-8-

67 6 3
                                    

Ik ondekte..

Ik ondekte dat hij een relatie heeft met een meisje uit dezelfde school van hem.

" HOE THE FUCK KAN DEZE RAT MIJ ZOIETS AANDOEN!

Maanden zei hij dag hij single was MAANDEN! Waarom lieg je waaarom waarom moet je het verpesten en zijn zoals hem waarom! "
Schreeuwde ik.

Ik werd helemaal gek en nam screens van elke gesprek elke wijf elke fucking wijf die aandacht kreeg en ervan genoot.

Ik screende ook gesprekken van zijn vriendinnetje.

Ik huilde ik werd helemaal gek, ik sprong naar binnen door het raam en liep naar buiten.

Ik had frisse lucht nodig

Deze mannelijke weet ik veel wat denkt dat hij een side chick van mij kan maken
Ik ga hem laten zien met wie hij spelletjes speelt.

Ik stuurde elke vrouw van zijn snap via mijn account.

Elke vrouw vertelde mij verhalen en screens ..

Ik huilde alleen maar harder en harder.. ik kon niet meer het deed pijn.

Ik luchtte mijn hart uit bij mijn moeder..
" HIJ SPEELT SPELLETJES !!! HIJ HEEFT GEWOON EEN FUCKING RELATIE VAN EEN HALF JAAAAAAR !!!!" Zei ik helemaal paranoia.

Mensen probeerde hem te verdedigen maar niks kon het goed praten in mijn hoofd.

Waar aan verdien ik dat dat ik altijd word belogen en bedrogen en bespeelt ? Ik bedoel WESH eerst mijn eerste kk ex die me bedroog met 7 en loog. Nu deze rat loog en bedroog.

Tfoe 3la mannen

Ik werd kwader en kwader..
ik opende Whatssap en besloot elke screen en elke verhaal naar hem te sturen.

Ik blokkeerde hem en wou niks meer horen of te maken hebben met gevallen zoals hem.

In de avond stuurde hij mij berichten via zijn neef en nicht.
Hij besloot alweer te liegen en daardoor trok hij zijn neef en nicht erbij.

" nassim is naar elhouceima helemaal alleen met de bus ... " zei zijn neef tegen mij.

" luister dan het interesseert mij voor geen moer hij mag vertrekken naar waar hij ook wilt, Waarschijnelijk heeft hij daar in Marokko ook meisjes zitten fixxen."

Zijn neef en nicht spraken hem niet meer goed en zeiden me alweer wat..

"Uhm.. ja uhm.. Oualfa we moeten je wat vertellen"

" ik luister" zei ik serieus.

" Nassim heeft nu al paar dagen contact met een Belgische meisje."

Ik legde de telefoon neer en bleef hele nacht wel huilen in mijn bed tot 3u snachts.

Nassim probeerde mij te contacteren maar nergens kon hij.

"FUCK YOU" SCHREEUWDE IK DOOR MIJN KAMER

VIEZE VIEZE HOND!!! GEEN RESPECT HEBBEN VOOR VROUWEN ALLEEN LIEGEN EN BEDRIEGEN !

"Ik heb jou niet nodig om gelukkig te zijn. Je waardeerde niet wie aan je zij stond en wie voor je zorgde en liet lachen, Bye Bye Mon amour Bye Bye."

Toen begon het allemaal..

Mijn haat gevoelens stonden aan de deur.

" DEBLOKKEER MIJ IK MOET MET JE PRATEN!!" Kreeg ik op snap via de account van zijn neef.

" rot op of Wollahta ik blokkeer je hier ook op."

" deblokkeer 10 minuten blokkeer me dan terug."

Laat helenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu