De volgende dag op school vertelde ik nassim wat er gezegd werd en wat er gebeurd was.
Nassim werd kwaad en zwoor dat hij hem zou pakken en in elkaar zou slaan.
Ik kalmeerde hem..
O: waarom boeit het jou wie mij wilt? Het gaat er toch om wie ik wil?
N: HET BOEIT MIJ NIET GEEN ENKEL MAN MOET JOU WILLEN OF MOET NAAR JE KIJKEN OF ZELF AAN JE DENKEN! Ik ga ervoor zorgen dat hij aan mij gaat denken
Vertelde hij met een vastberaden toon.
Ik schrok ervan hij was bezitterig.
Ik vond het ergens wel schattig maar dan heel diep inside of me.
Ik wou niet dat nassim in de problemen zou komen door omdat hij jaloers is.
Ik ging in de late namiddag mijn computer terug ophalen.
M: Salaam ou 3likoum
O: Wa 3likoum Salaam.
M; laat me raden ik mag je nog steeds geen hand geven?
O: nee.
O: waar is mijn laptop?
Hij gaf me het terug in een zak en een stikker quote van de profeet Mohammed (saw)
Dit was een hele lieve gebaar.
O: Smehliya ( Sorry ) dit kan ik niet aannemen.
M; sta mij toe! Dit is speciaal voor jou. Ik weet dat je iemand bent die van deze dingens houd!
Hij kent mij letterlijk 2 weken en wist precies waarvan ik hield.
O; oké Chokrane Antwoordde ik droog en kortaf.
Ik nam mijn laptop en ging weg.
Na 5 minuten letterlijk stappen naar mijn huis liep ik naar mijn kamer en plakte ik de stikker op mijn muur.
Ik bleef er maar naar staren..
Hoe kan Nassim nou niet weten dat ik van deze dingen hou?
Waarom denkt hij altijd dat ik van die duren dingen hou..Op mijn verjaardag gaf hij mij een ring.
Ik was er blij mee, ik wou alleen dat hij me dit gaf en geen ander man.
Een goedkoop grote stikker voor aan de muur te plakken over de profeet of over het geloof.
Ik vertelde nassim steeds wat er gebeurde en nassim had een plan.
Ik had controle in het ziekenhuis voor mijn gezondheid en Moustafa zou afkomen..
Dat is wat nassim dacht dat Moustafa zou doen.
Moustafa wist wie nassim was en haatste hem voor het zijn hoe hij is alleen wou hij me op niks detailleren.
Het enigste wat ik moest doen was letterlijk het spel vervullen door hem naar mij te roepen
Dat was niet eens nodig want Moustafa kwam uit zichzelf naar het ziekenhuis.
Ik stond in mijn eentje te wachten op Moustafa, daar kwam hij dan..
Ik heb hier zo geen zin in man.
Hij kwam en vroeg of alles oké was..
M; alles oké? Wat zei het zieke huis?
O; ja ja.. alles is oké het gaat goed.
M: oké Mooizo
Na dat gesprek kwam nassim in de verte aan
JE LEEST
Laat helen
Random~GEBASEERD OP WAARGEBEURD VERHAAL~ {liegen, bedriegen, mishandeling .. dingen die tot de dag van vandaag vrouwen overkomen en moeten doorstaan, Zonder dat het aan het licht word gebracht. Ik wil dit allemaal duidelijk maken met deze waargebeurd ver...