken dan ? domme kleine. "

'' Domme kleine? is dat mijn bijnaam nu?"

Nassim lacht.. " Ja klopt ik ga je altijd zo noemen!"

Stiekem moest ik lachen maar dat deed ik niet

Ik voelde me echt wel goed bij hem al schelden we elkaar uit en willen we elkaar uitmoorden ik voelde het meteen al dat hij terug in mijn leven zou komen en dat we een sterke band zouden hebben.

Ik deed mijn schoenen aan, en Jolien en Nassim ook ..

We gingen samen naar buiten Jolien begon al direct met haar selfie's

En Nassim en ik waren op een NORMAAL manier aan het communiceren dat moet ook is gebeuren na 40 minuten schelden en uitmoorden ..

"Ga je uit? rook je? drink je? doe je wat? of wat doe je in je dagelijks leven?" vroeg hij nieuwschierig.

Ik lachte .. en keek de richting van Jolien en Jolien beantwoorde de vraag in mijn plaats.

" Nassim, luister goed idioot dit is Oualfa Oualfa gaat NIET UIT DRINKT NIET ROOKT NIET DOET NIKS! "

"Wacht wacht Jolien laat mij antwoorden"

Ik keek naar Nassim zijn ogen ..

"Lijk ik op iemand die rookt drinkt en uitgaat? " vroeg ik.

"nee maar het was gewoon een ..."

Ik liet Nassim niet uitspreken en onderbreek hem al snel 

"Luister goed, ik ga Elhamdulillah niet uit ik drink niet ik rook niet ik weet niet eens hoe een shisha-lounge eruit ziet of hoe discotheken eruit zien ik heb nooit een sigaretje aangeraakt nooit jointje gezien of gerookt het is niet dat jij alleen zulke dames in je leven hebt ontmoet dat ik er een van moet zijn."

Laat helenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu