Hij bleef maar in mijn gedachten.
Maar de woorden van mijn bestevriendin ook.." Oualfa geloof hem niet te snel.. wees deze keer slimmer dan de eerste keer."
Ik kwam thuis en ging direct naar mijn kamer.
Ik nam mijn iPhone en zoekte mijn goede vriend Ismail op.Ik wou hem vragen of ik het wel kon vertrouwen van Nassim ..
mijn hart zei ja, mijn hoofd zei nee Oualfa doe het niet het word je ondergang.Ik belde Ismail op,
Ismail is mijn beste vriend,
Hij is als mijn broer hij beschermd me altijd komt voor me op en is alsof mijn 2de ziel." he Ismail hoe gaat Ie?" Ging het door de telefoon
" he Oualfa dat is een tijdje! Gaat goed en met jou? "
" Hamdulillah, zeg Ismail wil je wat vertellen je bent een jongen geen enkel gaat het beter weten dan jou"
" vertel op!!" Zei hij nieuwsgierig
" ik heb een jongen leren kennen en ... "
Ik vertelde Ismail volledig wat er allemaal was gebeurd de afgelopen weken ..
Na mijn verhaal vertellen werd het even stil ..
" alles oké Ismail?" Vroeg ik bezorgd
" ja .. Oualfa vertrouw hem niet hij gaat je pijn doen, maar ik gun je het alle geluk toe."
BAM!
Hij legde telefoon neer.
Ik was verbaast waarom zou hij afleggen? En waarom zou hij zoiets zeggen ..
ik wist het even niet meer.Na paar uren belde Ismail me terug op.
" sorry voor mijn gedrag Oualfa het was fout dat ik neer legde ik heb er oprecht spijt van"
" ik vergeef je " zei ik zacht.
" ik vind het gewoon oneerlijk Wollah.. ik wou je hand komen vragen .. ik wou naar je vader komen Oualfa ik wou je hebben. Nu moet ik aanhoren hoe je een of ander gek bent tegengekomen .. "
" Ow .. sorry Ismail dat wist ik allemaal niet, ik zag je als een bestevriend en broer .. ik zou nooit geweten hebben dat jij zo ver dacht ."
" ik wou je oprecht, maar als je hem leert kennen ik gun je dat Oualfa maar ik wil je niet zien huilen of kapot gaan want ik maak hem dood."
" ik ga niet huilen of kapot gaan .. " zei ik twijfelend.
Subhan Allah waarom dacht iedereen zo negatief over wat er mij overkwam.
" ik heb er echt een slecht gevoel bij Oualfa .. ik weet niet waarom .. "
Ik nam een diepe zucht ..
hhhhhIk deed mijn raam open en keek naar de sterren toe.
" was ik maar een ster, alleen de wereld zien in de nacht. "
Ismail luisterde aandachtig en wist alles over mij.
" ik ga je laten Ismail khoya, we spreken nog in sha Allah hou je koest! Ik geloof in je."
Ik legde de telefoon neer.
Ik ging op mijn bed zitten en begon na te denken..
maar dat denken verdween heel snel na dat ik een sms'je ontvangde van nassim.My Allah hij nam al mijn focus af.
" sweet dreams prinses, morgen een nieuwe dag zorg ervoor dat je prachtige glimlach er ook morgen is! Ps: Loveyou."
JE LEEST
Laat helen
Random~GEBASEERD OP WAARGEBEURD VERHAAL~ {liegen, bedriegen, mishandeling .. dingen die tot de dag van vandaag vrouwen overkomen en moeten doorstaan, Zonder dat het aan het licht word gebracht. Ik wil dit allemaal duidelijk maken met deze waargebeurd ver...