Het deed pijn .. het verscheurde mij alweer in duizende stukken.
Waarom zou Allah mij op zo een manier willen testen of ik sterk genoeg ben om met bepaalde zaken om te gaan? Ya Allah waarom ..
Allah test alleen degene van wie hij houd en waarvan hij weet ' die mensen kunnen de pijn aan'.
Elhamdulillah.
Na een goed rustig gesprek met Ismail ging ik even rusten en na denken.
Ik lag op mijn bed met mijn oortjes luisterend naar sourat - Al Nour
Tranen gingen over mijn wangen heen..
Ik word altijd zo emotioneel als ik naar een sourat luister. Mijn hart had rust, na een lange tijd.Ik besloot Nassim te vergeven. Zeg nou zelf? Ik wil ook vergeven worden door Allah. Waarom zou ik hem dan niet vergeven?
Ik vergaf hem, en mijn hart vertelde dat aan Allah. Ik hou van hem, uit liefde ga je iemand vergeven. Hoe groot de fout ook was, als je oprecht bent en een goed hart hebt vergeef je iedereen al hebben ze je pijn gedaan.
Na het beluisteren van sourat - Al Nour viel ik in slaap.
- De volgende ochtend - voelde ik een leegte.. een leegte dat ik niet kon beschrijven.
Ik voelde me misschien leeg maar eerlijk gezegd beter dan de andere dagen, alleen maar huilen en teleurgesteld zijn.
Ik besloot niet meer te treuzelen en meer positiever te zijn. Het leven is te kort om alleen maar te denken aan de dingen die mensen je aandoen.
(Dat is wat ik dacht op dat moment)
" oké een nieuwe dag een nieuwe start morgen is nassim terug in kikkerland hij mag me niet meer boeien, hij verdient dat niet eens" vertelde ik tegen mezelf.
Hij loog over dit, dan zou hij Waarschijnlijk vaak gelogen hebben en wie weet gaat hij nog over andere dingen liegen?
Mijn vertrouwen in hem was gone.. ik geloofde niet meer in dat hij oprecht was. Ik dacht aan alles behalve goed. Hij loog in mijn gezicht keek me diep aan en loog. Ya Allah hoe kan je zo een hart hebben? HEB JE DAT ÜBERHAUPT ?
Een man die liegt en bedriegt is altijd onzeker.
Waarvoor zou nassim onzeker zijn?
Daardoor werd ik onzeker. Was ik niet genoeg? was ik niet goed genoeg? Vond hij me niet knap? Wat is er mis met mij dat je een relatie kon hebben met een ander terwijl je moeite deed voor mij maanden lang?Het nadenken at mij levend op.
Ik besloot op te staan en naar beneden te gaan.
Ik ontbijtte met mijn familie en zette mijn gedachten even op 0.
Ik keek mijn vader aan en herinnerde mij wat hij zei over mannen.
" mannen willen alleen lust binti, hij is je tijd aan het verdoen en oprechte goede man dan praat ik over man zijnde komt naar mij. "
Ik wist dat hij gelijk had.
Alleen besefte ik dat voor een lange tijd niet..Na het ontbijt ruimde ik en mijn zussen de tafel op.
Na het opruimen afwas enzo ging ik naar boven.
" zou hij aan me denken net zoals ik 24/7 aan hem denk?" Ging er door mijn hoofd.
" nee nee nee fuck it Wesh denk je hij gaat opeens aan je denken? Dacht hij maanden geleden aan jou toen hij samen was met die chick? Dacht het niet."
Ik wist dat mijn gedachten gelijk had.
Mijn hart was erop tegen omdat ik oprechte intenties had en van hem hield maar ik weigerde het toe te geven.
JE LEEST
Laat helen
Random~GEBASEERD OP WAARGEBEURD VERHAAL~ {liegen, bedriegen, mishandeling .. dingen die tot de dag van vandaag vrouwen overkomen en moeten doorstaan, Zonder dat het aan het licht word gebracht. Ik wil dit allemaal duidelijk maken met deze waargebeurd ver...