Kapittel 23

31 1 0
                                    


  "Det der hørte jeg, asa!"sa jeg leende. Marcus stoppet for å se på meg igjen. "Asså, jeg mente det. Det der burde ikke være lov" Han kom nærmere, og la en arm forsiktig rundt livet mitt. Han smilte stolt. Jeg lo litt😁. "Så fin var jeg da ikke" Han så på meg med et nesten forskrekket blikk. "Hva er det du sier?! Du aner ikke hvor sexy du er i den røde kjolen der! Ohmy" Han så over hele meg da han sa det. Er han seriøs? Jeg lo kort igjen😁. "Vel, takk. Du var veldig søt uten slips også" Vi gikk ut fra hotellet. En limousin stod klar. "Seriøst?"sa jeg overrasket. Marcus smilte lurt idet føreren kom ut, og åpnet døren for oss. "Damen først" Jeg ga han et langt kyss på munnen før jeg gikk inn. Det fortjente han virkelig😍! Det var bare oss her inne. Med rolig musikk, noe snacks, og jeg bare elsker dette😍! Jeg satt i armkroken hans hele turen. Jeg vet ikke helt hvor vi faktisk skal, men det tok litt tid å kjøre dit. "Hvordan fikk du råd til dette, Marcus? Det må ha kostet en formue" Marcus ga meg et smil, før han plantet noen små kyss på kinnet mitt💋. Det siste kysset kom på munnen. Han holdt meg godt. "Det lønner seg veldig å være artist, vet du. Ikke tenk på det. Du fortjener dette" Jeg fikk et nytt kyss på munnen💋. Jeg smilte, og la hånda mi over hans. "Jeg fortjener ingenting. Du behøvde ikke å..."fikk jeg sagt. Han stoppet meg med et kyss. "Jo. Du fortjener det. Og jeg behøvde ikke å gjøre det, men gjorde det likevel. Vær litt glad, da" Han strøk noen fingre over låret mitt for å få meg til å le. Jeg lo, og slo bort hånda hans. "Jeg klager ikke! Jeg bare nevnte det!" Bilen stanset. "Vel, vi er likevel framme nå. Blir du med?" Marcus gikk ut av bilen først, før føreren, sånn at han kunne holde oppe døren for meg selv. Jeg lo😁. Så søt han er😍! Jeg kom meg ut. Jeg måpet. Dette...  

One flight awayWo Geschichten leben. Entdecke jetzt