-Mi az, hogy eltűnt valaki?!-Kérdeztem, de választ nem remélhettem, ugyanis Dumbledore nem is figyelt rám.
Hét ember tűnt el és köztük volt Harry is.
Mindenkit behívtak a nagyterembe, leültettek a helyünkre majd elkezdődött a létszámszámlálás. Elnéztem Harryék asztala felé és akkor láttam meg, hogy Hermione mellet nem ül senki sem. Se Harry, se pedig Ron nem volt ott. Belenéztem Hermione szemeibe aki csak megrázta a fejét, és annyiból megértettem, hogy ők is eltűntek. Annyira érthetetlen volt, hiszen ilyenkor belegondolsz, hogy miért pont ő? Miért pont őt kellet elrabolni? Szemembe könnyek szöktek, mindennél jobban szerettem Harryt, és akkor eldöntöttem, hogy akár az életem árán is megtalálom majd újra a karjaimba zárom. Hét tanuló tűnt el és köztük nem volt semmi közös sem, szóval nem lehetett összekapcsolni őket.-Valószínűleg véletlenszerűen rabolta el őket.-Állapítottam meg magamban. A többi diák azonnal pánikolni kezdett mikor megtudták, hogy eltűnt hét tanuló.
-Kérem, mindenki nyugodjon meg!-Mondta Dumbledore.-Az iskolát biztosítjuk, míg meg nem találjuk a tettest! Nem hagyjuk, hogy több diák eltűnjön vagy netán baja essen!-Már alig vártam, hogy tudjak beszélni Hermionéval ugyanis ahhoz, hogy megtaláljam Harryéket nem leszek elég egyedül.-A diákok addig maradjanak itt míg átnézzük az iskolát!-Mondta majd kifelé indult az összes tanár. Miután kimentek rögtön odarohantam Hermionéhoz.
-Szia...hogy vagy?-Kérdeztem meg mikor odaértem.
-Hát nem a legjobban, de gondolom te sem vagy fényesen...-Felelte miközben sóhajtott egyet.-Annyira félek, hogy valami bajuk eset! Abba pedig bele sem merek gondolni, hogy ne adj isten meghaltak.-Borzasztóan rossz volt belegondolni, hogy Harry már nem él, de próbáltam elnyomni ezt az érzést és inkább arra koncentrálni, hogy megtaláljam.
-Figyelj, ezért vagyok most itt. Meg kell őket találnunk mielőtt még megöli őket.-Hermione értetlenül nézett rám.
-Ki öli meg őket? Te tudod ki volt az?-Kérdezte egy kicsit halkabban, hogy más ne hallja meg.
-Csak sejteni tudom, hogy Fermeus John volt az aki kiszökött az Azkabanból. Őt kell megtalálnunk!-Feleltem miközben leültem Hermione mellé.
-De hogyan? Nem tudunk róla semmit sem, azt sem tudjuk, hogy kezdjük el.-Igaza volt, de erre is volt már ötletem.-Meg kell róla tudnunk több mindent, ki kell kérdeznünk a tanárokat, és biztosan könyvben is említik!-Volt egy célom, és senki sem állíthatott meg benne, hogy ne vigyem véghez. Mert Draco Malfoy mindig eléri a célját.
-Értem, akkor mind a ketten kikérdezünk pár tanárt, és meglátjuk mire jutunk.
-Dumbledore biztosan tud valamit és Piton is, őket kell előszőr, te melyiket vállalod be?-Kérdeztem, de pontosan tudtam, hogy nekem marad Piton, hiszen ki akarna vele beszélgetni?
-Én biztosan nem beszélek Pitonnal szóval ő neked marad!
-Oké akkor ha egyáltalán lesznek órák utána találkozzunk az udvaron, mert onnan elmegyünk a könyvtárba szétnézni.-Mondtam majd válaszát meg sem várva mentem vissza a helyemre.
Miután visszatértek a tanárok Dumbledore bejelentette, hogy lesznek órák és nincs okunk az aggodalomra továbbra sem. Ezen kívül kirendelték, hogy mindenkinek kötelezően magánál kell hordania a pálcáját és órák után egy órát tölthetünk kint az udvaron illetve a könyvtárban aztán pedig mindenkinek el kell mennie a saját klubhelyiségébe. És ha lehet ne mászkáljunk egyedül.-És még azt mondta, hogy nincs miért aggódnunk, erre kirendelnek milliónyi biztonsági szabályt...CH! Nevetséges!-Gondoltam magamban cinikusan mikor mindenki kifelé indult összeszedni magát az első órára, ugyanis a fél diáksereg pizsamában volt. Az első óra bájitaltan volt ami pont jól jött ugyanis alkalmam nyílt így kikérdezni Pitont.
Óra után bent is maradtam a helyemen és megvártam, hogy mindenki kimenjen és csak ketten maradjunk.
-Maga még minek van itt?-Kérdezte Piton értetlenül.
-Én csak szeretnék feltenni pár kérdést.-Feleltem miközben felálltam a helyemről és odamentem az asztalához.
-Mivel kapcsolatban?
-Fermeus John-nal kapcsolatban.-Erre felkapta a fejét.
-És pontosan miért is akar róla megtudni bármit is? Jobb lenne ha nem bolygatnánk a múltat...-Sejtelmesen a szemembe nézett.
-Kérem, csak pár kérdésem lenne! Szeretnék róla többet megtudni, puszta kíváncsiságból!-Mondtam és próbáltam a lehető legmeggyőzőbben mondani.
-És ezt el is fogom hinni maga szerint? Gondolom sejt valamit és válaszokat akar rá. Na halljuk, mik a kérdések!-Meglepődtem, hogy belement, de örültem neki természetesen.
-Miért rúgták ki a Roxfortból?-Tettem fel az első kérdést, mire Piton elmerengett, gondolom visszagondolt a múltba.
-Nem volt súlyos oka annak, hogy kirúgták, egyszerűen csak nem tanított jól, viszont idővel kiderült, hogy állandóan diákokat rabolt el és megkínozta őket. Több mint öt évig csinálta ezt. És miután kirúgták, teljesen megőrült, elmondta mindenkinek, hogy miket tett, kiket kínzott meg. Az elején még én is alig hittem el, hiszen az elrabolt diákokért valakit bezártak az Azkabamba, de akkor derült ki, hogy a tettes végig ő volt. Szerencsére hamar elkapták és nem tett olyan sok mindenkiben kárt...-A végére elhalkult, mintha eszébe jutott volna egy rossz emlék.-Amikor elkezdett a Roxfortban tanítani teljesen normális volt. Senki nem tudja mi történt vele, hogy ezeket tette.-Rögtön az jutott eszembe, hogy mi van ha Harryéket is megkínozta már. Borzasztó volt belegondolni is, hogy baja esett.-Volt egy hatalmas háza innen nem messze és oda vitte mindig megkínozni a szerencsétleneket.
-És hol volt az a ház?-Kérdeztem mert rögtön eszembe jutott, hogy mi van ha oda vitte őket.
-Mit érdekel az téged?-Kérdezte vissza.-Nem 'tán megakarod keresni?! Szerinted elég leszel hozzá?
-Nem tudom, de nem ülhetek tétlenül itt és várhatom a csodát. Valamit tennem kell!
-Dumbledore itt szeretné megvárni, hogy nem-e felbukkan. Javasóltam, hogy eredjünk a nyomába, de rossz ötletnek tartotta.-És itt eszembe jutott egy tökéletes terv. Ha Piton is velünk jön akkor sokkal több esélyünk van megtalálni azt a szemetet.-Csak rá kell vennem, hogy velünk jöjjön.-
-Valakijét megölte?-Kérdeztem ugyanis sejtettem, hogy nem hiába akarja ennyire elkapni.
-Nem szoktam magamról beszélni, de igen az egyetlen szerelmemet elvette tőlem és bosszút akarok rajta állni!-Emelte egy kicsit feljebb a hangját.
-Akkor jöjjön velünk, mi Hermionéval meg akarjuk keresni, mi lenne ha velünk tartana? Dumbledore úgy sem fog semmit sem tenni, ezt maga is tudja.-Mondtam és reméltem, hogy meggyőzöm. Kicsit meg is sajnáltam, az miatt ami vele történt, neki sem lehet könnyű.-Ahhoz kell egy jó terv, mert előszőr is kell innen jutnunk észrevétlenül. Majd elmenni a házhoz ahol régen is vitte a diákokat.
-Akkor ez azt jelenti, hogy benne van?-Kérdeztem és reméltem, hogy a válasz "igen" lesz.
-Igen, de előre mondom, hogy azt csinálják amit én mondok!-Hatalmas kő esett le a szívemről hiszen így még több esélyünk van, hogy segít Piton professzor is.
-Rendben, ez a legkevesebb.-Mondtam majd kezet ráztunk, én pedig kifelé indultam megkeresni Hermionét, hogy elmondjam a jó hírt.
Megtalállak Harry, kerüljön akár az életembe is.
CZYTASZ
Miért pont ő? (DRARRY)
FanfictionMiért pont ő? Annyian vannak ebben a szaros iskolában! És nekem mégis Harry Potterbe kellet beleszeretnem... (A történet egyáltalán nem követi a filmeknek illetve a könyveknek a történéseit viszont ugyanúgy a varázsvilágban játszódik. A történet...