Jeg burde skjønt det... Marcus hadde aldri tenkt til å komme😔. Han gir meg bare alltid et håp... Et håp om at han endelig skal komme. Og så gjør han det aldri😔. Avlyser for verdens teiteste grunner. Jeg hørte ikke grunnen denne gangen, men denne var nok den teiteste. Isac har prøvd å trøste meg i kanskje en time nå. Tårene bare renner. De vil ikke stanse. For jeg vil ikke la dem stanse. Han knuser meg like mye hver gang. Han sier jo unnskyld... Men det er ikke det samme😔. "Visst han ikke kan komme hit, så kan jo vi dra til han? Så vanskelig er det vel ikke"sa Isac tilslutt. Det er det smarteste han har sagt i hele dag. Jeg har faktisk aldri tenkt på det. Jeg kan jo det. Men det blir jo ikke det samme... Han har ikke sagt til meg hvor han er engang... Jeg ristet bare sakte på hodet. Det går ikke uansett. "Joooooo, jeg kjører deg! Kom, da! (Ja Isac er eldre en Hannah) "Han prøvde å rive meg ut av senga. "Jeg kan faktisk gå selv, Isac! Slipp meg!"sa jeg nesten surt, og fikk han til å slippe. Han slapp meg raskt, og så på meg med et nesten rart blikk imens jeg gikk surt forbi han. Han er ikke vant med å se meg sur... Jeg er liksom alltid glad når jeg er med han😞. "Wow"sa han nesten leende da jeg var ute av døren. Han lo etter meg hele veien ned trappa. "Asså, når jeg kjører deg, så må du være glad, sant? Du vet det?" Jeg så på han fortsatt nesten surt da jeg knøt den siste skoen min. Han sukket lavt. "Nå er jeg snill og kjører deg ens ærend til kjæresten din, Hannah. Jeg fortjener et litt større smil enn dette"sa han bestemt før han tilslutt lagde en grimase for å vise hvor sur jeg var. Jeg prøvde å ikke smile. Jeg feilet. Han klarer det alltid. Han får meg alltid til å smile. "Sååånnn jaaaaa! Da kjører viiiii!"sa han smilende, og gikk ut døra. Vi satt oss i bilen. Han kjørte. Det ble stille. Bør jeg si til Marcus at jeg kommer? Jeg aner ikke hvor han er engang😞. Jeg tipper platestudioet. Det er der han har vært de siste gangene. "Får jeg et takk også?" Isac så på meg smilende før han så på veien igjen. Jeg smilte kort. "Takk...
YOU ARE READING
One flight away
FanfictionHei! Jeg heter Hannah, og er 15 år. Jeg har langt brunt hår, blågrå øyne, og bor litt utenfor Oslo. Dere vet nok hvem Marcus Gunnarsen er... Og broren hans. Martinus. To av de mest populære unge popidolene i Skandinavia og rundt om i Europa. Jeg og...