Éjjel furcsa kaparászásra ébredtem. Olyan volt mintha az ajtón kapart volna valami vagy valaki. Majd hirtelen kicsapódott az ajtó.
Nem láttam semmit sem, kimásztam az ágyból majd lassan odasétáltam az ajtóhoz. Nem féltem túlságosan, de azt sem mondhatom, hogy teljesen nyugodt voltam. A pálcám a kezemben volt ami azért egy kis biztonságot jelentett. Kiléptem a folyosóra és szétnéztem. Egy árva lélek sem volt sehol sem.-De akkor mitől csapódott ki az ajtó?-Kérdeztem magamtól amire sajnos nem tudtam választ adni. Mögöttem visszacsapódott az ajtó amire összerezzentem.
-Ki szórakozik?!-Kérdeztem hangosan, de nme kaptam választ. Visszaakartam menni a szobába, de legnagyobb meglepetésemre az be volt zárva. Elkezdtem ráncigálni a kilincset, de semmi értelme nem volt, nem nyílt ki.-A fenébe is már!-Mondtam majd rávertem egyet az ajtóra. A pálcámtól sem remélhettem megoldást ugyanis semmilyen bűbáj nem hatott az ajtóra. Csak azt nem értettem, hogy ki akar engem kizárni. Megannyi kérdés amikre nem érkezett válasz.
Elfordultam az ajtótól, és amint megláttam a falat végigfutott a hideg a hátamon. Vörösen rá volt festve egy hetes szám. Mertem remélni, hogy az festék nem pedig vér.-Ezt akkor csinálhatta valaki míg én az ajtóval vacakoltam.-Állapítottam meg magamban.-Hét. Vajon mit jelent ez a szám?-Jött az újabb kérdés. Közelebb mentem mire a szobám ajtaja nyikorogva, lassan kinyílt.
-Megtudhatnám, hogy mit keres kint ilyen későn a folyosón?-Hallottam meg Piton professzor hangját a jobb oldalamról. Csak rá mutattam a falra, mire odanézett és elkerekedtek a szemei.-Ezt maga csinálta?
-Nem-nem én voltam. Nemrég kicsapódott az ajtóm mire én kijöttem megnézni, hogy mi volt az, aztán pedig egyszer csak megláttam ezt.-Mutattam a számra. Piton mintha ideges lett volna, amit nem értettem.
-A hetes szám. Azonnal hívnom kell Dumbledore professzort!-Mondta majd majd már ott sem volt. Tudta, hogy mit jelent a hetes szám, legalábbis sejtette. Max öt perc elteltével meg is jelent Piton és Dumbledore. Ahogy láttam nagyon siettek. Dumbledore professzor a fal elé állt.
-Te jóságos isten, hát újra itt van.-Csak ennyit mondott. Nem értettem előszőr, hogy kire gondolt, de aztán leesett. Fermeus Johnra gondolt, amire összerándult a gyomrom. Harrynek igaza volt, tényleg eljött.-Azonnal létszám számlálást kell tartanunk, hogy nem-e eltűnt valaki.-Na ha eddig nem voltam elég ideges itt az lettem.
-Mi az, hogy eltűnt valaki?!-Kérdeztem, de választ nem remélhettem, ugyanis Dumbledore nem is figyelt rám.
Hét ember tűnt el, és köztük volt Harry is.
Sziasztok! Remélem tetszett nektek ez a fejezet is, és nemsokára érkezik a folytatás! :) Kíváncsi vagyok a véleményetekre ezért örülnék neki ha pár mondatban leírnátok, hogy mit gondoltok a történtről! :) Előre is köszönöm a válaszokat!
YOU ARE READING
Miért pont ő? (DRARRY)
FanfictionMiért pont ő? Annyian vannak ebben a szaros iskolában! És nekem mégis Harry Potterbe kellet beleszeretnem... (A történet egyáltalán nem követi a filmeknek illetve a könyveknek a történéseit viszont ugyanúgy a varázsvilágban játszódik. A történet...