Nassim kwam naar me toe
Hij kon maar 30minuten blijven jammer genoeg..
Hij zag dat ik dood ging van binnen hij probeerde mij gerust te stellen.
HOEZO HUIL IK EN HUILT HIJ NIET OM MIJ?
Ik bleef hem maar vast houden " JE BELOOFDE MIJ DIT NIET WEER AAN TE DOEN! " schreeuwde ik.
Ik bleef maar huilen.
5weken zou een leegte zijn voor me en ik zou eraan dood gaan van de pijn.
Ik wist dat er dingen zouden gebeuren als hij daar is
Oualfa is er niet en kan niet zeggen wat goed of slecht is
Oualfa kan hem niet in bedwang houden
Oualfa kan hem niks zeggen want Oualfa weet niks wat hij doet waar hij is of weet ik veel wat.
Ik kon maar niet stoppen met huilen
Nassim hield me vast
N: ik zweer het je Oualfa Wahaqallah al die beloftes die ik je maakte met je trouwen opreis gaan met jou je een goed leven geven komt op een dag allemaal uit ik beloof het je!
Weet je wat Allah zegt in de Koran over beloftes?
' kom de belofte na ! Zeker over de belofte zal men ondervraagd worden.' Sourat Al-Israa 17:34
Ik was benieuwd of hij zijn belofte waar zou maken.
Mijn moeder kon er niet tegen dat ik hard werk en hij helemaal niks doet.
Ze vond hem niet meer de juiste man voor mij
En ze vertelde het mij ook heel vaak.Mama: " nassim is in Marokko genieten, en jij werkt tot in de avond ? Het moet omgekeerd zijn! Een man moet werken als hij oprecht je hand wilt komen vragen en je een goed leven wilt geven! Het is niet elk voor zijn eigen."
Ik wist wel dat ze gelijk had ik gaf het alleen niet toe.
Kijk dat is het probleem bij mij als mensen me blokkeren met woorden zoals mijn mama elke keer doet ben ik te koppig om toe te geven dat het waar is.
Ik weet ook wel dat dat een minpuntje bij mij is en dat dat niet goed is ik sta er bewust van.
Goed terug naar het verhaal.
Na 30minuten kwam de vader van nassim hem ophalen
Ik kon hem niet laten gaan zonder te huilen mijn hart brak
" nee nee nee ik ben er niet klaar voor om je 5 weken te laten nassim ik kan het niet!" Schreeuwde ik.
Hij nam me vast ..
N: Oualfa 5 weken vliegen voorbij! Je zal zien snel ben ik bij je terug. Ik hou van je hbiba dyalie. ( schatje van mij )
Hij gaf me voor de laatste keer een knuffel en liet me los
Hij keek de richting van mijn vriendin en zei tegen haar
N: neem haar mee ga wat leuks doen ja zorg dat ze niet meer huilt
Ik bleef maar huilen en tranen vermengde zich met regen
Hij kuste mijn voorhoofd en ging naar zijn vader toe.
Ik liep naar mijn vriendin ( wiame ) en knuffelde haar zo hard als ik maar kan.
Ze wou me gerust stellen maar niks hielp mijn hart ging eraan stuk.
Dat is pijnlijk weetje als je oprecht van iemand houd goede intenties hebt en die persoon laat je voor 5 weken in een stad wat Allah ou 3lem gaat gebeuren schrikt wel.
JE LEEST
Laat helen
Random~GEBASEERD OP WAARGEBEURD VERHAAL~ {liegen, bedriegen, mishandeling .. dingen die tot de dag van vandaag vrouwen overkomen en moeten doorstaan, Zonder dat het aan het licht word gebracht. Ik wil dit allemaal duidelijk maken met deze waargebeurd ver...