Toen ik wakker werd checkte ik mijn Iphone even en zag een appje van Jolien.
Ik opende het bericht ..
" Hey Oualfa nassim vraagt achter jouw nummer? mag hij het...? "
HELL NO!
'' NEE JOLIEN! waag het te geven!! ik wil het niet en wil verder niks te maken hebben met hem.."
"goed zo meid " antwoordde Jolien.
Ik ging uit mijn bed en stond even voor de spiegel.
Even bekijken hoe hard ik er in de ochtend niet uit zie.
vervolgens ga ik naar de badkamer en was mijn gezicht en droog het vervolgens af.
Na dat ik mijn gezicht heb gewassen ga ik terug naar mijn kamer en leg ik mijn spulletjes klaar.
'' Mascara of eyeliner vandaag? hmm... we gaan voor de eyeliner vandaag"
"Ik praat nu echt werkelijk tegen mezelf safe ik word gek .. "
Ik zit op mijn bed en nam mijn tasje waar allerlei schmink in zit.
Ik neem de eyeliner en zet een Wing op mijn oog.
vervolgens neem ik een licht bordeaux lip-stift en doe het op mijn lippen.
Ik keek in de spiegel '' vandaag ga ik mijn haar opsteken"
Ik steek mijn haar op in een messy knot
Ik ga naar mijn kast en pak een bruine oversized trui en combineer het met een zwarte broek.
Ik kijk naar mijn Iphone en zie dat ik nog maar 14 minuten heb om mijn tram te halen..
Ik ren naar beneden en pak snel mijn medicatie's ..
vervolgens ga ik ontbijten met honey pops cornflakes.
In tussen tijd scrol ik even op snapchat en instagram.
Ik ben altijd als eerste wakker in de ochtend tijdens school periode.. omdat ik ook altijd het vroegste moet vertrekken.
Terwijl ik scrolde op sociale media kijkte ik hoe laat het was..
"ajaw ajaw ajaw het is 41 om 47 komt tram hoe moet ik dit nu doen... " zei ik tegen mezelf.
ik stond op at snel de laatste hapjes van mijn cornflakes en rende naar de badkamer en poetste mijn tanden.
Na het poetsen van mijn tanden rende ik naar het salon pakte mijn tas en rende naar buiten.
''wajow wajow wajow nog 2-minuten " zei ik gehaast.
Ik zag mijn tram uit de verte komen..
ik rende naar de tram halte en haalde mijn tram.
Ik nam een plaatsje op de tram en ging zitten
" Ik ga Nikoletta sturen waar ze is, dan kunnen we samen naar school.. " ging er door mijn gedachten heen.
" Goedemorgen Broer waar ben je?"
" Goedemorgen hbiba, Ik wacht aan jou halte broer "
Zoals ik zei ik ben gezegend met een vriendin als haar. Ik wist altijd al dat ik veel aan haar zou hebben en dat was ook zo.
na 5 minuten lang op de tram zitten kwam ik eindelijk aan.
Ik stapte af tram en liep direct naar mijn broer ( nikoletta )
Ik knuffelde haar en gaf haar een begroetingskus op de wang.
"Mijn hbibaa prinsesjee!!! " zei ze blij.
JE LEEST
Laat helen
Random~GEBASEERD OP WAARGEBEURD VERHAAL~ {liegen, bedriegen, mishandeling .. dingen die tot de dag van vandaag vrouwen overkomen en moeten doorstaan, Zonder dat het aan het licht word gebracht. Ik wil dit allemaal duidelijk maken met deze waargebeurd ver...