-23-

35 3 0
                                    

Nou goed, na al dat drama met dat onbekende mannetje kwam het volgende..

Onze ouders.

Na paar weken kwam nassim en zijn vader naar de auto kijken van mijn moeder.

Haar auto was dus kapot..

En aangezien nassim's vader (Youssef) een garage heeft rekende wij erop dat hij de auto van mijn moeder kon maken.

Ik wachtte thuis op nassim en zijn vader 30 minuten lang samen met mijn zusjes en met mijn buurmeisje.

Na 30 minuten kwamen ze aan.

Ik Adriana ( mijn buur meisje ) en mijn 2 kleine zusjes stonden alle 4 op een rij buiten.

De vader van nassim gaf alleen mijn moeder een hand en ons niet.

Dat was al onbeschoft voor mij en Adriana.

Ik luisterde naar wat youssef( de vader van nassim ) te zeggen had over de auto.

Ik wou stiekem naar hem kijken maar langs andere kant wist ik niet hoe..

Hij bleef me maar aan staren via een raampje van de auto en bleef maar naar me kijken en ik naar hem.

Zijn vader wist het nog niet van mijn bestaan in zijn leven en herkende mij ook niet van die ene dag dat ik voor hem stond voor zijn zoon die weg liep.

Nou goed dan terug naar het verhaal.

Youssef: voor jou maak ik de auto voor 50€

Hij toonde interesse in mijn moeder op een heel sluwe manier zodat zijn zoon ( nassim) en wij het niet door zouden hebben.

Nassim had het ook niet door maar wij wel.

Het is niet omdat we vrouwen zijn dat we zulke dingen niet door hebben.

Mijn moeder antwoordde hem met : mijn man komt SEBIET thuis de rest kan je bespreken met mijn man dus ook de prijs.

En door die antwoord veranderde de prijs ook heel snel.

Hij hoorde " man "

Hij dacht waarschijnlijk deze vrouw is loyaal aan haar man hm..

Respect naar mijn moeder dat ze dat deed en haar niet liet meeslepen.

Daarom kijk ik naar haar op haar loyaliteit en trouw is zo belangrijk en dat zag Youssef en daar kon hij niet tegen.

Na een tijd gingen Youssef en nassim weer terug weg.

Ik zou nassim toch zien straks.

We gingen dus allemaal terug naar binnen.

Adriana: die man flirtte met jou Fatima!

Mijn moeder lachte " ja dat had ik wel door ja "

O: awili zo erg

Mijn moeder: en dat moet onze toekomstige schoonfamilie zijn he!

Laat helenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu