-24-

42 4 0
                                    

Zoals ik zei het kwam dus goed tussen ons we maakte leuke uitstapjes gingen vaak uit eten deden alles samen.

We waren net getrouwd althans zo voelde het.

We komen aan aan een nieuwe jaar ik en nassim zouden van school veranderen en weer op de zelfde school zitten.

Mijn moeder weigerde en nu? Ben ik haar daar heel dankbaar voor dat ze weigerde.

Ze weigerde en deed er alles voor zodat we niet samen op school zouden zitten.
Ze was naar zijn vader gegaan met haar vriendin en zei dit ..

" zeg tegen je zoon dat hij haar met rust laat! Je zoon is geen man voor mijn dochter! Mijn dochter is veel beter dan hem! Zeg het hem of ik vertel het tegen de vader!" Zei mijn moeder boos.

Subhan allah mijn moeder had al een voorgevoel dat het erger zou worden en dat hij mij zou kwetsen

Haar woorden kwamen ook uit

Youssef vader van nassim kent onze familie van de 1 ste generatie.

Hij wist precies hoe mijn vader en nonkels zijn en dat vertelde hij ook aan nassim.

Vader van nassim: maak geen problemen met die familie! Ze zijn gevaarlijk begrepen?

Nassim lachte: ik maak geen problemen.

Nou goed hij zat dus op een school helemaal de andere kant op en ik zat op een school die zich bevind aan het station.

Eerlijk? Ik ben erg blij dat ik op die school werd ingeschreven! Dat vertel ik jullie straks wel.

Nassim was niet gelukkig met zijn keuze op die school.. ik wist dat hij vroeg of laat zou stoppen met school en God knows wat doen

ik kende hem zo goed dat hij soms zichzelf niet kende.

Hij zat 1 maand op die school en ging naar een school waarvan hij wist dat ik die school haat (visitatie dus).

Weet je waarom?

Al zijn jeugd mensen zitten daar en alle mensen die over hem spreken zitten daar en alle mensen die hem gebruiken zitten daar en weet je wie daar ook zit? Zijn ex ( rabia )

Ik weigerde en zei tegen hem : nassim er zijn genoeg scholen.

N: ja je hebt gelijk ik ga niet naar visitatie ik beloof het jou!

Ik nam een diepe zucht

O: zweer het!

N; billah ik ga niet wollah!

Ik wist dat gezweer bij hem heeft geen betekenis ik wist dat hij het zou doen en alles zou veranderen.

Hij is toch gegaan en mijn teleurstelling stapelde maar op en maar op.

Na een tijd liep hij DAGELIJKS met een Afrikaans meisje hij deed alles met haar, hij bracht zijn middagpauzes door met haar en met nog andere meisjes

Hij deed gewoon heel veel dingen waarvan je uit respect voor je vriendin niet zou doen.

En weet je wat het ergste is? Ik sloot me uit voor nieuwe mensen.

Ik zag wat hij deed met mijn eigen ogen en mensen bleven maar praten over hem op die school ik kwam dagelijks alles te weten

Weet je ook wat het is? De mensen die daar op school zitten kennen hem allemaal en niemand durfde in zijn gezicht te zeggen wat ze van hem vinden het gebeurde allemaal achter de rug zo stapelde hen haat op.

Eerlijk is eerlijk als je wat van iemand vind moet je het zeggen in het gezicht toch? het probleem was als je het zegt tegen nassim 1 of te wel krijg je problemen of 2 het interesseert hem niet

Laat helenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu